Ruitervereniging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Ruitervereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 12:02

Wie van jullie rijdt er bij een ruitervereniging / ponyclub. Geen manege dus maar echt een vereniging met een bak en waar ook lessen gegeven worden.

Ik ben benieuwd wat voor activiteiten er georganiseerd worden en hoeveel leden zo'n vereniging heeft ??
Wat betalen jullie per jaar als lidmaatschap en wat krijg je daarvoor ????

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:13

Ik ben lid van een vereniging, maar de paarden staan niet daar. Er worden wel lessen gegeven. Daar ben ik inmiddels mee gestopt met die lessen daar.
Er worden concoursen en soms jachten/weekend-ritten georganiseerd. De kosten weet ik niet. Daar ga ik niet over.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:57

Ik ben lid van de Z.L.R.J.V.
Dat is een rijvereniging maar ze geven geen aparte lessen.
Wel worden er dingen georganiseerd zoals wedstrijden, rally's, andere evenementjes enz Lachen

Kosten, tsja, ik geloof iets van 9 euro per jaar ofzo Verward

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 23:19

ik ben lid (of word lid per 1-1-04) van de Voornse Ruiters in Rockanje, Zuid-Holland. Zie ook www.devoornseruiters.nl
Zij organiseren wekelijks spring-, men- en dressuurlessen, puzzelritten, bixiwedstrijden, spring- en dressuurwedstrijden en weet-ik-wat-nog-meer. Ze zijn, denk ik, de grootste vereniging op Voorne-Putten met weet-ik-hoeveel actieve en minder-actieve leden, schatting 150-300 man?? Ik geloof dat ik als rijdend lid zo'n 57 euro betaal voor een jaar, lessen niet inbegrepen. Daar betaal je 10 euro voor een uur, geloof ik. Ze hebben een eigen terrein met clubgebouw en eigen materiaal.

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:53

zit bij een rijvereniging, ze organiseren wedstrijden, midzomerweek, ponykamp en nog wel meer maar kan ik zo ff nie opkomen, oja sinterklaas enzo, kweet nie hoevel het lidmaatschap kost, hoef ik nie te regelen

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:12

ik zit bij lrv zieuwent-harreveld, in lichtenvoorde. we hebben wekelijks een uur les. we hebben een eigen terrein met clubgebouw en sprinmaterialen. elk jaar organiseren we eind juni de grote prijs van lichtenvoorde.
ook worden er onderlinge wedstrijden en af en toe een buitenrit georganiseerd.
als rijdend lid betaal je €175, lessen incl. per jaar

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 20:01

Ik ben lid van Landelike Rijvereniging de Marleruiters in Hattem.
Er zijn ongeveer 110 leden allesbijelkaar (rijdende, niet-rijdende, en vriendenkring).

Elke week is er een avond met dressuurles en een avond met springles. Daarna is het altijd wel gezellig in de kantine.
Een paar keer per jaar wordt er ook oefenparcours georganiseerd samen met de ponyclub in Hattem.
Daarnaast hebben we ieder jaar de clubkampioenschappen en de gemeentekampioenschappen. Bij die wedstrijdjes wordt ik wel eens gevraagd als parcoursbouwer (zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=2775979#2775979 )