weer winstpunt gehaald!!!!!!! met mijn tinker!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

weer winstpunt gehaald!!!!!!! met mijn tinker!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 21:01

14- december - 2003.
ik ging vandaag opweg naar vries.
het was een uur rijden we ging om 9.30 weg. ik moest om 11.15 starten.
ik had 1 proefje , toen we aankwamen zag ik dat er nog 6 voor mij waren dus ging ik maar opzadelen.
opgezadeld en al ging ik naar de inrijbak. een binnenbak. was erg mooi en ruim en mooi licht.
toen kwam het moment dat ik de ring in mocht.
ik moest tussen hekjes van een Z baan rijden erg spannend dus.
dus ik reed het proefje het ging opzich best goed vond ik. had voor wijken een 6 en een 5 best goed dus voor een tinker , en voor halsstrekken een 7 verzorging een 8 middendraf een 7 en verder nog een paar zessen . dus ik was klaar en ging nog ff stappen in de inribak. en daarna heb ik hem afgezadeld. en ben weer naar de kantine gegaan voor mijn punten. daar zag ik dat ik 160 punten had *LOL* best goed vindt ik zelf. op de lijst zag ik dat ik 7de van de 23 was geworden en er waren jammer genoeg maar 6 prijzen. en de zesde prijd ging naar een meisje die 161 punten had dus wel jammer viel er net buiten. nou heb ik 9 winstpunten dus moet ik er nog 1 dan kan ik L2 starten met hem.
nou dis was mijn verslag van de wedstrijd van vandaag. xxjes mij

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.


Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:03

GOEDZOW...ik rijd nie eens officieel en met een tinker naar de l2 is vetgoed

Muh pro is vernieuwd (ben nog wel bezig)

ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 21:04

ja dank je haha goed he haha. ik ga proberen hem naar de M2 te rijden en dan stop ik denk ik haha.

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:14

gefeliciflapstaartteerd maar waarom stop je op de M2?

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 21:20

ooh nou ik dnek niet dat hij z kan lopen
ik denk dat M2 al moeilijk ja
ja kan het altijdt proberen dat weet ik maar
ik heb nog maar 1 jaar end an ben ik 18
dus moet ik op een paard over
dat doe ik ook wel dan ga ik met montnao starten hebje die al gezien die foto's van hem ze staan bij fokken en afstammelingen meot je maar ff kijke aahahah

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:26

Super zeg!Lijkt me ook leuk om te zien een tinker in de dressuur!Ik heb er op concour eerlijk gezegd nog nooit een gezien!
Gefeliciteerd en succes met je volgende wedstrijden!

ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 21:35

dank je ik hoop bij de volgende wedstrijd weer winstpunten we halen

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:38

Wijkt een tinker eigenlijk goed?En natuurlijk haal je winspunten!Wel weer een verslagje online zetten dan he!

supertammy

Berichten: 2231
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:40

ducky schreef:
ooh nou ik dnek niet dat hij z kan lopen
ik denk dat M2 al moeilijk ja
ja kan het altijdt proberen dat weet ik maar
ik heb nog maar 1 jaar end an ben ik 18
dus moet ik op een paard over


Hey,
Ik ken een meisje en die rijd ook M met haar tinker tussen de paarden. Dus je zou als je eenmaal 18 bent gewoon door kunne blijven rijden hoor. Sommige jury's waarderen het zelf als er eens wat 'anders' in de bak komt.

Groetjes Elizabeth


ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 21:41

ja zal ik doen , ik heb 30 januari een spring wedstrijdje van de club met hem , hoop dat het goed gaat haha , ja zal een verslagje erop zetten hoor,.

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 21:56

ja ze wijken best wel hoor alleen moet je wel goed kunne begeleiden daarin anders snappen ze er niks van haha .

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daantjuh88, ElinaSK, MyWishMax en 62 bezoekers