Zonet op tv: Anky en Salinero!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zonet op tv: Anky en Salinero!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:09

En, wat vonden jullie van Salinero? Was hij niet geweldig?! Ik vond hem weer zo mooi lopen!
Jammer van die ene miscommunicatie, maar ik vind dat Anky heel tevreden mag zijn (en dat was ze ook ). Fantastisch gewoon!

marionnnn

Berichten: 1194
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:12

ik zag et ooooook!!!! echt zooooo mooi!!! en Anky was zeker tevreden!!!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:15

welke zender? is er nu nog iets op?
Ik mis het ook áltijd

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:18

rtl 5 zeker (heb snel gezapt Haha! ) Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:23

Lydiia schreef:
rtl 5 zeker (heb snel gezapt Haha! ) Tong uitsteken

Idd, maar dressuur (het mooiste ) is nu afgelopen.

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:58

jep kheb haar ook gezien!! Haha! Haha!
Nu is springen erop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:10

Beauty_A schreef:
jep kheb haar ook gezien!! Haha! Haha!
Nu is springen erop

Ja, maar dat neem ik op

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:15

Haha! ik was daar Haha! Haha!

ik ben vrijdag avond geweest met Suuske samen (toen was ook springen) en vanmorgen. naar Jumping Indoor Maastricht dus Lachen

vandaag heb ik helaas geen startformulier kunnen krijgen en ik heb de namen niet allemaal onthouden maar Heike Kemmer ( Verward Bloos ) heeft gewonnen met Bonaparte Lachen

ik heb een heleboel foto's gemaakt vandaag maar die staan nog even op de camera

er was vandaag ook iemand gediskwalificeerd omdat ze 3 pirouetes heeft gemaakt ipv 2 Scheve mond echt jammer want de proef ging verder feilloos Bloos!

nou ja, het was iig wel weer heel leuk geweest alleen jammer dat we nu weer een jaar moet wachten Tong uitsteken

foto's volgen, als er iemand interesse heeft Lachen

xx Dees

SophieB
Berichten: 412
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:21

deesjuh schreef:
er was vandaag ook iemand gediskwalificeerd omdat ze 3 pirouetes heeft gemaakt ipv 2 Scheve mond echt jammer want de proef ging verder feilloos Bloos!


Volgens mij was dat Antoinette Falandt? Jammer voor haar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:27

Sovy"]
[quote="deesjuh schreef:
er was vandaag ook iemand gediskwalificeerd omdat ze 3 pirouetes heeft gemaakt ipv 2 Scheve mond echt jammer want de proef ging verder feilloos Bloos!


Volgens mij was dat Antoinette Falandt? Jammer voor haar...
[/quote]
Ach wat flauw zeg! Terwijl ze zo leuk kan rijden met Jarwo!
Bonaparte liep trouwens ook super, vandaar ook de eerste plaats natuurlijk. Lachen

Oja, Anky had 79.975

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:18

Ik was er ook!!
Echt zonde van antoinnette... Ze reed een foutloze proef, behalve dan die pirouette... Echt zo zonde...

Ik vond salinero iets gespannen.. was wel jammer... Heike kemmer reed echt super! K vond het ook wel gaaf om Sven Rothenberger weer is te zien rijden.

Hebben jullie Lingh gezien? Echt zo'n gaaf paard!!!

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:20

Ik heb een paar dagen geleden op tv gezien hoe anky haar paarden trainde, niet echt mijn stijl dus. Die beestjes moesten met hun hoofd kei-diep lopen met behulp van een slofteugel denk ik. Dus voor mij heeft da mens afgedaan. Volgens de dierenarts stonden de beestjes daardoor onder constante druk. Dus no more Anky for me

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:27

Sjintoo schreef:
Ik heb een paar dagen geleden op tv gezien hoe anky haar paarden trainde, niet echt mijn stijl dus. Die beestjes moesten met hun hoofd kei-diep lopen met behulp van een slofteugel denk ik. Dus voor mij heeft da mens afgedaan. Volgens de dierenarts stonden de beestjes daardoor onder constante druk. Dus no more Anky for me


Ik heb t niet gezien, wel hoor ik van alle kanten verhalen hierover.. Ikze;f vond salinero een beetje gestresst en heet. Kan aan mij liggen... Maar of dat door de manier van trainen komt weet ik niet. Maar Anky krijgt het voor elkaar om haar paarden zo voor te stellen dat ze toch netjes tweede wordt met een proef waar toch een paar foutjes in zaten.. Vind ik toch best knap. (eerlijk gezegd vond ik dat de punten te hoog waren, maar ja wie ben ik.....)

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:28

deesjuh schreef:
:D ik was daar Haha! Haha!

ik ben vrijdag avond geweest met Suuske samen (toen was ook springen) en vanmorgen. naar Jumping Indoor Maastricht dus Lachen

vandaag heb ik helaas geen startformulier kunnen krijgen en ik heb de namen niet allemaal onthouden maar Heike Kemmer ( Verward Bloos ) heeft gewonnen met Bonaparte Lachen

ik heb een heleboel foto's gemaakt vandaag maar die staan nog even op de camera

er was vandaag ook iemand gediskwalificeerd omdat ze 3 pirouetes heeft gemaakt ipv 2 Scheve mond echt jammer want de proef ging verder feilloos Bloos!

nou ja, het was iig wel weer heel leuk geweest alleen jammer dat we nu weer een jaar moet wachten Tong uitsteken

foto's volgen, als er iemand interesse heeft Lachen

xx Dees

Heb je ook foto's van het springen?

