Dagje dierenarts met Sarabande

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Dagje dierenarts met Sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 11:11

Gisteren zijn Sarabande, Smurf en ik met paard Sarabande (= Saar) naar de dierenkliniek in Emmeloord gegaan. Het achterliggende verhaal:

sarabande schreef:
In maart 2002 is Sarabande geopereerd aan een blessure die zij na een klap had 1 1/2 jaar daarvoor had opgelopen. Nadat diverse grootheden in de veterinaire wereld mij na röntgenfoto’s naar huis stuurden met ''er zit niks verkeerds" ben ik toen naar Van Muiswinkel gegaan. Hij heeft toen eerst geprokt en toen dat goed was hebben wij besloten om de plek waar niks zat, behalve een paar grote zwellingen te laten opereren.
Het bleek er van binnen allemaal erger uit te zien als iemand dacht, en na de operatie gaf de altijd zeer voorzichtige Krijn mij weinig hoop.
Na een zorgvuldige revalidatie leek het allemaal goed en in de tussentijd is ze na-behandeld door andere artsen in samenspraak met Van Muiswinkel.
Omdat ik de laatste tijd de zwelling op het been niet helemaal mooi vond en omdat ze zich wel eens tegen het werk verzet, besloot ik een afspraak met Krijn te maken.
Ik denk dat zowel Anouk als ik ons aardig hebben zitten knijpen de laatste weken.
De uitkomst dat ze 100% in orde is en ook het enthousiasme voor haar constitutie van Krijn maakte duidelijk dat er niets meer aan de hand is.
Krijn noemde het zelf ook een wondertje.
Wij zijn er meer dan blij mee
Wondertje heeft nu dus geen excuses meer, maar moet aan het werk Knipoog.


HIerbij de bijbehorende foto's van dit avontuur Knipoog:

Afbeelding
Smurf, hou jij Saar even vast voor me?

Afbeelding
Smurf: Ja hoor, al ben ik wel bang van grote paarden,...

Afbeelding
Agossie, wat is ze lief, nou even knuffelen dan Haha!.

Afbeelding
Bij de DA, Saar, ikke en Dr. van Muiswinkel.

Afbeelding
Ik aandachtig luisterend naar de uitleg en intussen aan het bevriezen van de kou Bloos .

Afbeelding
En de laatste foto bij de DA.

Afbeelding
En hier stond Saar weer op stal Nagelbijten / Gniffelen. Maar wat is er met haar hoofd gebeurd Verward ??? Zo groot was die voorheen toch niet? Schijnheilig


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:56

Meer jouw maat eigenlijk die laatste Anoukie (ja je vroeg erom he) Haha! Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 12:13

sarabande schreef:
Meer jouw maat eigenlijk die laatste Anoukie (ja je vroeg erom he) Haha! Haha!


Hehe, ja hoor Clown . Dat hoofd was toch echt iets te groot voor mij hoor (samen met de rest van zijn lijf Bloos! ). Wat een joekel van een paard!!! Geef mij dan Saarke maar OK dan! .

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:22

Leuke foto's en er is dus weinig veranderd op Marcroix Haha!

Ik had nog wel foto's willen zien van Morrie meets Anouk enzo, die mis ik wel hoor Haha!


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:26

Hadden jullie nou niet eens Sarabande op de foto gezet? Tong uitsteken Schijnheilig

Wel fijn dat alles in orde blijkt te zijn met Saar OK dan!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:27

Sarabande staat toch op de foto Tong uitsteken

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:29

Niet die ik bedoel Tong uitsteken Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 14:22

Hmm, blij dat alles in orde was, maar dat wist ik stiekem al van Anouk..!

Was Saar braaf op de trailer? Mooie transportbeschermers Anouk, en ja, het moest he! Knipoog

had je van te voren nog gereden, omdat je met je laarzen inclusief sporen daar bij de DA staat?

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:00

Saar was superbraaf op de trailer en de auto trok het veel gemakkelijker dan wanneer Smurf (van 1.22) erin staat Verward

Anouk komt nog een keertje op Morrie zitten, hè Anouk Haha! , eerst ff een poosje stretchoefeningen doen bij de sportschool

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 20:38

Haha ik heb die laatste foto wel verschillende keren extra goed zitten aankijken voor ik het door had Haha!
En ik ben niet eens blond hihihihihiihhihihii

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 22:00

Koortje, het eerste plan was dat ik Saar bij de DA zou rijden om hem te laten zien hoe dat ging, vandaar alle rijkelding, maar dat ging toch niet door.

Maar Smurf, Saar is zo'n kleine 150 kilo lichter dan jouw Morrie Haha!. En ja hoor, ik wil wel een keer gestretcht worden op jouw uit de kluiten gewassen tinker Haha!. Of maak ik nu een taalbloopertje???

Hahaha Fab, ja zo grijs is Saar nu ook weer niet op haar bolletje hoor Haha!. En dat hoofd was bijna 2 x zo groot!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:03

Ai, ai, ai, Anouk, laat Smurf het maar niet zien dat je Morrie een *piep* noemt Cool Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: eva92, Thami en 21 bezoekers