Hé leuk zijn jullie...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 09:58

LOL ik ben net geaccepteerd om bij een Amerikaans summercamp ponyles te gaan geven aan kindertjes voor minstens 10 weken en dan lees ik hier dat t het moeilijkste is van allemaal hehehe Nou PECH is vast niet zo (anders durf ik niet meer hoor LOL) Ik heb wel twee of drie keer les gegeven maar ben makkelijk door de selectie gekomen. Ik had toch eigenlijk zoiets van; als je kan paardrijden dan kan je in ieder geval uitleggen hoe t in zn werk gaat dus dan is lesgeven niet zo heel moeilijk. Nouja we zien wel... als ik straks in de States zit en t lukt voor geen meter en al die kids bleren aan mn kop en het is 40 graden ofzo en ik heb wel 4 uur slaap gehad.. dan hoor je nog van me hihi Nee hoor heb dr hardstikke veel zin in!!!!!! Party!!



Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 10:01

Leuk zeg. Waar ga je precies naar toe? Ik heb zelf een klein jaartje in Washington DC gewoond. Grote stad, daar zul jij wel ver vandaan zitten he.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 10:11

Gaaaaaaaaaaaaaaaf gefeliciteerd joh!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 10:31

ja ik ben al wel geaccepteerd maar nog niet geplaatst dus we wachten af... De kampen zitten vnl rond New York en in LA. Ik hoop eigenlijk op LA, lijkt me leuker. Ik moet dus ook nog afwachten of ik inderdaad als horsebackriding counsellor geplaatst word en niet ineens als Arts&crafts.. hehe maar zal wel niet (hoop hoop) Cool
Ik ga lekker in mn uppje best wel spannend allemaal maar ik ben eigenlijk nog helemaal niet nerveus. Het enige probleempje is wat er met Wallie gedaan wordt in de tijd dat ikw eg ben, maar dat is ook al bijna rond. Groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 10:45

jippiejajeeeeeeeeeeeeeeeee
gefeliciteerd!! *LOL* *LOL* *LOL*

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 11:09

Leuk! gefeliciteerd en zoek maar een internet cafe daar dan kun je ons op de hoogte houden.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 12:08

wat coooooooooooool!!!!

das echt heeeeeeel stoer Party!! Party!! Party!!

Sharda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 12:15

GAAAAAAF!!!! Dapper van je zeg, in je uppie!!! Je houdt ons in die tijd toch wel af en toe op de hoogte he?
Gefeliciteerd!!!!
Sonja.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 21:28

zo gaaf hee Party!! !!! Gefeliciteerd! dat je dat durft zeg. brrr echt niets voor mij zo ver weg van huis. Maar ik weet zeker dat het echt heel tof zal worden!xxx roos

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 21:42

Stoer man! Pas je wel op voor tornado's? Hihi

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 08:58

GAAF!!! Cool

Leuk man (eh vrouw..) maarre je komt dan toch wel af en toe bokken he??? We willen namelijk alles weten hahaha... *LOL* veel plezier alvast!!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:07

ahhh mag ik mee???? in ieder geval, heeeel veel plezier!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers