Hoezo Pennymeisje..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Hoezo Pennymeisje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 20:26

Heey,

Ik heb nog niet zolang een verzorgpony ze heet Corrie. En is een Shetlander. Dan ben ik op MSN met een meisje aan het chatten(zat bij ons op school)dan zegt ze opeens ik heb op Corrie gereden.. dus ik dacht hoe komt ze daarbij.. Scheve mond Dus vraag ik welke paarden staat er allemaal bij haar dat zegt de de paarden die er staan en heeft gelijk!!! Vraag ik: Mag je elke week op Corrie rijden? Zegt ze nou als ik bel mag het waarschijnlijk wel dus vraag ik wat is het nummer dan van haar? Dan zegt ze het nummer en heeft weer gelijk. Net of ze Corrie van me wil ofpakken. Ik had het verteld en een foto gestuurd toen ik haar nog maar net had. Dan zegt ze mijn vriendin rijd er ook op Verward .. Zegt ze mijn vriendinntje mag nog niet op Selena want ze kan nog niet zo goed rijden..Maar de eigenares van Selena en ook van Corrie is Selena net aan het beleren Verward Dan lijkt me het logisch dat ze er nog niet op kan rijden. Ik zit er wel een beetje mee ik ga morgen weer naar Corrie en zal het even aan Cindy vragen(eiegenares.)

Sorry voor het verhaal
Amanda


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:29

Ach juh meid laat ej niet kisten!
Ze is nou eenmaal een dom wijf dat kan je niet veranderen.
Nog ff een lachwekkend verhaal van haar:

Ze reed zogenaamd L1 maar ze reed nog maar 3 maand wedstrijden dus ik meteen vragen. Nou ze had B overgeslagen want ze was te goed... *LOL* ...Zekur!!!...En elke dag heeft ze op msn weer een andere pony geloof ik....Oeh ik kan haar niet uitstaan...

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:33

Ze zal vast wel gelijk hebben, maar is het niet gewoon een vroegere verzorgpony van haar waar ze af en toe nog op mag rijden?

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:34

RodeoGirl schreef:
Ach juh meid laat ej niet kisten!
Ze is nou eenmaal een dom wijf dat kan je niet veranderen.
Nog ff een lachwekkend verhaal van haar:

Ze reed zogenaamd L1 maar ze reed nog maar 3 maand wedstrijden dus ik meteen vragen. Nou ze had B overgeslagen want ze was te goed... *LOL* ...Zekur!!!...En elke dag heeft ze op msn weer een andere pony geloof ik....Oeh ik kan haar niet uitstaan...


Als jullie het over dezelfde meid hebben zal ze waarschijnlijk ook wel alleen in haar dromen op je verzorgpony hebben gereden Knipoog Ga gewoon morgen eens uitleggen aan de eigenares wat dat meisje tegen jouw had gezegd, en dan zie je wel wat er allemaal van klopt Knipoog

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 20:58

Sting schreef:
Ze zal vast wel gelijk hebben, maar is het niet gewoon een vroegere verzorgpony van haar waar ze af en toe nog op mag rijden?


Nee... Ze reed er nooit op. Ze had eerst een Arabier als verzorgpony maar daar mocht ze niet meer op omdat ze hem mishandelde ofzoiets of ze deed iets met die pony wat ze niet mocht doen. En ze kent deze pony helemaal niet. Het is dus ook geen vroegere verzorgpony van haar geweest.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:32

xKatleentjex"]
[quote="RodeoGirl schreef:
Ach juh meid laat ej niet kisten!
Ze is nou eenmaal een dom wijf dat kan je niet veranderen.
Nog ff een lachwekkend verhaal van haar:

Ze reed zogenaamd L1 maar ze reed nog maar 3 maand wedstrijden dus ik meteen vragen. Nou ze had B overgeslagen want ze was te goed... *LOL* ...Zekur!!!...En elke dag heeft ze op msn weer een andere pony geloof ik....Oeh ik kan haar niet uitstaan...


