Weet iemant wat je nog meer kan doen dan rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhosyn

Berichten: 32
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Egmond

Weet iemant wat je nog meer kan doen dan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 17:04

Hey allemaal!

Ik wil vragen,of iemand weet hoe je je paard/pony allerlei dingen kan leren? Zo als (kunstjes) en nog meer dingen.En nog meer dingen doen met je paard/pony, dan allen rijden,of naar buiten.

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:06

jah kunstje met de clickertraining enne je hebt nog vrijheidsdressuur.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:10

Zoveel!!! Je kan hem vrijheidsdressuur leren (= kunstjes). Met hem spelen in de bak, oefeningen met hem doen aan de hand waar hij dapper van wordt. Dus niet meer zo snel schrikt. Wandelen met hem. Zoveel te bedenken. Voetbal met je paard. Gewoon lekker proberen. Genoeg buiten rijden wat er te doen is.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:16

Lid worden van de NVVR *LOL* *LOL* *LOL* Je kunt de ideeën zo maf niet bedenken of er zijn wel NVVR-ers die het met regelmaat doen. Kijk gewoon op www.recreatieruiter.nl en meld je aan.
Om je alvast op weg te helpen:
Zorg ervoor dat je paard nergens bang van is. Ik bedoel dus echt nergens van, over een zeil heen, onder een vliegengordijn door, langs rammelende en ratelende voorwerpen, knallende ballonnen en blaffende honden.
Doe de parcoursjes van Tteam, western trail en de zelfverzonnen combi's hiervan.
Ga komende zomer lekker zwemmen in een of andere plas.
Ga ervoor dat er geen enkel bos in NL is dat je niet van binnen hebt gezien (met 40.000 km op de klok heb ik nog altijd niet elk bos in NL gehad).

Rhosyn

Berichten: 32
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 21:27

Hey allemaal!
Ikke, Fasel en Capopjekop.
Bedankt allemaal! voor al julli antwoorden! En nog een Gelukkige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar! Bedankt.