vette spierpijn van weigering paard voor hindernis

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

vette spierpijn van weigering paard voor hindernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 23:10

ik had gister les. we gingen dus springen.!! Lachen das gaaf .
maar ja ik moest op een paard die op zich wel goed springt maar kan ook raar doen opeens.
het ging allemaal heel goed hoor , totdat we naar een meter gingen Scheve mond
eerst keek hij erg , toen gaf ik extra been zodat hij wel zou springen daardoor begon hij te galopppeeren , dus ik had hem goed tussen mij in , hij had dus best veel vaart *LOL* maar toen opeens Boem stond hij stil.
dat was minder , dus hing ik half over zijn nek heen. Scheve mond
toen moest ik er nog een keer op aan rijden , maar weer weigeren. Verward
heb het nog wel een paar keer geprobeerd maar hij wou echt niet
jammer genoeg. we hebben toen de srong maar wat lager gedaan en toen ben ik daar nog ff over gesprongen en goed beloond na de tijd. *LOL*
alleen werdt ik vandaag wakker met een spierpijn in mijn boven benen Verdrietig das neit te harde zo erg pijn , traplopen wil nauwlijks Huilen maa rja we gaan door. heb over morgen wedstrijd . we komen er wel weer over heen Ach gut hahah nou oke dan dit was het dan weer hopen dat het de volgende keer beter gaat. xxjes mij kath.

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:18

hihi, hier nog een met spierpijn van het springen gisteren.
alleen dan van m'n geweldige val.... Haha!

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 23:20

haha das niet zo best dat je eraf bent gevallen , alleen maar spierpijn hoop ik voor je , verder niks he xxjes kath

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:03

nee, mooie landing gemaakt *LOL*

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.


ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 20:17

oke dan is eht goed *LOL* hahaah

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

Buuf

Berichten: 188
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:45

Als ik dit lees komen bij mij de kriebels alweer boven. Ben een paar jaar geleden met springen in de les dus op die manier (boem, ho, stop) met paard en al in de hindernis beland...gevolg...gebroken neus!! (door Cap) maar wat was ik blij dat ik verder niets had!!. Ik hoop voor je dat het de volgende x weer goed gaat...ik was eigenwijs...heb nooit meer gesprongen.....

18-03-2003...Barbara P 23-02-2007 Valdo L

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:56

oja als ikdit lees krijg ik ook weer kriebels hoor, soms zijn het echte ettertjes he, mijn merrie van vroeger, helaas overleden nu, kon soms ook zo etteren en hoe meer ik doorzette om er toch maar over te gaan hoe meer zij haar wil kon doorzetten, dan kozen wij meestal voor de gulden middenweg, nog 1 sprongetje en dan wat lekkerssss, ze wist het naderhand goed hoor als ze er best had gedaan!!! Lovers

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 22:56

nou ik moet wel weer gaan want ik wil wedstrijden gaan springen , dus ja moet ik toch weer gaan springen , hoop niet dat ik iets overkom wat jij hebt meegemaakt lijkt me neit zo fijn.haha xxjes kath.

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 00:26

hmm das wel vervelend dat je zo'n spierpijn hebt ! Knipoog
Sterkte Haha!

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Kasmir, OmgiliBot, Ubermetrics, Vagabondo en 40 bezoekers