Gatver, eeuwige haat en nijd binnen vereniging!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Gatver, eeuwige haat en nijd binnen vereniging!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 13:10

Gatver wat baal ik hiervan zeg. Je komt het overal tegen binnen verenigingen maar nu is echt het toppunt Boos! Kreeg gister een heel onaardig mailtje van degene die binnen de LVN de wedstrijden organiseerd............. En heb dus even deze mevrouw opgebelt. Ze begon gelijk te beweren dat ik allerlei dingen had gedaan die niet konden, ik bleef dus heel rustig en wilde haar het een en ander uitleggen, maar nee, ze heeft de hoorn heel onbeschoft op de haak gegooid..... Ze had geen zin in een gesprek zei ze Verward

Al een aantal keren als er een evenement was van onze vereniging (LVN) dan kreeg ik te horen van deze "dame" dat er geen stallen beschikbaar zouden zijn. Elke keer als ik gewoon even een telefoontje pleegde of iemand anders een telefoontje pleegde voor mij dan bleken er altijd wel een aantal boxen beschikbaar te zijn en was het nooit een probleem. Nu word ik er op aangesproken dat ik geen box voor mijn paard had mogen regelen Verward Nouja zeg, dat dier staat straks 2,5 uur op de trailer heen en ook weer terug en moet daar de hele dag staan, wat is er dan fijner om een box te huren als de mogelijkheid daar is Verward Het is toch mijn 25 euro die ik moet betalen?! Maar goed, heb dus het idee dat ze me gewoon geen box gunt of zo

Nu had ik ook leuk voor mezelf een email gestuurd naar www.paardenfoto.nl omdat ik heel graag eens een paar mooie foto's van Nappie en mij op wedstrijd wil hebben............. (ik had de foto's van Emihedio gezien....) Dat had ik dus niet mogen doen Verward Dat was een taak van het bestuur en daar mag ik me niet mee bemoeien Verward Nouja zeg, bedenk je eens wat leuks voor jezelf en dan gaat zo'n huppelk*t moeilijk lopen doen................ Overigens zei ze me dat ik had gebelt, ik had dus een email verstuurd, da's volgens mij geen bellen Boos!

En nu komt het laatste: Mijn vader is de sponsor van deze competitie en na lang wachten en nog steeds geen startijden ben ik maar eens gaan mailen waar dat bleef........... Tja ze was vergeten om mij en mijn vader een mailtje te sturen met de tijden en het programma Frusty Nou zeg ik je, mijn vader word geachte te betalen voor de sponsoring, hij word geacht om de dekens mee te nemen voor de kamioen en reserve kampioen maar de tijden krijgen, homaar Stoom uit je oren

Nou zeg ik je, volgens mij heeft ze gewoon de pik op me in. Maar het is wel weer een bewijs dat ook binnen deze organisatie weer wat kaf onder het koren zit die het een ander altijd maar moeilijk probeert te maken Vind het zo flauw, zo'n volwassen vrouw en dan zo kinderachtig doen


Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:19

Wat ik me afvraag is, waarom kreeg je dan een onaardig mailtje? of ging dat mailtje om de odnerstaande tekst....

Je hebt het altijd, die ongein onder elkaar, dat is heel jammer maar waarschijnlijk niets aan te doen. Ik zou haar gewoon eens opzoeken en vragen waarom ze zo doet.

Wat ik wel raar vind is dat ze haar sponsor in princiepe zo behandeld. ze willen volgens mij graag van de sponsoren af daar..... Haha!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:23

Ik zou toch maar proberen om je er niet te druk om te maken.
Je kunt er toch niets aan doen.
Misschien kan je pa de sponsoring stopzetten Schijnheilig

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:29

ga je toch fijn naar een andere rijvereniging.........

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:30

D'r zijn niet zoveel Lippizaner verenigingen Kim....

Extremely rare and Beyond Compare

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:32

gijsekim schreef:
ga je toch fijn naar een andere rijvereniging.........


wat een K*T opmerking.

Dat is a niet altijd mogelijk
en b moet er toch over gepraat kunnen worden? ik vind het niet normaal dat mensen elkaar maar overal bot wegpesten. om de een of andere reden en negen van de tien keer is die reden jaloezie!

Ik vind dat die vrouw ook de andere kant van het verhaal moet aanluisteren en niet botweg alleen maar naar haarzelf luisteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:33

Geen hand vol, maar een land vol.
Laat ze lekker barsten met hun gezeur. Paardrijden en alles er om heen hoort LEUK te zijn.....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:40

Michelle"]
[quote="gijsekim schreef:
ga je toch fijn naar een andere rijvereniging.........


wat een K*T opmerking.

Dat is a niet altijd mogelijk
en b moet er toch over gepraat kunnen worden? ik vind het niet normaal dat mensen elkaar maar overal bot wegpesten. om de een of andere reden en negen van de tien keer is die reden jaloezie!

Ik vind dat die vrouw ook de andere kant van het verhaal moet aanluisteren en niet botweg alleen maar naar haarzelf luisteren.
[/quote]

pardon hoor, met je verkeerde beentje uit bed gestapt of ben je altijd zo liefjes..........

