OW JA!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-01 18:35

Afbeelding

Zo mak zijn Pony's, dit zijn twee jaarlingen.

Staat eronder Boos!

Lekker voor die ruggen 2 kids erop Boos!

groetjes Melissa



_________________
Punky is mijn Mr. Ed (sorry, moest toch wat verzinnen? *LOL* )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Melissa op 2001-10-31 17:35 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Melissa op 2001-10-31 17:36 ]</font>


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 18:36

Ik zie niets

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 18:39

Ik heb dit plaatje al eens eerder gezien en ik vind dit echt niet kunnen!
Ook al zijn het 'maar' kleine kinderen!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 19:05

Jezus wat belachelijk!
Heb je toevallig het email adress van die mensen?
Dan vertel is ze even heel goed dat dit NIET kan Boos! Boos! Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 19:12

wat zielig?!!!!
Boos! DIT KAN TOCH NIET!! (WAT KIJKEN DIE PONYS VROLIJK VOOR DIT GEDOE)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 19:14

Ach effies erop zitten kan heus geen kwaad hoor. Zo zwaar zijn jullie niet en de ponys zien er sterk uit. Is juist goed heb je straks een makkie als ze wat ouder zijn... hi hi vind het wel grappig juist..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 19:16

grappig? Boos!
helemaal nie grappig Boos! Boos! hoe weet jij dat dit effe is??!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 19:18

En trouwens littleroos wat jij doet met die shet van je (ches) is ook niet helemaal ....?.... Jullie zijn toch veel te groot voor die pony. En dat nog springen nota bene op een moeilijke bodum.....

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-01 19:22


Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 20:38

En op dezelfde site staat daarvoor:

[img]../upload/1722/laura_veulen_small.jpg[/img]

en daar staat onder:
Laura met een veulen.

naja das dus die ene veulen waar dat meisje dus ook op zat!!! halo das een veulentje!!! ik vind het maar slecht hoor!! je ken toch niet op de rug van een vuelen/jaarling gaan zitten!!! lekker goed voor dat ruggetje!!!! Boos! Boos! Frusty Frusty

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 20:45

eeuh euh cindy jij zegt wat van roos maar je kan dat helemaal niet zeggen je weet niet hoe zwaar ze is want ze is namelijk heel licht en voor als je het nog niet weet shetlanders zijn sterk

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:09

Jaa prcz Yentl,en dat zijn VEULENS EN JAARLINGEN NOU NET NIET!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:18

nou die fjord is geen jaarling hoor!! das nog maar een baby van een maand of 6 denk ik!!!!!!!

stelletje ............. Boos! Frusty

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 15:12

Ja ik had zoiets van Boos! Frusty Boos! Frusty

Ow kan ik niet uitstaan weet je Frusty

groetjes

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:29

dit kan dus echt niet he!
die pony's zijn hoogstens beide een jaar!
oke 2 en half dat moet kunnen en er dan ffies op zitten maar onder de 2 en een half bah echt zielig en om te kotsen!
welke site is dat kan ik eens kijken wat voor walgelijke site dat is!
tenminste de plaatjes zijn walgelijk!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:46

SEAPY je deugt niet!!! je bent echt op te Misselijk
Kijk maar eens wat in haar profiel staat:

"Ik ben in het bezit van 2 paarden. Het zijn Quarter Horses, beide zijn ze hengst maar ontzettend lief.
Ze heten Sanberine Man en Big Dribbel Dun It. Maar ik noem ze gewoon Seapy (spreek uit als seepie) en Dribbel. seapy is 2.5 jaar. Ik ben nu een paar maanden met hem aan het rijden en dat gaat erg goed. "

Ze rijd een paar maanden op een paard van 2.5 jaar! en ze is 30 jaar oud????? Extreme duivel Boos! Boos! Boos! Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:48

i know lutske roos told me yesterday...

roos had het me al laten lezen
niet normaal nee en dan zegt ze wat van roos op chess

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:51

Citaat:
Op 2001-10-31 18:18, schreef seapy:
En trouwens littleroos wat jij doet met die shet van je (ches) is ook niet helemaal ....?.... Jullie zijn toch veel te groot voor die pony. En dat nog springen nota bene op een moeilijke bodum.....


Springen in een droog weiland is de beste bodem! Extreme duivel En by the way het is Chess Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:02

tja t scheint heel normaal te wezen om op een quarter te gaan rijden als ze 2 zijn ......welke lijpo dat verzonnen heeft weet ik ook niet ...maar ik ben het er dan ook absoluut niet mee eens. Maar seapy is dus niet de enige die een 2 jarige rijd dat is bij quarters heel normaal. Ik vind het echt zo dom!! die paardjes zijn dan ook al veel te snel versleten... Verdrietig

Tazzzz

Berichten: 57
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:39

Tjonge jonge, wat een drukte zeg!! En dat over een par kids die even op een jaarling zitten. Het kan volgens mij niet zoveel kwaad hoor! Die kids wegen niks en ik veulentjes krijgen het in het weiland wel eens harden te verduren dan een paar kids hoor!

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:39

mijn paardje is nu 2,5 jaar en daar hoef ik echt nog niet op tegaan rijden hoor en er heeft nog nooit een kind op gezeten toen hij veulen of jaarling was.
wat die mensen doen is echt heel erg zielig gewoon.

Groetjes Claudia

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:50

Ik snap niet dat er mensen zijn die een paard (in dit geval veulens) hebben die er zo weinig verstand van hebben dat ze niet eens weten dat je een pony pas met 3 jaar kan inrijden. Als je een pony neemt hoor je dat toch te weten Verward
Het enige wat ik er verder van kan zeggen is: Huilen Extreme duivel Boos! Verdrietig Misselijk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 18:54

het maakt wel degelijk wat uit dat er KOTERS op zitten... Boos! die zijn er niet voor gemaakt!
enne... waarom zou dat bij die westernpaarden wel mogen? belachelijk zeg Misselijk

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 17:16

Nee aangespannen rijden met een shet van 2 jaar is goed???? Waarom komen jullie niet een keer kijken bij het rijden van QH.... En rijden op een shet waar je mee kan lopen ahum.... Jullie moeten niet zo moeilijk doen...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 17:33

Ik vind een jaar ook te vroeg! Oke die pony gaat niet dood als je er even een licht grietje op zet maar ja of het 'even' was weet je inderdaad niet.

Over jullie discussie: Ik vind het allebij niet goed en ben er zeker niet voor.
Met een shet springen? Mmhh nee dat vind ik beetje TE Erop zitten alla, maar intensief rijden? Nah..
En paard op zn 2,5 al beleerd hebben? Mwa lijkt me ook tamelijk vroeg. Al kan ik moeilijk oordelen want ik weet niet van het ras af..

Zelf zal ik als ik Pinky laat springen er niet op gaan zitten, hoogstens een keer een mini sprong maar echt niet maandelijks. En ook ben ik niet van plan Pinky in te rijden voor de tijd dat hij tegen de 3 aan is.
Niet dat een maandje of 2 uitmaakt voor de pony hoor, dan is hij echt niet ineens 'volgroeid' maar beessie mag nog wel ff 'rustig' werk doen van my...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 57 bezoekers