mannen en ziek zijn ''zucht''

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

mannen en ziek zijn ''zucht''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 20:53

Het is weer eens zo ver hoor, mijn vriend lag gister in bed te mekkeren dat ie ziek was Scheve mond Lieverd... voel me niet lekker... wil je een glaasje water voor me halen?? asjeblieeeft Ziek Wil je even voelen aan mn hoofd of ik koorts heb... Kga morgen echt niet werken hoor , wil jij me dan ziek melden...
Dat was de druppel voor mij dus ik zei je kan toch nog wel praten??
Mannen voelen zich op de een of andere manier altijd zoow ontzettend zielig als ze ziek zijn terwijl ik met erge hoofdpijn gewoon doorloop

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:18

typisch mannelijk...vroewen kunnen overal beter tegen.En als je dan erg veel buikpijn hebt omdat je ongesteld bent,dan zeggen ze dat je niet zo flauw moet doen Boos!

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:18

Mannen zijn mietjes Haha!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 21:28

Sibold schreef:
Mannen zijn mietjes Haha!



My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:42

haha, vind ik ook, mannen zijn mietjes *LOL* Mijn ex-vriendje had een keer een hele handdoek om zijn hand gevouwen. Wat bleek.. meneer had een druppel (!) bloed op zijn duim.. Toen wist ik het zeker.. het sterke geslacht is NIET het mannelijke!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:54

Haha! Herkenbaar.
Hier loopt een exemplaar rond dat bijna geen stem heeft, en dat is ook heeeeel zielig.

'Wil je een beschuitje met honing maken'.
"ben je ziek ofzo? Mankeer je wat aan je handen?"
"Nee, ik ben zielig"

Het nog toegeven ook hehe....

Ben blij dat ie bijna niet ziek is en dan wel een stoere vent is Knipoog

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:56

Hahahaha, ik ken het wel, mijn grote stoere broer, wordt heel zielig en lief als ie ziek is. Echt compleet anders dan hij normaal is. Dan is hij afhankelijk van me, en ik vind het wel schattig om te zien *LOL* Sjimmy's verhaal is ook erg leuk Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:04

Hmmz komt ook hier weer mijn vrouwelijke kant naar boven Tong uitsteken Ik herken dit dus absoluut niet bij mezelf.. Ik zorg juist liever voor mezelf dan dat ik afhankelijk wordt van anderen Scheve mond

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:05

mannen worden idd het liefst verwend Knipoog

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:09

Pfff, wat een onzin! Knipoog

Moet echt stevige koorts hebben, wil ik thuis of in bed blijven. Misschien als ik een vriendin had om me te verzorgen, dat ik wat sneller zou blijven liggen *LOL*


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:15

ik vind dat vrouwen zich altijd zo aanstellen als ze bevallen.

Amor Vincit Omnia

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:41

Het is zelfs algemeen bekend (en bewezen) dat de pijngrens van mannen lager ligt dan die van vrouwen.
Broertjelief vindt zich zelf ook snel heel erg zielig.

M'n vader vindt zichzelf niet snel ziek, en werkt wel gewoon door. Maar klagen en zuchten dat ie ondertussen kan.
Pas was ie een keer echt ziek, griep en hij bleef zelfs een dag thuis. En zielig dat hij zichzelf vond. Als we hem daarop wezen, beweerde ie dat dat kwma doordat ie geen tijd had om ziek te zijn, het kwam zo slecht uit...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:44

SP, mannen doen al alsof ze een zware bevalling achter de rug hebben als ze met een snotneus naar de keuken zijn gelopen om hun eigen drinken in te schenken Haha!

Heel herkenbaar idd, mijn vriend is nu ook grieperig en hij loopt maar te zuchten en te steunen, zooooo zielig Ach gut (not Haha!)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:46

ik vraag me echt af watvoor soort watjes jullie in huis hebben... Rolleyes

Amor Vincit Omnia

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:02

Mannen zijn inderdaad echt watjes . Wij lopen toch ook niet te zeiken als we ongesteld zijn?

xxx natal

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 23:03

SuperPepeijn schreef:
ik vraag me echt af watvoor soort watjes jullie in huis hebben... Rolleyes


Ja dat vraag ik me ook af , word er aardig moe van Tong uitsteken

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:04

fabiola schreef:
Het is weer eens zo ver hoor, mijn vriend lag gister in bed te mekkeren dat ie ziek was Scheve mond Lieverd... voel me niet lekker... wil je een glaasje water voor me halen?? asjeblieeeft Ziek Wil je even voelen aan mn hoofd of ik koorts heb... Kga morgen echt niet werken hoor , wil jij me dan ziek melden...
Dat was de druppel voor mij dus ik zei je kan toch nog wel praten??
Mannen voelen zich op de een of andere manier altijd zoow ontzettend zielig als ze ziek zijn terwijl ik met erge hoofdpijn gewoon doorloop

hahaha psies, die van mij is ook ziek (ik heb hem ws aangestoken)
steun kreun zielig, ach ja

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:21

He SP, lijkt me pijnlijk hoor, bevallen! Nu heb je een grote mond, maar als je binnen een week een vrouw zou zijn en zou moeten bevallen(veel fantasie he Knipoog), zou je er denk ik wel anders over denken. Dan word je net zo'n watje als de rest Tong uitsteken.

