SGW's voorjaar 2004!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

SGW's voorjaar 2004!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 22:04

Er zijn al weer wat datums bekend voor het voorjaar 2004!
Nog lang niet van alle crossen hoor, maar van sommige toch al wel!
Hebben jullie al plannen om mee te doen?

21 maart --> SGW Chaam --> paarden Z-M-L
28 maart --> SGW Chaam --> paarden B pony's Z-M-L-B + terreinrit

17/18 april --> SGW Roden

11/12 juni --> SGW Ede
16/19 juni --> SGW Ede

Ik heb zeker al plannen om mee te doen! Chaam, Etten-Leur, IJsselsteyn, Roden, Ambt-Delden, Ede, zijn er nog meer?? haha Als ze niet als weekeinden achter elkaar aan lopen doe ik ze allemaal mee met Murphy in de pony's Z.. Nouska kan in het voorjaar helaas geen SGW's lopen vanwege haar dracht dus haar start ik najaar 2004 pas weer!


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:07

ik ga naar Chaam (28e), Roden weet ik niet (dat is wel erg ver), en naar Ede. Verder zeker IJsselsteijn, Etten-Leur en Ambt Delden (dus bijna alles eigenlijk *LOL* )

waar heb je dit vandaan trouwens?

Sim
Berichten: 31481
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:38

Ik start ook in Chaam (28e), waarschijnlijk voor de laatste keer in de B-paarden. Etten-leur, Ambt Delden, Ede en daarna zie ik wel weer welke crossen ik nog ga rijden.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:14

aha, een kleine meeting, ik ga ook naar chaam, maar dan op uitnodiging van de organisatie om daar actiefoto's te gaan maken.
Als iemand me een klein beetje kan vertellen hoe zo'n dag in elkaar zit, houd ik me sterk aanbevolen!

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:45

Ik ga naar Roden!!!! En Wieringerwerf altijd en Nijeberkoop natuurlijk!!! In de B-pony's trouwens!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:07

Misschien naar Roden met Otermo, maar ik weet nog niet of ik met ot ga crossen.
Ben iig van plan de oefencross in Ede met hem te rijden

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:18

Ik denk dat ik ga kijken in Chaam Lachen Weer op de new Forest tour, want er zullen wel veel meedoen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:11

Kijk, dat is positief! Ik had verwacht dat Roden met Pasen zou zijn, maar het is een week later. Dat komt mooi uit, dan heeft Ret nog een weekendje rust na de endurance van Austerlitz.

Waar heb je trouwens die data vandaan? Ik kan ze op de SGW-site niet zo snel vinden en ik wil toch eigenlijk wel weten wanneer de L-paarden is in Ede. Of is de indeling daar nog niet bekend?

Afijn, tot nu toe Roden en Ede dus. Mijn zusje en ik moeten even onze wedstrijdkalenders naast elkaar leggen, dan kunnen we het pas met zekerheid zeggen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:14

Ik vind de datum van Roden ook wel lekker, want met Pasen wil ik misschien weer eens een dressuurwedstrijdje rijden Knipoog Ben wel benieuwd hoe Ot gewaardeerd wordt, winstpuntwaardig is het zeker niet, maar ben gewoon wel benieuwd *LOL*

Als er in Roden oefencross is doe ik dat, Ot heeft nog helemaal geen bos-cross ervaring Knipoog

Ontario blijft iig thuis, die staat te koop en ga ik niet meer oppakken voor de cross denk ik

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sim
Berichten: 31481
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:32

gomir schreef:
Ontario blijft iig thuis, die staat te koop en ga ik niet meer oppakken voor de cross denk ik


He Gomir!

Is dat die bruine van jou die ik heb gezien in o.a. Gorssel?
Waarom gaatie weg als ik zo vrij mag zijn?
Ik dacht dat hij het crossen wel goed aanpakte toch?

Groetjes, simmie

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 18:50

Ik heb de data's van de site's van de crossen!
www.cic-ede.nl er staat helaas nog niet op welke data welke klasse is..
www.sgw.global-e.nl
En van Roden kreeg ik een mail met de data! En die website is geloof ik.. www.sgwroden.com

Kan me er nu al weer helemaal op verheugen!!!
Ik zat eerst nog wel een beetje met de klasse veranderingen in m'n maag want dan zou ik met Murf moeten kiezen tussen M of Z pony's. Maar dat hoeft nu gelukkig niet meer! Het springen wordt voor mij alleen wel op E hoogte aangepast en dat zal zo'n 10 cm hoger zijn dus daar valt wel mee te leven! haha

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:17

Joepie! We kunnen beginnen met plannen. Als het even kan wil ik naar Chaam en Ede, maar dan moet dat wel uitkomen met mijn werk.

