Het ging werkelijk bagger...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Het ging werkelijk bagger...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 10:05

Gisteren wedstrijd gereden (B)....ging echt helemaal niet! Het paard voor mij was al over de afzetting gesprongen dus ody was niet meer ontspannen te krijgen! Van aanleuning was echt geen sprake meer en ik kreeg haar geen hoek meer in! Helaas reageer ik direct volkomen verkeerd door geheel op die houding van haar te fixeren, zelf helemaal stijf te gaan zitten en dan ook echt alle figuren niet meer correct rijden....
Was echt een baaldag!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:58

laat me 3x raden: je bent bij Molendijk gestart??
Ik had gisteren ook een baaldag en ik ben daar gestart, de jury die
ik had was volgens mij niet helemaal 100% in zijn hoofd Boos!

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 11:23

Was jij daar ook?? In welke klasse???
Zelf vond ik de bak niet echt fijn te rijden. Er was ook een ander paardje in de B en die kan echt heel goed lopen, maar de gangen van dat paard waren gisteren ook niet echt heel mooi.

Tja, de jury.....vond het wel goed dat het meisje dat 2x de bak is uitgevlogen met een fries paard, de kans kreeg om dat paard even aan te pakken. Ik was het wel eens met mijn protocol. Het ging gewoon niet en doordat ody behoorlijk vervelend was, lette ik totaal niet meer op de figuurtjes en heb zelfs mijn voorlezer niet gehoord. Ach ja, volgende keer beter..

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:35

Ik starte om 16.46 uur in de L1, ben nu blij te horen dat ik niet de enige was met een Fries die zich verschrikkelijk misdragen heeft Boos!
Die van mij explodeerde ook plotseling terwijl ik met een halve volte halve baan bezig was en was ook even bang dat we over de hekjes heen zouden springen Boos!
De rest van de proef ging dus bagger en was ze niet meer echt ontspannen.

De tweede proef ging naar mijn gevoel een stuk beter maar de jury vond het maar 1 punt meer waard dan mijn 1e proef. Van mij had hij een bril kado mogen hebben, toen ik de 1e keer in de 1e proef ging wijken leek het nergens op daar kreeg ik een 6 voor, de 2e keer ging al iets beter daar kreeg ik een 4 voor met daarbij: niet getoond! Bij het verlaten van de bak in stap kreeg ik een 4 met als opmerking: volstrekt onvoldoende!
Nou dat was dus helemaal niet zo want ik had haar netjes wat meer lengte in haar hals gegeven. Met mijn protocollen kon ik helemaal niks, die man zat ook iedere keer heel raar en lang de bak in te kijken, ik kreeg de zenuwen van hem. Jammer genoeg zat hij nog te jureren toen ik mijn protocollen had gehad anders was ik even naar hem toe gegaan om een en ander te bespreken, waarschijnlijk had ik dan een beter gevoel gehad dan dat ik nu heb Huilen

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:41

Ik vond het wel een beste man hoor Barb, die lieve jury! Haha!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:59

Nuv schreef:
Ik vond het wel een beste man hoor Barb, die lieve jury! Haha!


Kan ik me wel voorstellen.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:03

ja hetzelfde zal Nienke ook wel zeggen Haha! Maar misschien is Lisette het wel met me eens

Er staan gewoon cijfers op mijn protocol die niet kloppen. En ik vind het achterlijk dat mijn 2e proef net zo slecht was als mijn 1e waarin ik niet al bokkend door de bak ging. Ik blijf het raar vinden maar ja. Scheve mond

Ody welk jurylid had jij??

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 14:21

Welke jury? Geen idee eigenlijk, daar heb ik niet op gelet. Hij had iig zwart haar en was erg vlot met zijn belletje....
Ik heb namelijk al heel vaak gezien dat een combinatie die uit de bak vloog, er weer in mocht (in castricum althans). Maar hier werden die personen direct uitgebeld.

Ik vond hem niet zo slecht eigenlijk, wat hij opmerkte klopte wel.
ER liep ook nog een kat tussen de schotten van de bak, daar was mijn paard ook absoluut niet blij mee want die schrok nogal.

Jammer dat ik je niet gezien heb want wij waren om 12.30 alweer op weg naar huis (ik had haast want het zou gaan stormen)..

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:26

Jij had Van Veen Ody, en die arme man wist niet wat 'm overkwam met al die uit de bak springende paarden hoorde ik van de schrijfster! Haha!
Maar hij heeft niet veel weggegeven, 3 winstpunten over de hele ochtend..

Annash
Blogger

Berichten: 26510
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:27

he das jammer dat het niet ging!

mjah, Dancer was gister bij mij ook niet helemaal bij de les en dat was selectie waar ik heel goed voor stond, best jammer want ik had al kringkampioen kunnen zijn....
helaas ist soms niet anders en ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben Haha!
(gister bij mij viel nog wel mee hoor, 156 in de L2 en gedeelt 2e, maar das niet goed genoeg omdat er in de C maar weinig animo is en er dus maar 1 door mag...)

iig jullie ook allemaal succes met andere wedstrijden!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:28

whahahaha ik zal woensdag eens aan hem vragen hoe hij zijn zondagochtend heeft ervaren *LOL*

Erg jammer dat ik niet 's ochtends mocht rijden want met van Veen had ik wel kunnen evalueren over mijn proef. Het zal wel door het weer gekomen zijn dat al die paarden zo springerig waren. Haha!

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 15:11

Nuv: was jij daar ook? Reed je in de Z?? Die proeven heb ik nog wel gezien. In de B heeft hij welgeteld 1 winstpunt gegeven.
Mijn paard liep in het begin ronduit onregelmatig, had geen idee hoe dat kwam. Later ging ze beter; tweede proef was al wel wat beter.

Yep, zal wel door de aankomende storm komen dat al die paarden springerig waren. In het stallencomplexje stonden ze ook al niet rustig.
Ik was er zaterdag nog bijna 2x afgelazerd met die wind. Toen ging ze ook al niet zo rustig.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:14

Nee, ik reed 'smiddags in de m1, ik lag nog lekker op m'n bedje te slapen toen jij aan het starten was Ody! Haha!
Maar die meiden die Z1 reden hadden ook geen punten dacht ik..