Vrouwen zijn kwa taaiheid soms toch echt sterker hoor. Ik merk dat vooral nu, nu mijn moeder een maand geleden geopereerd is, en eigenlijk bijna niets mag doen. Ze wilt persé koken etc, en daarom zet ze een stoel achter het vuur en begint ze.
En die twee weken dat mijn moeder in het ziekenhuis lag, moest mijn vader "alles"(wij deden ook veel, en buiten stofzuigen is er niet gekuist) doen, altijd hoorden we hem zuchten! *zucht* ik ga nog even op mijn bed liggen *zucht*.
Ik begrijp dat het ook voor hem heel zwaar was, hij moest ook 4 keer per dag naar het ziekenhuis, maar dan zie je het verschil tussen een man en een vrouw soms. Mijn moeder zou gewoon verder doen, niet klagen, en vooral, proberen dat wij niet te veel moeten doen. Echt een schat Lovers.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:26

Ik ben het helemaal met jullie eens. Als mijn vader eens een beetje griep heeft en hoofdpijn moet ie gelijk een week thuis blijven, want dan kan hij echt niet werken. Veel op bed liggen etc. Nou dat heb ik dus echt nooit.
Sommige vrouwen zullen dit ook wel hebben hoor, maar die mannen echt veel vaker..

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 00:03

Mijn vriend is echt een enorm mietje. Als hij ziek is vergaat de wereld. Dan ligt ie te kermen, te huilen, te piepen, te kreunen....
Laatst had hij een keer in zijn bovenlip gesneden met scheren. Kan gebeuren. Hij deed alsof hij dood bloedde. Hij heeft er een megaverband op geplakt en heeft de hele nacht met zijn neus in de lucht liggen kermen. Hij huilde nog net niet.

Laatst zat de kat bij hem op schoot. Hij stond op en vergat dat de kat er ook nog lag. De kat zette zijn nageltjes in zijn been. Een enorm gegil kwam er uit de huiskamer. Ik dacht op zijn minst dat zijn dochtertje haar nek gebroken had of zo, maar nee.... Meneer stond met zijn broek op zijn knieen de schrammetjes te bekijken en daar luid bij te kermen. Ik werd boos. Ik zei dat als er een echt wat aan de hand zou zijn ik hem niet geloofde. Maar dat kon hij niet waarderen. Hij had echt vreeeeselijke pijn zei hij. Watje.....

In het land der blinden is eenoog koning!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 00:32

sja mannen, een klep van hier tot in tinboektoe maar als ze ziek zijn kruipen ze het liefst terug in de baarmoeder van hun moeder, tsssssssssssss, die van mijn ook, sjemig, als ie een snotneus heeft dan denkt ie al dat ie zowat dood gaat, oooooooo zooooooooooo zielig!!!!!

lieffie, wil je wat drinken pakken, lieffie ik heb het koud, mag ik een kussen lieffie Bloos

en dan maar een grote waffel hebben als ze gezond zijn van, ik ben het hoor!!!

mannen, ze begrijpen hun plek nog steeds niet dat wij vrouwen veel sterker zijn!!! OK dan!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 00:58

isabelle schreef:
sja mannen, een klep van hier tot in tinboektoe maar als ze ziek zijn kruipen ze het liefst terug in de baarmoeder van hun moeder, tsssssssssssss, die van mijn ook, sjemig, als ie een snotneus heeft dan denkt ie al dat ie zowat dood gaat, oooooooo zooooooooooo zielig!!!!!

lieffie, wil je wat drinken pakken, lieffie ik heb het koud, mag ik een kussen lieffie Bloos

en dan maar een grote waffel hebben als ze gezond zijn van, ik ben het hoor!!!

mannen, ze begrijpen hun plek nog steeds niet dat wij vrouwen veel sterker zijn!!! OK dan!


ja idd, die van mij ook altijd: Ik ben altijd zoo gezond , ik heb noooit wat! En als ie dan wat heeft vergaat de wereld want ik heb bijna nooit wat dus als ik wat heb is het echt heel erg ! Verward Ik begrijp die logica niet helemaal maar het schijn nogal te kloppen volgens hem..

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 00:59

Tja, als die van mij ziek is dan heeft hij ook het liefst dat ik hem de hele dag loop te verzorgen, en maar piepen.....
maar als ik dan een keertje ziek ben (wat erg weinig voorkomt Haha! ) doet hij dat ook voor mij, dan maakt hij mijn bedje op de bank op en loopt mij te vertroetelen.
Denk idd wel dat mannen veel meer lopen te klagen als ze ziek zijn dan vrouwen, wij slikken nog een paracetamol en lopen gewoon door (maar of dat altijd de goede oplossing is Verward , soms lopen wij ons eigen ook voorbij Scheve mond )

Veni, vidi, vici

Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:01

Tsss, wat is er met de echte kerels gebeurd Haha!

Ik maak er alleen gebruik van om niet naar school te gaan als ik ziek ben, voor de rest wil ik juist niet zielig gevonden worden. Lachen

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 01:06

Jorrit86 schreef:
Tsss, wat is er met de echte kerels gebeurd Haha!

Ik maak er alleen gebruik van om niet naar school te gaan als ik ziek ben, voor de rest wil ik juist niet zielig gevonden worden. Lachen


Dan ben je zeldzaam Tong uitsteken

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Alenthe05, AnoukS_, C_estmoi, cinniz123, Ellebel, Eretria, Ginny135, laran, limagirl, ontherun, Polarize, rocky_1995, Shetje14, Traiectum en 179 bezoekers