zitten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 10:33

Ik ben met honey nu bezig met zitten, maar het wil helemaal niet!!!
Hoe ga ik te werk? Eerst laat ik haar liggen, en dan breng ik haar hoofd naar haar schouder, en geef het commando dat ze op mag staan.
Zoals het mij uitgelegd is zou de dan met haar voorbenen omhoog moeten "krabbelen" , maar nee hoor, die muts van mij moet het weer andersom doen, gooit haar kont eronder, en staat op.
En nu? Ikke weet niet

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 10:37

Lips are sealed Lips are sealed koprol? Knipoog

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 10:38

Ik heb geen flauw idee hoe hoor... maar eh... geduld! met wat meer geduld zal ook jouw honey van alles kunnen leren. Ook sit-ups.
Wanneer zijn jullie waar met de voorstelling?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 12:05

Aaah ben ik niet de enige met een koe Pfieuw Haha!
misschien dat je haar benen als ze licht naar voren kan leggen (dus iets naar voren strekken) en haar dan met iets lekkers haar hoofd omhoog laaten brengen. als ze rolt hoe staat ze dan op? ook koeierig (eerst kont dan lijf) of paardachtig (voorkant eerst dan de kont)

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 12:11

weet het niet, vraag het eens aan mensen die je kunnen helpen op die stal, dat je het met zijn 2en doet, de ene houdt der kont vast, en de ander der koppie, dat ze dan voor omhoog gaat Verward

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 14:09

Probeer eens om haar gewoon laten opstaan, als het goed is zal ze dan volgens de natuurlijke manier opstaan, dus eerst de voorbenen omhoog. op het moment dat ze haar voorbenen omhoog "gekrabbeld" heeft, kun je haar iets tegenhouden en een snoepje geven. Dan zal ze vanzelf leren dat ze op dat moment een snoepje krijgt, en er even voor blijven zitten.