Een dezer dagen de agenda van volgend jaar er maar eens bijnemen!

'Don't let it be forgot, that once there was a spot,
for one brief shining moment that was known as Camelot'
SGWay of Life's Miss Marple

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:22

nou mensies, ik wens jullie veel succes, ik hoop in de toekomst nog eens te crossen, maar voro mij is het nu helaas afgelopen! maar ik ben vast wel in het dijkgatbos te vinden Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 22:50

reddytobias schreef:
nou mensies, ik wens jullie veel succes, ik hoop in de toekomst nog eens te crossen, maar voro mij is het nu helaas afgelopen! maar ik ben vast wel in het dijkgatbos te vinden Haha!


Jammer hoor dat we je dit jaar niet tegen zullen komen op de crossen..... Maar je gaat de moed toch niet opgeven? Verward Je komt vast wel weer met een geschikt paardje voor de cross!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 09:25

Ik ga mijn vader heel lief aan kijken en vragen of ik naar SGW Chaam mag. Dat valt op een zondag ( OK dan! ) alleen het is dus wel een eindje rijden..
Als de L pony's in Roden op de 18e valt kan ik daar ook wel aan mee doen!
Verder wil ik graag naar Ambt-Delden weer (is denk ik weer voor de L pony's op zondag na hemelvaartsdag). En misschien in Ede M proberen te starten. Eventjes aankijken
En verder... Neede, Barchem en Wieringerwerf zal leuk zijn maar dat ligt natuurlijk helemaal aan de datums. Gaat Wassenaar eigenlijk dit jaar door? Ik hoop van wel Cool


Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:29

Ik mis de datums voor Lisse en Wassenaar Verward

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 18:09

Die zijn nog niet bekend Gracy. De datums van Chaam, Roden en Ede zijn alleen nog bekend in Januari komen de rest van de data's van de SGW's 2004!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 18:11

New-Forest schreef:
En verder... Neede, Barchem en Wieringerwerf zal leuk zijn maar dat ligt natuurlijk helemaal aan de datums. Gaat Wassenaar eigenlijk dit jaar door? Ik hoop van wel Cool


Als het goed is gaat Wassenaar dit jaar wel door! Tenminste zoiets hoorde ik! En ik hoop het eerlijk gezegd ook! Want ben nog nooit in Wassenaar geweest 2003 zou de eerste keer zijn maar toen ging het helaas niet door.. Huilen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:28

Het is de bedoeling om Wassenaar te verplaatsen naar de Vlietlanden
Er moet alleen nog een hoop geregeld worden heb ik begrepen.

Ik heb je ge-pbt Scum

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:29

en waar zijn de Vlietlanden?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:42

Zelfde omgeving, ik geloof bij Zoeterwoude Die pony die ik toen verkocht heb is die kant op gegaan en die staat 10 minuten stappen van de vlietlanden af

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anne_GTI

Berichten: 18197
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:55

Is roden een leuke cross om te beginnen? Ik heb nl. nog nooit officieel gestart. Paard is inmiddels wel al aardig wat cross-training gewend. Maak me meer zorgen over mezelf....

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:59

Roden is wel een mooie cross, maar als je paard kijkerig is op water had je vorig jaar beter thuis kunnen blijven Frusty Hoe ze de waterbak dit jaar bouwen is natuurlijk nog niet bekend, maar ik vond het vorig jaar voor het B erg heftig...(en dan strand je bij hindernis 8 en kun je de rest van de mooie cross op je buik schrijven Verdrietig )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 23:02

Roden is een leuke cross maar voor de B was ie inderdaad pittig.. ik starte er dit jaar M pony's vond het een erg mooie cross om te rijden maar inderdaad watervrees is daar niet handig!

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 08:42

De cross van Wassenaar wordt inderdaad verplaatst. Naar recreatiegebied Vlietland, dat ligt in de gemeente Leidschendam-Voorburg. De cross wordt daar georganiseerd in het weekend van 21 en 22 augustus. *LOL*

Komende woensdag vindt in Ermelo een vergadering plaats waar de nieuwe SGW kalender wordt samengesteld.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers