Druk geweest (Lisa ophalen, KNHS, Usti trailermak)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Druk geweest (Lisa ophalen, KNHS, Usti trailermak)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:37

Vandaag een drukke dag gehad.
Eerst even bij m´n vriendin zaagsel wezen halen, we bestellen altijd een hele vracht tegelijk en dat wordt bij haar opgeslagen en ik neem steeds 6 baaltjes mee.
Zij woont vlakbij het federatiecentrum (of heet dat nu KNHScentrum Verward ) en ik besloot daar toch maar eens even aan te gaan om te zeuren over de administratie, ik stond nl. bij beiden verenigingen als 2e gezinslid, krijg al heel lang geen P&S meer en het aanvragen van de startkaart ging mis omdat ik een onbekend nummer had?????
Het was wat gedoe maar nu sta ik weer goed in de computer, ben bij WWNA 1e gezinslid, irritante spelfout in m´n naam veranderd, heb weer een kloppend nummer en kan m´n startkaart voor 2004 aangevraagd worden OK dan!

Daarna even langs de Heja geweest maar helemaal niets gekocht OK dan!
Wel zijn de Mountain Horselaarzen (High Rider) in de aanbieding voor maar 125,- maar ik heb me weten te beheersen terwijl ze er nog wel in mijn maat waren.

Toen op naar Kootwijkerbroek, de DA had gebeld dat ik Lisa weer op kon halen, wat stiekum best jammer was want ik heb haar heerlijk 3 dagen binnen kunnen longeren Schijnheilig
Ze wilde kennelijk graag naar huis want ze ging zonder te klieren in 1 keer de trailer op of ze begint het na een paar maanden eindelijk te leren Tong uitsteken .
Thuis was het een heel paardenhinnikconcert en de dames waren erg blij dat ze weer samen waren Lovers

Omdat de trailer toch nog achter de auto hing vond ik dit HET moment om eens met Ustinov aan de slag te gaan.
Eerst even de zadelkast eruit gehaald, stangen eruit, de schotten naar 1 kant gezet en de voorklep open, ook even m´n zakken vol gestopt met paardensnoepjes.
Toen Usti uit de wei gehaald en naar de trailer gewandeld.
De laatste keer dat hij erop gestaan heeft was een maand of 2 geleden toen we hem uit Friesland ophaalde, dat ging gepaard met vangkooi, hekken en Sedalin Haha!
Aangezien hij erg nieuwsgierig is liep hij zo mee naar de trailer toe en zette vrijwel direct een voet op de klep en begon vrolijk te stampen.
Nu één UH hield hij daar ook weer mee op en toen ik een snoepje net buiten bereik hield wandelde hij zo mee de klep op, de trailer in .
In de trailer het snoepje gegeven en even laten staan, het hooinet hing er nog in dat was natuurlijk het interresants Vork
Daarna er vooruit weeruit en dit nog 2x herhaald en toen even m´n vader geroepen die nogal verbaasd was dat hij er zo in en uit wandelde Haha!
Moet hier dus even mee door blijven werken en de volgende keer de schotten en voorstang er in doen en kijken of hij er ook achterwaarts uit wil.
Ja, ik ben er volgend jaar helemaal klaar voor

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:41

Heb je nu ook je punten enzo terug gekregen Lia? En dat vreemde span wat jij niet kent, heb je daar ook nog punten mee? *LOL*
Maar ik geloof dat ik wel ontzettend iets gemist heb ik mijn weekje griep, want wat is er loos met Lisa?

Is toch wel heel fijn, zo'n paard wat zo makkelijk de trailer in gaat. Zoeentje heb ik nu ook Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:45

Lisa had een kleine baarmoederontsteking, was nog niet ontstoken maar er zaten al wel te veel verkeerde bacteriën in.
Ze heeft in totaal 4 dagen op de kliniek gestaan om te spoelen.
Als ze nu weer hengstig is laat ik weer een slijmmonster nemen om te kijken of het nu goed is.
[VvdD] Lisa staat op de kliniek

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:56

He wat goed van Lisa en ook van Usti dat hij er zo inliep! Toppie!
Ilindra weer helemaal gelukkig?

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:34

Super dagje dus vandaag. Top OK dan! . Lekker dat ze weer thuis is, ondanks je goede trainingsmogelijkheden...........
Over Usti, jonge dieren kunnen zo fijn zijn. Ze zijn nog omkoopbaar Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:43

Yep, Ilindra is weer helemaal happy
Ze heeft de laatste 3 dagen doorgebracht met langs het hek lopen terwijl Ustinov aan de overkant synchroon hetzelfde deed.
Als de dames samen zijn gunnen ze hem nog geen blik waardig maar in eenzaamheid (en ook bij hengstigheid) doe je rare dingen Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 00:02

Fijn dat Lisa weer opgeknapt is.
ze moet volgend jaar wel helemaal beter zijn Knipoog

En die stoere hengst van je 8zucht* wilde dsat mijn hengst zo makkelijk laadde (ach hij gaat ook steeds braver)