Welke bokker heeft jou dit jaar een goede dienst..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Welke bokker heeft jou dit jaar een goede dienst..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 20:01


Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 20:09

Ow laat ik zelf ook even reageren he Knipoog..
Nou eerst de bokkers waar ik gewoon echt super veel om geef en gewoon van ze hou Knipoog Lovers.Hun beteken gewoon echt heeel veel voor me!!..Als hun een probleem hebben of zich rot voelen voel ik me vaak ook rot Verdrietig maar we kunnen ook lachen enzo natuurlijk *LOL*..!!Ze zijn er ook gewoon echt altijd voor me kan alles bij hun kwijt.En Nathalie mag ik zelfs snachts bellen Kusje Iig Lotte*Jamy*,Nathalie,Sanne*Tinne* en Eva*Ethelate* bedankt lieverds Lovers Love you all !!!! ..En onthoud dat ik er ook voor jullie altijd ben he net als jullie voor mij er altijd zijn en zijn geweest Lovers Lovers .

Ook Berdientje wil ik bedanken voor alles wat ze voor me gedaan heeft nouja meer voor de keren dat ook zij voor me klaar staat en naar me gezeur luister Lachen..Lovers Ook begrijpt ze vaak gewoon heel goed hoe ik me voel..

Ludje mag ik natuurlijk niet vergeten ookal ken ik haar niet via bokt toch Lovers is ze er vaak voor me en heeft ze echt heeel veel voor me gedaan en betekent Lovers !!!! Ookal ben ik zeker niet de makkelijkste ze is er nog steeds Lovers..

Ik vergeet volgens mij nog een hele hoop mensen owww ben hier echt slecht in nouja iig nog Monica,Lautjuh123,Alle dvters!! ,Nikkiemisty,Katy Knipoog, en nog veeeeel meer bedankt voor alles en alle lol *LOL* en voor alles wat jullie voor mij hebben betekent OK dan!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:10

Maessie, omdat ik Hof van haar mag rijden en ook wel andere paardjes die daar op stal staan. En er verder zowat alles mag doen Lachen

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:12

iedereen die me ooit heeft geholpen met problemen enzo hier, en dat zijn er nogal wat
en natuurlijk in hetb bijzonder familie en vrienden hier, maar die weten het zelf wel Haha!

en de beheerders en moderators hier, die ervoor zorgen dat bokt leefbaar en bruikbaar is en blijft OK dan!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:14

Imker *veerle* Tinne *sanne* en Chatelaine *brennie* Lovers
Alle die-hard dvters en No0Biejs


*en ik vergeet vast wel weer iemand*

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:22

Oei hahaha.
Dat zijn er heel veel hahaha.
Ik hoop dat ze dit ook lezen!
Joshua, Anna42, Pipo, Saluut, Excusme, Bucephalus, AvWL, Vanda's, Luvdatossa, Merilyn, Chantal1.
En volgens mij vergeet ik ook nog iemand, maar dankzij hun ben ik voor het eerst in het buitenland geweest, heb ik beroemde dekhengsten gezien, ben ik voor het eerst in deurne geweest, ben ik bij een veulenschetser thuis geweest.
Heb ik een netwerk van fokkers kunnen opzetten die ik kan raadplegen voor advies, ben ik verder gekomen met informatie over de stamm.

Ondanks een paar tegenslagen heb ik dankzij deze mensen ook heel veel geleerd en leuke dingen meegemaakt.

Bedankt daarvoor!!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:28

Nou allereerst Jij Bren! En natuurlijk Lotte, want die betekend echt vet veel voor me en ze is er ook altijd voor me!!! Ben zooo blij dat ik haar ken. Lachen

Verder natuurlijk ook alle No0Bies!!
En Oester, natuurlijk, mijn lieve friendinnetje. Lovers

Machie

Berichten: 15956
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:35

Miss_Petit, maakt niet uit wanneer ik ergens meezit, bij haar kan ik altijd terecht! Dit zelfde geldt voor Renske20.
Pearl_tje, mede dankzij haar staat baloe nu op een super stal!
LiSSy, beginselen van het inrijden van Baloe.
Mike, voor alle lol die ik met oa hem in roddels heb gehad! En alle andere roddelaarssss natuurlijk!
En waarschijnlijk vergeet ik er nu weer n hele hoop.....

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:42

Uhmm

Allereerst mijn aller beste vliendinnie moon *monica* Lovers Echt super veel tnx!!

En mja, brennie die ook veel bewezen heeft, en die me een paar super melige dagen bezorgde, super! Kusje

En dan nog emmatjuh, en kirsten... en die bokkers waren het wel weer, denk ik Lachen

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:42

Toen waren het Stef en Max voor mij.

Dit jaar hebben Door, FlairS, Roshyn, Jamy, nirvanaS, labje, gomagje en alle andere die bij FlairS op stal staan mij een super week laten beleven. Ik ben daar samen met Dennis een week geweest en het was super. Samen onze eerste lessen(een prive les en een groepsles) gehad, bijna iedere avond BBQ'en en tot 's avonds laat zitten ouwehoeren op stal. Het is echt super geweest die week van de zomer.

En Polly natuurlijk ook, dat nachtje bij haar logeren met Dennis was ook super. En met haar en obelix naar de Dorine-dag was ook super. Ik ben echt heel blij dat ik met hun mee gegaan ben, want alleen meer dan 3 uur in de trein vond ik wat te gek.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:58

Voor mij was dat Natascha. Die heeft ervoor gezorgt dat ik mijn beste vriendin zondag het mooiste cadeau ooit kan geven!

(en uiteraard alle andere bokkers, door reacties op topics, goede raad, enz...)

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:59

Nathalie1981 OK dan! ze weet zelf wel waarom

en Arno24 omdat hij zo lekker vervelend euh lief is Tong uitsteken

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:01

Lief van je suus Lovers

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:20

Lia (Ilindra) heeft mij een keer opgehaalt met de trailer zodat ik toch naar de bokt-rit in Hoge Buurlo kon, ik had zelf geen vervoer. Het was heel gezellig en ik had het voor geen goud willen missen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:28

Ineke (Billy) die me op Billy weer een beetje leert springen met m´n ogen open Tong uitsteken
Kim (Nimber) die Lisa een paar weken onderdak heeft gegeven toen ik een stal tekort kwam.
Jantina voor de cursus "van Bosprinses tot Garnalenkonigin" Haha!

Daarnaast nog een heleboel Bokkers waar ik gezellig mee heb gereden van Valkenswaard tot Ameland
En uiteraard alle Bokkers die zo lief reageerden toen ik Händell moest laten inslapen, ik heb daar best veel steun aangehad.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:30

Bij mij denk ik Renske20 (omdat ze altijd zo goed kan luisteren, gezellig mee op stap gaat enzzz) en Oester, daar heb ik altijd zo'n lol mee op msn!!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:41

steffi en jij natuurlijk bren Lovers


Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:44

er zijn een paar mensen eigenlijk hier op Bokt die absolute aandacht verdienen en zeker ook een paar hele belangrijke mensen voor mij buiten Bokt. Een hele belangrijke persoon voor mij op Bokt (en natuurlijk zeker buiten bokt Knipoog )is en blijft mijn lieve vriendin die mij heeft gesteund Lovers Ook wil ik Nathalie1981 daarbij aanhalen OK dan!
En buiten Bokt zal ik zeker mijn vader niet vergeten voor wat hij voor mij heeft gedaan OK dan!
Laatst bijgewerkt door Arno24 op 12-12-03 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:45

adriana schreef:
Chantal1.


Oei, Adriana toch Bloos ik voel me vereerd hoor dat ik er tussen mag staan. Ik kom hier niet vaak op dit forum maarre net alsof ik het aanvoelde he. Haha! (en ik heb helemaal niet veel gedaan!)
Bij deze ook een bedankje voor jou, voor de leuke en wijze gesprekken!
Verder zijn er nog wel wat mensen waar ik veel van leer en waar het erg leuk is om contact mee te hebben. Enfin, degene weten wel wie ik bedoel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:45

Gerbenfroh en Akkerman
Omdat ze me altijd opbeuren Ach gut als het weer eens niet zo goed met me gaat Knipoog

En verder alle bokkers waarmee ik goed boktbevriend ben
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-12-03 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:48

Ow men ik ga mensen vergeten, het is niet persoonlijk he Lachen de volgorde is ook willekeurig Lachen

Jilleroo ik ken haar nog maar sinds korte tijd, maar ze is wel mijn maatje, de meid die ik kan vertrouwen. En waar het ongelovelijk goed mee klikt.

Fasel voor de confronterende gesprekken, die me veel duidelijk hebben gemaakt. Wijsheid, betrokkenheid, en liefde dat zijn kernwoorden van haar Lachen

Siempie omdat ik weet dat ik bij haar altijd terecht kan, als ik even wil zeveren. Gewoon het feit dat ik dat bij haar kan Lachen

Snowdon Omdat hij mij zoveel geleerd heeft, meer dan hij ooit zal beseffen. Daarnaast gewoon het feit dat het een goede vrind is.

Karuna en Shoeffie Dat ik van Connor mag genieten, verder gewoon hele lieve mensen Lachen

Verder nog de bokkers, omdat het gewoon leuke mensen zijn, waar ik lekker mee kan kletsen. En het gewoon gezellig mee heb Lachen
Denman Jacksel Jurga Kelly_Ann Sparky5 Angelke Mazzel-meid

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:49

Oh, en ik wil Javmo ook nog even noemen. Omdat we altijd zo heerlijk kunnen kleppen over paarden (zowel op als buiten bokt) en alle andere dingen (al komen de paarden er vaker in voor).

En Okkie1 omdat wij vaak erg leuk kunnen pb-en... Haha!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:52

Sammm schreef:
Gerbenfroh en Akkerman
Omdat ze me altijd opbeuren Ach gut als het weer eens niet zo goed met me gaat Knipoog

En verder alle bokkers waarmee ik goed boktbevriend ben


Ach gut Lovers en omdat ik een mans-avatar voor je maak Haha!
ik dus..sammm en akkerman, om dezelfde redenen! zijn gewoon mn 2 beste vriendinnen
en de rest van de bokkers hier idd..die ik wel redelijk ken enzo Lachen

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:55

Nou, daar hoef ik natuurlijk niet over na te denken, dat is Dees
Omdat ze met het voorstel kwam om Paula aan me uit te lenen toen ze hoorde dat ik met Tinka gestopt ben. En ik ben nog elke dag heel blij dat ze destijds dat voorstel heeft gedaan Hulde aan Dees

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:00

Voor mij zijn dat al "mijn" meiden van het DVT Lovers !!
Als ik ergens mee zit (van de keuze voor een naam voor mijn veulen, tot de beslissing of we ons nieuwe "huis" Haha! wel of niet moeten kopen Knipoog ) zijn ze er altijd, om hun ideen en meningen te geven!
Hiervoor mijn grote dank, jullie zijn allemaal super OK dan! !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, YandexBot en 16 bezoekers