Als jullie het over dezelfde meid hebben zal ze waarschijnlijk ook wel alleen in haar dromen op je verzorgpony hebben gereden Knipoog Ga gewoon morgen eens uitleggen aan de eigenares wat dat meisje tegen jouw had gezegd, en dan zie je wel wat er allemaal van klopt Knipoog
[/quote]

We hebben het over hetzelfde wicht ja...Echt dat van dat wedstrijden...Zij deed zo stoer op msn en ik lachte me dood achter de pc...Te goed voor de B...Ja hoor!!!...Ze is echt een beginner want ze kan voor geen meter rijden. Haar vorige verzorgpony mag ze niet meer bij komen idd...Ze ging hem longeren en toen had ze strotoutjes aan het bit geknoopt en toen heel strak aan de singel vast gemaakt want haar verzorgpony moest en zou aan de teugel lopen...Zooo zielig...Ze heeft het hele dier verknalt want het was zo'n leuk diertje en nou is dat beestje best wel bang.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:39

En als ze nog geen haar veranderd is, dan is ze

a) gewoon uit haar nek aan het kletsen
b) binnen de vijf(maximum) dagen er terug buiten gegooid Knipoog

Ik ga maar voor a

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:00

xKatleentjex schreef:
En als ze nog geen haar veranderd is, dan is ze

a) gewoon uit haar nek aan het kletsen
b) binnen de vijf(maximum) dagen er terug buiten gegooid Knipoog

Ik ga maar voor a


Idd dat dachten wij ook maar ze weet wel het nummer van de eigenaar van Corrie precies goed en ze weet alle paarden die er staan enz...

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 11:03

Ja.. Als ze weer op MSN is ga ik eens vragen of ze ook weet waar Cindy woont. Het kan ook dat de vorige verzorgster van Corrie dat allemaal aan Sharon heeft verteld dat ze bij elkaar in de klas zitten dat kan ook want ze was 12 de vorige verzorgster

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:04

Ja, maar dat ze haar nummer kent wil niet perse zeggen dat ze op die pony's mag rijden. Misschien dat ze er wel is langsgegaan (ik neem aan dat je vertelt hebt waar het was) En heeft ze er eens 1x op mogen zitten, of juist zelfs gewoon mogen helpen poetsen. Misschien heeft ze haar nummer voor iets anders gekregen, maar eerlijk gezegd zou ik het raar vinden als de eigenaresse jouw verzorgpony's ineens zonder boe of ba aan iemand anders zou geven, zonder dat ze die persoon kent(want ze kent dat meisje toch niet hé)
We zullen het vandaag wel horen

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 11:15

ze kent het meisje niet.
maar ik zou vandaag naar Corrie gaan maar het regent KEIhard dus ik ik kan niet gaan. Als het morgen droog is ga ik dan. Ik heb niet vertelt waar het was maar ik zei wel van dat het ergens in Oudega was. Me ik geloof nooit dat Cindy(eiegenares)Sharon op Corrie laat ze kent Sharon niet eens. Idd ze zou niet zomaar Corrie als verzorgpony aan iemand anders geven. Vraagt Sharon(dat meisje dus)ook nog aan mij heb je een foto die je wil sturen naar mij? Nou mooi dus niet als jij Corrie zo goed kent ga dan zelf maar fotos maken. Ik zie het morgen ook wel(of de beugels langer of korter zijn.) En als ze nog op me maat zitten heeft ze er vast niet op gereden. Ik vind het net lijken of ze Corrie van me af wil pakken Scheve mond

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:27

Je kan toch ook zelf even bellen naar de eigenaresse,weet je het tenminst zeker.
En hoef je niet tot morgen te piekeren.

And then she realized nothing would change...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:29

Die redenering van de vorige verzorgster vind ik zo gek nog niet. Als ze alletwee even oud zijn en bij elkaar in de klas zitten, is het heel simpel om een telefoonnummer te pakken te krijgen en informatie te krijgen over de pony's en paardjes in de stal.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 11:34

Jaa idd.. Ik weet niet of ze bij elkaar in de klas zitten maar dat zou heel erg goed kunnen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:39

Kunnen we het een beetje vriendelijk houden? 'Dom wijf' Verward

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:12

Lekker laten kletsen dat meisje.
Ga indd eens met de eigenaresse praten hierover.
Vooral niet druk over maken!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:16

die mensen hadden toch ook allemaal advertenties op marktplaats? w.s. heeft ze het nummer enzo daar van....

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 12:45

Ja idd ze heeft 1 bericht op marktplaats gezet met het telefoon nummer. Dat ging over een lease pony. Maar ze wist ook hoe het paard van Cindy zelf heette. Nouja ik vind het echt heel erg raar Verward

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 16:08

Update: 13-12-03 16:05

Ik RodeoGirl typ dit bericht! Knipoog

Ze kwam zonet op msn en ik en Amanda gingen gelijk vragen waar Cindy woonde enzo...Nou ze had het niet helemaal goed maar boeie. Toen vroeg Rodeogirl of wanneer ze ging rijden en toen kwam ze opeens mee dat ze maar 1 keer had gereden en niet verzorgde enz???...We geloven er dus geen snars van en alle informatie heeft ze van een meisje want ze kent een meisje die haar paard daar heeft staan dus denk dat ze de info daarvan heeft...Wat een @#!$% (zo beter Bart?) is het toch...

