wedstrijdgoals 2003: een update

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

wedstrijdgoals 2003: een update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 17:12

NAV

[WD] Wedstrijd goals voor 2003?

hoe staan we ervoor?

Lielle schreef:
M worden met alletwee en lekker veelzijdig starten:

Raimaer M springen startgerechtigd en M1 dressuur
Pablo M springen startgerechtigd, M2 dressuur, Endurance rit klasse I uitgereden en SGW B cross uitgereden


Raimaer L springen startgerechtigd en L2 dressuur
Pablo L springen , L2 dressuur Bloos, Endurance rit klasse I uitgereden en 3 keer SGW B cross uitgereden (L startgerechtigd)



Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:25

Fitzroy schreef:
Een endurance rit volbrengen in een redelijke tijd.

ZZ-licht starten als dat enigszins haalbaar is.

2 heel verschillende doelen maar ik wil ze allebei proberen te halen.


O m g Bloos! wat was ik toen nog ambitieus.

Mijn jaar is wel heel anders verlopen. Schijnheilig
Ik heb al precies 1 jaar geen wedstrijd gereden.

Fitz bleek bij nader inzien ook geen geschikt endurance paard en de lol in paardrijden is me aardig vergaan.
Wat kan een jaar anders lopen dan je vantevoren verwacht.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:32

Ik was zelfs de eerste die reageerde. Haha!

Karin schreef:
In ieder geval één klasse 2-rit goed volbrengen! Dat wil zeggen: met een goed gevoel, binnen de tijd, uiteraard goedkeurd op P/A en locomotie. En daarna nog eentje, en daarna nog eentje...

Overigens blijf ik dit jaar nog wel klasse 1 en 2 afwisselen. Een rit van 70-80 km is me nog net iets te veel, bij 60-62 houdt het voor mij dit jaar nog even op. En Ret loopt tenslotte ook nog SGW, het moet niet te zwaar voor hem worden. Maar ik heb dus zeer zeker een wedstrijddoel voor ogen voor het komende jaar!


Gelukt! Het zijn uiteindelijk drie klasse 2-ritten geworden. Resultaten: in Austerlitz de Best Condition, in Wittelte 1e en in Holten 4e, allemaal met nette waarden. Lachen

En idd klasse 1 en 2 afgewisseld, o.a. door mijn eigen enkelblessure en het feit dat Ret ook nog SGW loopt. De langste rit was de 55 km in Holten. De 60 die ik in gedachten had was Zelhem, maar die ging niet door (en ik zat toch in de prak). Volgend jaar op naar de 80! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:33

OK dan! Karin, dat jij je wedstrijddoelen hebt gerealiseerd. Petje af!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:34

Dank je! Hopelijk volgend jaar net zo, maar je weet maar nooit hoe het loopt (daar kun jij zelf over meepraten...).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:36

Ik heb dan ook geen wedstrijddoelen meer. Een gezond paard en lol in het rijden daar ga ik volgend jaar voor. Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:41

Fitzroy schreef:
+:)+ Karin, dat jij je wedstrijddoelen hebt gerealiseerd. Petje af!


Inderdaad OK dan! sommige daarentegen zijn iets te positief geweest.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:03

Ha ha nou mijn jaar is dus compleet anders gelopen! Ik zie dat ik allemaal dressuurgoals had maar het enige waar ik een beetje leuk in gepresteerd heb is 2 sgw's (voor beginners of course Bloos ) en een aantal springparcoursen. Wel selectie wedstrijden gereden en gekwalificeerd met mijn eigen twee paarden maar niet naar de kamp. geweest vanwege tijd en geld gebrek. (en omdat ik een auto mutulant paard heb dat zichzelfs molesteert in de trailer, dus de lol vergaat dan wel als je met zo'n paard op wedstrijd moet. Kan m'n geld beter besteden). Overigens heb ik wel een topjaar gehad hoor, maar dat had niet met paarden te maken.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:10

jantina schreef:
Ehmm... mijn doel is dat ik in ieder geval aan een aantal wedstrijdjes mee ga doen Knipoog
Verder durf ik nog geen doelen te stellen, ik hoop dat ik de B uit kan komen Haha!


Zelfs de magere doeletjes die ik gesteld heb, zijn niet gehaald Bloos
Ik heb amper wedstrijden gereden en de B... daar ben ik in dit tempo nog wel tot in 2007 mee bezig Haha! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:46

mm ik heb afgelopen jaar niet meegedaan maar het zou leuk zijn als er weer zo'n doelen ding op bokt zou komen. pb me maar als er weer een is

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:03

Manon schreef:
L2 starten en als het even kan dan ook winstpunten rijden Haha!

Verder wil ik gewoon lol hebben in waar ik mee bezig ben en ik wens iedereen veel succes met z'n plannen voor 2003! Lachen


Jeeeej, ik heb m'n doel ook gehaald! Haha!
Het heeft wel een tijdje geduurd, maar ik ben nu echt L2 + 2 winstpunten

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:10

ik wil volgend jaar ook L2 + Wp... *LOL* Hopelijk lukt het

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:20

jammer dat ik daar niet op had gereageerd.....
maar wilde uiteindelijk Z springen en M crossen en dat is gelukt, volgens mij wilde ik ook wel wat wp in de M1, haha maar we bleven op 1 hangen haha
van begin af aan was het ''mijn droom'' om Z te worden en individueel op het NK te komen
1e is gelukt, 2e niet!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:35

Ik mag L2 gaan starten en hoop dit winterseizoen er door heen te komen om volgend zomerseizoen M te kunnen starten. Duim.....duim.....duim... Lachen

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:14

Ik wou graag iig begin van het jaar M1 starten en eind van het jaar M2! naja ben nu Z Haha! vind ik ook wel leuk Tong uitsteken vind het toch wel een redelijke prestatie Lachen ben met mn eige pony eind maart M1 gestart en begin oktober Z1 Haha!
wat niet gepland was, was het utrechtse kampioenschap die ik won met een andere pony! t was iig een succes vol jaar voor mij Haha! hier voor wil ik mn pony bedanken Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:17

liberty schreef:

maare ff ontopic, ik ga me richten op de menwedstrijden Haha!, is helemaal nieuw voor mij. en daarbij nog dressuur en misschien endurance klasse I, we zullen zien Haha!


Mennen hebben we gereden, nog niet officieel, dat is dit jaar de bedoeling Haha!

Dressuur heb ik dit jaar maar 1 keer gereden Bloos Ook vanwege mijn rug, en vanwege verbouwingen e.d. Daardoor ook geen endurance gereden Bloos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 11:24

Onze doelen waren klasse 3 halen, iig met Polleke en Patatje iig in klasse 2 uitbrengen en met een beetje geluk startgerechtigd krijgen voor kl 3. Zelf had ik geen plannen, alleen mijn startgerechtigdheid behouden (kl 2) en misschien met Joop 1 rondje meerennen.
Alle doelen zijn gehaald. Halverwege het jaar hadden we zelfs het plan om óók Patatje uit te brengen in kl 3, daar kwam niks van terecht (blessure), maar hij is wel startgerechtigd. Ik en mijn zusje mogen ook kl 3 starten, mijn vader heeft met Polleke kl 3 gereden. Het enige doel wat ik niet gehaald heb is Jopie, maar dat was ook geen echt doel, dat was meer een 'mooi meegenomen' ding. Het had wel gekund, maar het is anders gelopen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 11:37

Mijn doel voor 2003 was:
minsten 1 wp in de dressuur halen en tjo gezond over de finish helpen bij de endurance.

Nou die ene wp zijn er inmiddels 4 (en 2003 is nog niet om) en zelfs wat bekertjes in de wacht gesleept en Tjo heeft 3 ritten super uitgereden (waarvan 1 net iets buiten de tijd).

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers