Kijk, dat Sypheron gek is op mijn paard weet ik...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Kijk, dat Sypheron gek is op mijn paard weet ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 23:53

Maar dat hij zelfs in zijn dromen met haar bezig is, is weer een ander verhaal. *LOL*

Gisteren hoorde ik van zijn moeder dat ze hem vorige week kwam wekken, aangezien zijn wekker af was gegaan, maar er geen Roy verscheen. Ze liep dus zijn kamer op en dit volgde:

mam: "Roy, moet je er niet uit?"
Roy: "Nee, het is vies!"
mam: "vies?"
Roy: "Ja."
mam: "Wat is vies?" Verward
Roy: "Jurga..."
mam: "Jurga????"
Roy: "Ja, haar kop. Helemaal vies!" Stoom uit je oren
mam: "Jurga haar kop vies? wat heeft ze gedaan dan???" *snapt er geen bal meer van*
Roy: "Ze heeft liggen rollen! Nu moet ik haar weer poetsen! "

En Roy sliep gewoon door, terwijl mam in een deuk lag.... *LOL* Ook ik zeek zowat in mijn broek van het lachen toen ik het hoorde.... Sorrie lief! Lovers Maar je bent wel erg schattig met de paarden!

Zo had hij het zaterdagmorgen over "Nou, blijf er nou eens in!" *mopper*. Ik vermoed zo dat Jurga weer een poging deed uit haar box te sneaken. Tong uitsteken

Meer mensen die praten in hun slaap? Nog mensen met interessante verhaaltjes??? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:55

Boos! Schijnheilig
dat was ik niet Bloos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:56

Ik had een ex die sprak in zijn slaap... en ik dus gesprek met hem voerde Tong uitsteken maar na de derde keer ging ik hem liedjes laten zingen, dat was nog veel leuker *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:57

Het schijnt dat je mensen die in hun slaap praten van alles kan vragen. Dan geven ze nog antwoord ook, misschien leuk om is uit te proberen?? *LOL*

XANTHA

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:03

Hahahaha, hoe herkenbaar....
Eergister was ik uit mijn bed gevallen..Zelf wist ik er niets meer van,totdat mijn vriend er de volgende ochtend over begon...(ai,dat verklaarde die pijn aan mijn knieen)
Toen herinnerde ik mijn droom...
Ik droom dat er een steigerend paard op mijn af kwam..Deze maaide zo met zijn benen dat ik ze bijna tegen mijn hoofd aan kreeg..Hierop 'sprong'ik dus weg..Met andere woorden,viel ik met een harde klap uit m'n bed.....

Echt,mijn knieen zijn nog blauw..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:04

De tranen lopen over m'n gezicht van het lachen... Prachtverhaal, echt waar... *Ligt nog steeds in een deuk*

Okay, ik schijn zelf ook te praten in m'n slaap, maar dat is meer een hummen, en dan soms hard grommen Wow! Bloos!

*Wrijft tranen uit ogen van het lachen*

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:10

Hahahaha prachtig Haha!
Ik schijn ook hele verhalen in mijn slaap te vertellen. En dan hou ik ook nog vol dat ik wakker ben Verward

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:35

Geweldig Haha!

Ik schin ook te praten in mijn slaap, en af en toe hele verhalen te hebben. M'n broertje doet het trouwens ook.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:40

Hihi....Volgens mij moet hij altijd van jou poetsen! Tong uitsteken Haha! Hij is helemaal gefrustreerd! Haha!

Haha, nee hoor!! Ik praat ook geregelt in mijn slaap. Ooit heeft mijn moeder het kunnen verstaan, en toen had ik het over de geit die altijd mekkert, als ik Fleur haar voer klaar zet! Haha!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 02:03

Mijn vriend praat ook in zijn slaap, echt hilarisch is dat soms *LOL*
Soms ook niet want dat schrik ik me weer het lazerus omdat hij ineens iets hard zegt...
Maar hij geeft dus ook echt antwoord als ik dingen vraag, pas nog een heel gesprek gehad over waar zijn fiets gebleven was, en dat hij hem op een feestje had vergeten Verward
Maar het toppunt was toch wel dat we een keer toen hij op de bank in slaap gevallen was een heel (fictief) spelletje monopoly hebben gespeeld, samen met zijn ouders

Run free Jordy.... 1997 - 2021


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 03:29

*blijf er nou eens in* Haha! En jij weet zeker dat dat over het paard gaat???? Haha!

Schattig he, mannen.

'Paint' it 'Black'

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 09:21

Ik praat ook in mn slaap....
hele verhalen over van alles en nog wat Schijnheilig Knipoog

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 09:31

hahaha, das lache! Maarreuhmzz.. Sypheron? Heb je Jurga nou nog goed schoongepoetst of niet?? *ligt dubbel hiero*

Obelix is gewoon stoer!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 09:31

Ik praat ook in mijn slaap en soms ben ik dan niet zo lief Schijnheilig
Zo heb ik mijn vriend eens het bed uitgeschopt, want hij moest nu toch echt de koekjes uit de over halen, voor ze zwart waren *LOL*
Maar zo grappig als Roy droomt, droom ik niet Knipoog Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 09:54

Leuk dat ie over je paardje doomt Knipoog

Ik ben ook een prater s'morgens, heb hele onzinnige verhalen tegen mn ma als ze me komt roepen.
Zo riep ze me laatst, en toen zei ik dus dat ik eerst mijn telefoongesprek met mijn nicht uit engeland moest afmaken Verward Haha!

Of ik vertelde haar laatst dat dat vast moest
-Wat moet vast ?
Dat riempje
-Welk riempje ?
Ach doe niet zo dom mama, dát riempje!

We weten beide nog steeds niet welk riempje vast moet Haha!

Het banketstaaf is als je op het moment dat je iets doms zegt je er eigenlijk ook meteen achterkomt dat je vaag aan het brabbelen bent....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 10:11

*LOL* *ligt hier in een deuk om de reacties!*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:30

hahahaha, oohh lol Haha!
Mijn ex praatte ookin zijn slaap. Zo was hij net terug van vakantie en lag hij te woelen en te draaien. Sjonge zij ik tegen hem lig nou eens stil..
Sh*t zegt ie, mijn koffers, mijn koffers, ik ben mijn koffers kwijt.. ehhmm henk, die staan naast je..
Oh, en hij sliep weer verder..beetje raar, maar wel leuk.
Iemand die aan het praten is, kan je helemaal uithoren schijnt het..:J

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:49

Whahaha! *LOL*
lol Haha!

Ik zelf praat (gelukkig) niet in mijn slaap.
Mijn broer heeft wel eens een woord gezged.

Toen hadden we pas een computer (hij was 6 ofzo).
's Morgens ging m'n moeder hem wekken.
Komt er ineens zijn arm onder het dekbed vandaan.
Zegt ie zo: Enter. En hij deed zo met z'n vinger alsof hij een toets indrukte *LOL*

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:55

Hahaha, hoe herkenbaar.

Jaren geleden waren wij ergens in een vakantiehuisje toen mijn (toen nog) vriend 's-nachts ineens uit zijn bed stapte en uit het raam probeerde te klimmen Verward
Waarom heb ik trouwens nooit geweten want het raam ging niet open (logisch, dat kon niet eens open Haha! ) en hij moest een hamer gaan zoeken want hij moest naar buiten want.. en dan kwam er weer een onsamenhangend gebrabbel Haha!
En de volgende morgen wou hij me niet eens geloven Boos! Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:56

Fasel schreef:
*blijf er nou eens in* Haha! En jij weet zeker dat dat over het paard gaat???? Haha!

Schattig he, mannen.


ooo fasel, grinnik Cool

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:14

Ik praat bijna nooit in men slaap, maar als ik het doe kun je hele gesprekken met me voeren ... zelfs achter dingen komen die je altijd al wilde weten .... geef altijd heel eerlijk antwoord Haha!

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:29

Ik praat in mijn slaap, mijn ex deedt het ook, huidige vriend heeft er ook een handje van *alleen zijn zijn onderwerpen altijd iets pikanter Tong uitsteken *

Ik fokte vroeger ratten, en als ik dan sávonds voor het slapen gaan bij een nest aan het kijken was of bij een geboorte wist mijn ma het al voordat ik het smorgens kon vertellen:
Ja dat is 1...en daar is nummer 2...agosch...3 is een iniminie.....het zijn er 16...grote meid hoor, 16 kindertjes.
En dan kwam ik beneden: ma, huppeldepup is bevallen!!
Ja dat weet ik...16 stuks....heb het gehoort...

En mijn ex heeft een keer de hele buurt wakker geschreeuwd omdat ze een boom gingen kappen die nog helemaal gezond was Verward

De buren kwamen de volgende dag vragen of we ruzie hadden....
En ik was nog bij aan het komen van mijn hartaanval nadat die kei hard HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY gilde.....HEYYYYYYYYYYYYYYYYY die boom is nog helemaal goed, je moet die met een kruis kappen.

Zo leer je wel je vriendjes het beste kennen Haha!
Ze geven overal antwoord op in hun slaap Bloos

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:32

Sily schreef:
En mijn ex heeft een keer de hele buurt wakker geschreeuwd omdat ze een boom gingen kappen die nog helemaal gezond was Verward

De buren kwamen de volgende dag vragen of we ruzie hadden....
En ik was nog bij aan het komen van mijn hartaanval nadat die kei hard HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY gilde.....HEYYYYYYYYYYYYYYYYY die boom is nog helemaal goed, je moet die met een kruis kappen.


hahahahaha die is nog erger dan mij dus Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:33

O en volgens mijn moeder moeten de grote kerstbomen bovenop *kerstbomenverkooptijd*

Mijn broertje heeft snachts toen die nog op zolder sliep een keer zijn zolderraam opengedaan, is er uitgeklommen, en heeft op het dakje staan plassen.
Midden in de nacht werd mijn oma wakker gebeld met de vraag of ze wist dat haar kleinzoon buiten op het dak stond te plassen.
Ja.....we hadden ook geen verborgen dak...neeeeeee....de hele buurt kon het zien als ze even uit het raampje keken Haha!

Zijn antwoord: ik vondt het al zo koud op de wc.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:35

Sypheron"]
[quote="Sily schreef:
En mijn ex heeft een keer de hele buurt wakker geschreeuwd omdat ze een boom gingen kappen die nog helemaal gezond was Verward

De buren kwamen de volgende dag vragen of we ruzie hadden....
En ik was nog bij aan het komen van mijn hartaanval nadat die kei hard HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY gilde.....HEYYYYYYYYYYYYYYYYY die boom is nog helemaal goed, je moet die met een kruis kappen.


hahahahaha die is nog erger dan mij dus Tong uitsteken
[/quote]

Hhmmm...het wordt pas echt erg als je het bed wordt uitgeschopt met de mededeling: wie niet luisteren wilt moet maar voelen Huilen
Dat is mijn huidige vriend Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Brandje_04, EsmeeKKK, Esther_r20, ikkedus, irene_sarah, LaDonna75, nathe, paardje2013 en 119 bezoekers