Ineens de teugels van twee paarden in mijn hand.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Ineens de teugels van twee paarden in mijn hand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 03:06

Na de springles heb ik mijn eigen paardje eens uitgestapt. Mijn verzorgster had namelijk in die les meegereden. Er moesten natuurlijk balken opgeruimd worden. Wat doet die dame nou. Gaat ze op Iris. Een ander paard zodat Laura de balken mocht gaan opruimen. De instructeur was ook aan het ruimen en zei"Geef dat paard maar aan mij dan kan jij ook gaan opruimen"

Geeft hij ineens de teugels aan mij. Had ik dus Karan in mijn rechterhand en Iris in mijn linkerhand. Niet echt voorbereid dus ook nog eens nogal onhandig.

Iris wilde even duidelijk maken aan Karan dat zij de baas was. Dus eerst die twee uit elkaar halen. Kan wel zeggen dat dat niet handig is als je je handen vol hebt. Maar we stapten. Iris had nog een paar keer in de hals van Karan gebeten. Niet echt hard en Karan gaf er ook niets om. Toch was het wel even lastig om alles goed te laten verlopen.

Toen waren de opruimers ineens erg handig(not) en gooide de balken die netjes op staanders langs de bak stonden in een keer om. Paarden natuurlijk over de zeik. Behalve dan Karan en Iris. Die keken echt zo van "Waarom schrikken die andere nou?" en meteen kropen ze tegen elkaar. De schatjes! Ik was trouwens wel blij dat ze niet schrokken want dan zou het wel eens lollig kunnen worden.

Maar goed. Alles ging goed. Maar eigenlijk toch gekken werk om twee paarden die elkaar niet kennen meteen zo met elkaar te confronteren. Gelukkig ken ik beide paarden erg goed en wist ik dat het goed zou gaan. Anders was ik er natuurlijk niet aan begonnen.

Maar pff toch lastig ineens een hand-paard hebben die daar niets van begrijpt.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 09:14

Haha, een handpaard wat er niets van snapt ken ik. Bij Taran en Max doen we het ook weleens. Maar Max gaat meestal stilstaan, en Taran gaat meestal te hard.
Wel fijn dat Karan altijd zo'n cool beestje is.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:53

gelukkig dat Karan zich er niets van aan trok van dat bijten, anders had het misschien beetje ruzie geworden !

Groetjes Lachen

-

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 15:48

wat lief van ze ,maar inderdaad wel gevaarlijk je weet nooit wat er kan gebeuren.
**knuf**

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:10

Gelukkig dat alles goed is gegaan Lachen
Je moet er toch niet aan denken dat ze waren geschrokken en alletwee een andere kant op wilden rennen.
Dan waren je armen wel wat uitgerekt Haha!

Just keep passing the open windows.

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:16

haha:P
dat deed ik ,en doe ik nog heel af en toe met mijjn verzorgshetjes.
dan ging ik op de grote shet rijden en dan nam ik die andere aan de hand mee. en dan helemaal door de wei crossen. alleen soms was dat hand paard zooo traag dat ik er bijna van af gesleurd werd:P

Icelandics
They grow when you get on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pasje03 en 109 bezoekers