wat vaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

wat vaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 16:24

Zit ik net de topic te lezen van Sonjabelgium over het niet ophalen van haar verkochte paardje......pagina 1 niks aan de hand (kan het gewoon lezen), vervolgens klik ik door naar pagina 2 en moet ik me opeens inloggen????? Nou ja ik dus ingelogd en nu is het hele onderwerp weg, kan het nergens terugvinden!!!! Verward Verward Verward

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:31

Heb ik de laatste tijd ook vaak,..

Ook heb ik het probleem dat als ik naar ITP ga, dat ik dan eerst een oude pagina krijg (op pagina 1), als ik dan naar twee ga, en terug naar 1 dan krijg ik een hele andere (en dan ook meteen de goeje, de recente) pagina 1! En ik heb ook de laatste tijd redelijk vaak dat ik mij moet aanmelden en heraanmelden?? Mss een of ander probleempje,...??

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:31

Hij is waarschijnlijk verplaatst naar het moderator forum, vandaar dat wij als simpele gebruiker hem niet meer kunnen zien.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 16:38

Tessebes schreef:
Hij is waarschijnlijk verplaatst naar het moderator forum, vandaar dat wij als simpele gebruiker hem niet meer kunnen zien.

**********************

Waarom doen ze dit dan? Ze laten bijna een 1/2 dag het onderwerp staan en opeens mogen we het niet meer lezen. Geen uitleg....niets, vind dit eigenlijk heel irritant. Wis onder het onderwerp dan alle berichten en geef dan even aan dat het is weggehaald maar niet zo!!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:43

BlanCarla schreef:

Ook heb ik het probleem dat als ik naar ITP ga, dat ik dan eerst een oude pagina krijg (op pagina 1), als ik dan naar twee ga, en terug naar 1 dan krijg ik een hele andere (en dan ook meteen de goeje, de recente) pagina 1! En ik heb ook de laatste tijd redelijk vaak dat ik mij moet aanmelden en heraanmelden?? Mss een of ander probleempje,...??


Ik heb zoiets Verward Als ik bv bij Creatief met foto zit, krijg ik soms zo een soor msn schermpje om aan te melden Verward dan klik op het kruisje, komt dat terug, en na een keer of vijf klikken is het weg Verward vaag ja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:48

Misschien is het handiger dat je dat soort dingen meldt op Forumzaken Verward Ik denk niet dat Bart alles oplost wat je her en der plaatst Haha! Bart kan veel,maar niet ALLE berichtjes op Bokt lezen....

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:44

Goed.

Ik heb dit topic op slot gezet en de reacties eruit verwijderd. Ik heb het topic niet helemaal weggehaald zodat mensen nu niet hoeven te speculeren over wat er aan de hand is.

Aantal opmerkingen:
- Hoewel er geen directe namen worden genoemd is er ondertussen wel zoveel informatie over deze persoon in dit topic gezet dat een beetje oplettende lezer precies weet over welke bokker het gaat.
- Persoonlijke vetes kun je beter persoonlijk houden en niet hier op Bokt ventileren
- Wij zijn bezig met een ander systeem om EA vorm te geven. Je moet hierbij ook denken aan het melden/noemen van niet betrouwbare kopers/verkopers. Op dit moment is dat helaas nog niet ingebouwd in het huidige systeem.

Goed: ik hoop dat jullie er samen uitkomen en een oplossing vinden voor dit probleem.