Wat zeurt iedereen toch!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Wat zeurt iedereen toch!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 12:52

Mama mia wat een gezeur op de gemiddelde dressuurwedstrijd. Mensen rijden als een krant en gaan dan achteraf lopen zeiken over dat er zo zwaar gejureerd wordt en dat ze wel een punt hadden verwacht en dat t zo onterecht is....2 tips: ga óf springen óf laat iemand een video van je maken, dan kan je thuis zien hoe het eruit zag!

t lijkt soms echt Idols wel! Mensen die denken dat ze fan-tas-tisch hebben gereden terwijl ze nog blij mogen zijn met 146 punten!

Ligt dit aan mij of neem t gezeur alleen maar toe?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:05

jij begrijpt precies waarom ik spring *LOL*

Ik werd kriebelig van al dat gemiep om me heen Bloos Ik ga voor mijn lol op wedstrijd en heb geen zin om me dan iedere keer te ergeren

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:07

Gail"]
2 tips: ga óf springen óf laat iemand een video van je maken, dan kan je thuis zien hoe het eruit zag!
[/quote]

Nou springen is voor ons niet een goed plan Knipoog maar een videofilm doet wonderen Filmen doe ik dus altijd Wij hebben een hele lieve paardenkenner in ons midden die graag altijd mijn dressuurproefjes filmt Ik kijk ook altijd met veel plezier naar deze films omdat ik er altijd een verbetering uit kan halen en het als obouwende kritiek naar mezelf zie. Helaas was op de film van gisteren dus een heel ander iets te horen..... een jurylid die verschrikkelijk op mijn paard en mij afgaf terwijl ik aan het losrijden was (hij stond toevallig naast onze film/cameraman Haha! Cheese! ) en vertelde aan degen die naast hem stond wat er allemaal wel niet aan mijn rijstijl deugde en hoe slecht mijn paard werd gereden Verward

Vraag me trouwens af of dat mag Verward kan me haast niet voorstellen dat zo iemand dan nog objectief kan oordelen in de proef als hij al zo op een deelnemer aan het afgeven is ?!

[quote="gomir schreef:
Ik werd kriebelig van al dat gemiep om me heen Bloos Ik ga voor mijn lol op wedstrijd en heb geen zin om me dan iedere keer te ergeren


Ik word ook altijd kriebelig ervan als mensen niet tegen een welverdiend verlies kunnen of mensen die verschrikkelijk gestresst op wedstrijd gaan

Ik ga altijd met veel plezier naar wedstrijd, ben eigenlijk nooit echt zenuwachtig en wil altijd een zo gezellig mogelijke dag (daarom gaan er ook vaak een heel stel vriendinnen mee, gewoon een leuke dag uit er van maken Haha! ) helaas word dat plezier vaak bedorven door mensen die het niet zo bekijken....

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:29

napoleon schreef:
Ik ga altijd met veel plezier naar wedstrijd, ben eigenlijk nooit echt zenuwachtig en wil altijd een zo gezellig mogelijke dag (daarom gaan er ook vaak een heel stel vriendinnen mee, gewoon een leuke dag uit er van maken Haha! ) helaas word dat plezier vaak bedorven door mensen die het niet zo bekijken....


En sinds ik spring is het eigenlijk altijd heel leuk en gezellig Knipoog Als ik op dressuurconcours ga kijken vind ik het al irritant...Bloos
Vond alleen mijn gekneusde enkel gister wat minder Verdrietig

Maar die jury op je video is ook niet alles Voortaan zonder geluid afspelen Haha!