SophieB
Berichten: 412
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:54

Sjintoo schreef:
Ik heb een paar dagen geleden op tv gezien hoe anky haar paarden trainde, niet echt mijn stijl dus. Die beestjes moesten met hun hoofd kei-diep lopen met behulp van een slofteugel denk ik. Dus voor mij heeft da mens afgedaan. Volgens de dierenarts stonden de beestjes daardoor onder constante druk. Dus no more Anky for me


Nou, daar zit wel ietsje meer achter hoor! Het is echt niet zo dat die paarden met het hoofd op de borst moeten lopen en daarmee klaar. De trainingsmethode waar het laag diep en rond rijden een onderdeel van is werkt toch niet onverdienstelijk. Die teugel was trouwens een gogue.

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:25

euhm, die beestjes moesten constant zo lopen! de beelden spraken voor zich. En het was dus echt wel hoofd op de borst.
I know what I see! (Kan zijn dag het met een gogue is, gebruik die dingen zelf niet, dus weet niet hoe ze noemen.).
Als mensen die dingen af en toe gebruiken akkoord, maar niet als ze die elke dag gebruiken. Ben er radicaal tegen, sorry.
Ieder zijn mening natuurlijk

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:28

Ik heb t niet gezien, wel hoor ik van alle kanten verhalen hierover.. Ikze;f vond salinero een beetje gestresst en heet. Kan aan mij liggen... Maar of dat door de manier van trainen komt weet ik niet. Maar Anky krijgt het voor elkaar om haar paarden zo voor te stellen dat ze toch netjes tweede wordt met een proef waar toch een paar foutjes in zaten.. Vind ik toch best knap. (eerlijk gezegd vond ik dat de punten te hoog waren, maar ja wie ben ik


hier ben ik het helemaal mee eens.[/quote]

SophieB
Berichten: 412
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:29

Sjintoo schreef:
euhm, die beestjes moesten constant zo lopen! de beelden spraken voor zich. En het was dus echt wel hoofd op de borst.
I know what I see! (Kan zijn dag het met een gogue is, gebruik die dingen zelf niet, dus weet niet hoe ze noemen.).
Als mensen die dingen af en toe gebruiken akkoord, maar niet als ze die elke dag gebruiken. Ben er radicaal tegen, sorry.
Ieder zijn mening natuurlijk


Ja, ze lopen inderdaad met de kin op de borst. Maar absoluut niet constant. Het is juist heel belangrijk dat de paarden op elk moment weer voor de loodlijn gereden kunnen worden, en dat gebeurt ook.

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:31

Ik hoop dat je gelijk hebt Sovy

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:51

Sovy"]
[quote="Sjintoo schreef:
euhm, die beestjes moesten constant zo lopen! de beelden spraken voor zich. En het was dus echt wel hoofd op de borst.
I know what I see! (Kan zijn dag het met een gogue is, gebruik die dingen zelf niet, dus weet niet hoe ze noemen.).
Als mensen die dingen af en toe gebruiken akkoord, maar niet als ze die elke dag gebruiken. Ben er radicaal tegen, sorry.
Ieder zijn mening natuurlijk


Ja, ze lopen inderdaad met de kin op de borst. Maar absoluut niet constant. Het is juist heel belangrijk dat de paarden op elk moment weer voor de loodlijn gereden kunnen worden, en dat gebeurt ook.
[/quote]

Ik ben het hier mee eens. Ik ben ook radicaal tegen het gebruik van een hulpteugel behalve een martingaal of een tiedemann teugel als het echt nodig is. Maar Anky weet donders goed waar ze mee bezig is denk ik.. En Ze bewijst in de proeven dat ze haar paarden ook voor de loodlijn kan laten lopen, en ik denk niet dat je dat voor elkaar krijgt als je alleen maar je paarden met hun kin op hun borst laat lopen!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:53

ik ben ook altijd te laat he.
heb het niet gezien

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:00

Ja, ik heb het ook gezien, vond sommige stukjes heel mooi, alleen bepaalde dingetjes stoorde mij wel, degen door voor haar reed vond ik netter rijden, maar goed ik zou als blij zijn als ik 1% kon van wat zij kan met haar paarden.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:07

Ik was er echt bij....!

het zag er echt heel mooi uit ja! En ank was ook heel erg tevreden had ik het idee! Hadden jullie Barclay en Sven ook gezien? Wat vonden jullie daarvan?

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:08

er was vandaag ook iemand gediskwalificeerd omdat ze 3 pirouetes heeft gemaakt ipv 2 Scheve mond echt jammer want de proef ging verder feilloos Bloos!

Antoinette Falandt was dat, was echt jammer ja!

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:03

Bonnie_Fan schreef:
Ik was er echt bij....!

het zag er echt heel mooi uit ja! En ank was ook heel erg tevreden had ik het idee! Hadden jullie Barclay en Sven ook gezien? Wat vonden jullie daarvan?


jep heb ik gezien! ik vond barclay een beetje lauw... Ook de uitgestrekte gangen kwamen er niet echt mooi uit! wel jammer want het was een nette proef!!