ik schrok me dood!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 15:19

domino is dus mijn schatje.. mijn lievelingspony op de manege en iedereen weet dat ook. ik had er 2 weken geleden op gereden en dat ging super slecht.. ze sprong steeds omhoog en dee echt super vaag. nu was ik er de afgelopen les niet en toen hoorde ik van een meisje uit mijn les vandaag dat ze wel een kwartier raar had lopen doen en lopen springen met 4 benen omhoog en heel vaag enzo. en ik schrok echt heel erg. mijn vriendin die er dus op zat is er heel hard afgevallen.. ik verwacht dit dus ECHT NIET van domino. eerst was ze zo lief en zo braaf!! weten jullie wat het misschien zou kunnen zijn?? misschien komt het door de kou of dat ze weer in de lessen moet gaan rijden?? Verward

ik hou wel nog steeds heel veel van dr hoor Lachen Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 15:30

Zou ze niet lichamelijk iets mankeren? Of dat er iets niet goed zit? Sommige pony's proberen ook gewoon van hun berijdster af te komen, er kan vanalles zijn, alleen zo te horen is het niet echt een goede manegepony.....

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 15:35

ze is KEI LIEV echt waar altijd al geweest Lovers ikl denk dat het gewoon door de opeense kou komt.. ze heeft ook al meer dan een half jaar in de wei gestaan he..

Floor
Berichten: 54
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 15:40

lieve meid, domino er veulem is er net af, dan doen veel paarden dat he... plus dt domino voor dat ze steeds veulens kreeg ookal zo deed he, zo raar, k zou er maar niks achterzoeken

Floor
Berichten: 54
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 15:42

ps, domino is niet altijd kei lief geweest meisje!
(sorry oneliner)

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 15:54

ligt er misschien een verkeerd zadel op
iets wat niet goed past of wat drukt op de schoft???
verder kan ik het ook niet weten
misschien heeft ze ergens anders last van
nou veel suc 6 ermee

mzzl jennifer Party!!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 15:59

Voel eens goed aan haar rug!
Zit alles nog op de plek en zo op de manege waar ik heb gereden hadden we zo'n zelfde geval nou bleek dat haar rug verdraaid was waardoor de spieren compleeet verkrampten als er iemand op ging xzitten met een spuitje van der DA en een warmtebehandeling was ze er zo vanaf!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 16:22

ja ik weet niet.. ik denk niet dat het iets met haar zadel ofzow te maken heeft.. ik heb idd gehoord dat ze voor ze ook maar 1 veulen gehad had (5 jaar geleden..) ze heel wild was enzo maar toen was ze nog maar net ingereden ja wat wil je.. maargoed ik denk dat het er over een tijdje wel uitgaat maar ik schrok er in ieder geval wel van..

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 22:07

ik denk het ook wel ja het zadel daar dacht ik wel meteen aan voel eens bij haar schoft misschien heeft ze daar last of plejkjes (drukkingen) hoop iig dat het snel over gaat!!