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:03

Ik weet over wie jullie het hebben en vermoed dat jij een pony verzorgt bij die vrouw die leasepony's aanbiedt... Rianne heeft daar haar eigen paard staan toch?
Dit meisje is daar op stal geweest om een leasepony uit te proberen en heeft toen op een jonge pony gereden. Ze heeft les bij ons op stal van een vrouw op het paard van die vrouw en dat gaat heel leuk, maar wedstrijden rijdt ze niet hoor... Tjonge wat een verhalen...
Amanniej ik zou me er niet zo druk om maken en lekker verder verzorgen. Veel meiden scheppen op en bedenken hele mooi verhalen. Dit meisje ken ik als een vriendelijk meisje, mar misschien is haar fantasie een beetje met haar aan de haal gegaan Knipoog Komt vaker voor toch? (of hebben jullie nooit eens een verhaal wat mooier gemaakt Haha!)

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:09

Ha ha, ik vind het wel een grappig verhaal.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik reed toen op de manege en op Kas. Het bhuis waar Kas staat is naast de manege, dus iedereen die daar komt heeft die paarden wel eens gezien.
Was er zo'n meisje tegen een vrouwtje aan het opscheppen over die grote schimmel die daar stond, dat ze daar op reed.(die schimmel is Kas). Net op het moment dat ik aan kwam lopen. Zegt dat vrouwtje tegen mij: joh, rij je niet meer op Kasmeria?? Ik had het niet meer. Dus ik vroeg aan dat meisje of ze daar reed. Ze zei ja, en vertelde dat Kas nzo'n moeilijk paard was,l maar dat ze nnaar haar wel uisterde.
Ik geloof dat ze in een beginnerles reed en was zo'n 1.50 hoog. Ik moest wel lachen. Kas is 1.75 en ik heb al moeite met haar grootte. Plus dat ze idd een moeilijk paard is en haar echt niet had geaccpeteerd. Ik heb mkaar niet gezegd dat ik daar reed en haar lekker laten dromen.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:16

Ik zou me er maar niet druk om maken en lekker voor dat beestje zorgen. Laat haar maar kletsen!!

Lovers Estragon & Herlando Lovers

capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:17

sorry maar ik vind ut leuk om dit te volgen Haha!


Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 08:43

joyce B schreef:
Ik weet over wie jullie het hebben en vermoed dat jij een pony verzorgt bij die vrouw die leasepony's aanbiedt... Rianne heeft daar haar eigen paard staan toch?
Dit meisje is daar op stal geweest om een leasepony uit te proberen en heeft toen op een jonge pony gereden. Ze heeft les bij ons op stal van een vrouw op het paard van die vrouw en dat gaat heel leuk, maar wedstrijden rijdt ze niet hoor... Tjonge wat een verhalen...
Amanniej ik zou me er niet zo druk om maken en lekker verder verzorgen. Veel meiden scheppen op en bedenken hele mooi verhalen. Dit meisje ken ik als een vriendelijk meisje, mar misschien is haar fantasie een beetje met haar aan de haal gegaan Knipoog Komt vaker voor toch? (of hebben jullie nooit eens een verhaal wat mooier gemaakt Haha!)


Ja mijn verzorgpony die staat bij die vrouw die leasepony's aanbiedt. En nee hoor we hebben het verhaal niet mooier gemaakt Knipoog Ik ken geen Rianne maar kan dat zijn dat haar paard Ratina heet? Ja bij Sharon komt dat vaker voor ... Wat RodeoGirl ook al zei komt ze op msn zegt ze heey dus ik hoi en dan zegt ze ik heb de B over geslagen en meteen in L begonnen *LOL* . Ik hoop dat ik er vandaag weer heen ga gister kon ik niet het regende keihard... Ik hoop dat het vanmiddag wat droog blijft en gewoon kan rijden. Ze zei ook zo me vriendin mag nog niet op Selena rijden want ze kan nog niet zo goed rijden.. duuuh!!! Ze zijn Selena aan het beleren Tong uitsteken. Rijd Sharon op een paard ven een vrouw lessen? Op het paardenpension? Dat wist ik niet of heb je het over iemand anders Knipoog

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 08:44

capopjekop schreef:
sorry maar ik vind ut leuk om dit te volgen Haha!


Hahaha mag wel hoor! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mino1, Pellelilly, sterregoud, tienus63 en 42 bezoekers