Dat het om een speciale lippizaner vereniging gaat heb ik niet uit je verhaal kunnen halen en daarnaast zijn er zo ontzettend veel gewone rijverenigingen dat een overstap heel makkelijk gemaakt is.

*edit* overtollige text, die nergens op sloeg weg gehaald
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 12-12-03 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:41

Kim, dit is NIET de topicstartster!

Extremely rare and Beyond Compare

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:42

promptertje schreef:
Kim, dit is NIET de topicstartster!



OOOOPPPPSSSS Haha! , sorrie.

maar diegene waar het voor bedoeld is die snaptum ook wel denk k

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 14:02

gijsenkim"]
[quote="Michelle"][quote="gijsekim schreef:
ga je toch fijn naar een andere rijvereniging.........


wat een K*T opmerking.

Dat is a niet altijd mogelijk
en b moet er toch over gepraat kunnen worden? ik vind het niet normaal dat mensen elkaar maar overal bot wegpesten. om de een of andere reden en negen van de tien keer is die reden jaloezie!
[/quote]

Dat het om een speciale lippizaner vereniging gaat heb ik niet uit je verhaal kunnen halen en daarnaast zijn er zo ontzettend veel gewone rijverenigingen dat een overstap heel makkelijk gemaakt is.
[/quote]

Ja het gaat over de laatste wedstrijd in een reeks van wedstrijden voor het Lipizzanersportpaard 2003. Ik ben ook lid van een andere rijvereniging, een gewone, maar ook van deze omdat ik een Lipizzaner heb en het me leuk leek om wedstrijden met alleen maar Lipizzaners te rijden...

Het is volgens mij gewoon treiteren wat ze doet, vorige keer had zo ook al van die rare opmerkingen......

Dit is o.a. wat ze me schreef in haar email:

"Ik begrijp dat jij Marcel Knaapen gebeld hebt om foto's te maken. Dat is iets wat het bestuur regelt en niet jij!!. Marcel heeft mij gebeld of jij in het bestuur zit. Je ziet dat dat dus niet kan!!. Ik hoop dat als er iets geregeld moet worden dit via het bestuur speelt en niet zelf handelt."


Ik heb helemaal niet zelf gebelt, ik heb gemailt met de vraag of ze ook konden fotograveren bij dezelaatste Lipizzanerwedstrijd (heb het ook uit eigen naam gevraagd omdat ik gewoon zelf een paar mooie professionele foto's wil hebben..........)

Ze is gewoon niet aardig en voelt zich volgens mij bedreigd door mij of zo Verward

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:11

gijsekim schreef:
pardon hoor, met je verkeerde beentje uit bed gestapt of ben je altijd zo liefjes..........


ben altijd zo liefjes.... Haha! Haha!

Ik zei het alleen omdat jou opmerking nogal niet liefjes overkwam. Bloos

dat het om een speciale vereniging ging had ik ook niet door hoor... Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:15

napoleon schreef:
[

Ze is gewoon niet aardig en voelt zich volgens mij bedreigd door mij of zo Verward
[/quote]


Ik snap helemaal wat je bedoeld......... zulke draken bestaan, helaas. Zij zal nooit veranderen. Misschien moet je duidelijker zijn dat je het op persoonlijke titel vraagt.

zo iets.

Klopt ik heb Marcel Knaapen geMAILD. Ik wil graag mijn paard laten fotograveren door een proffessionele fotograaf. Ik heb echter nooit begrepen dat Marcel in dienst is van de vereniging, ik had altijd het idee dat hij een vrij man was, een zelfstandige ondernemer. Maargoed ik begrijp uit je reactie dat ik toestemming moet vragen om mijn paard door hem te laten fotograveren. Bij deze dan! Ik wil ook graag dat mijn smid mijn paard zijn rechter achter ijzer verlegd, mag ik dat zelfstandig vragen of moet dat ook via het bestuur?

Zo iets zou ik terug schrijven. Je moet zelf gewoon net zo onbuigbaar zijn als zij is........ sta maar lekker op je strepen. De relatie kan toch niet slechter worden als hij nu is....... misschien moet je een brief sturen naar het hoofdbestuur met jouw mening over deze dame.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:21

Het is idd jammer dat het een speciale vereniging is.
Is dit erg belangrijk voor je?
In ieder geval ging ik er over denken hoe belangrijk dit is, je kan aan dezelfde wedstrijden meedoen als bij een gewone vereniging?

Ik had ook zeker overwogen om die sponsoring ook maar stop te zetten.
Graag of helemaal niet.

Leuk mailtje Kim, en dan het liefst met een CC naar de rest van het bestuur..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:23

Michelle"]
[quote="gijsekim schreef:
pardon hoor, met je verkeerde beentje uit bed gestapt of ben je altijd zo liefjes..........


ben altijd zo liefjes.... Haha! Haha!

Ik zei het alleen omdat jou opmerking nogal niet liefjes overkwam. Bloos

dat het om een speciale vereniging ging had ik ook niet door hoor... Haha!
[/quote]


Mijn opmerking was anders wel gewoon lief bedoeld hoor Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:32

Dat soort mensen heb je helaas overal
Wat voor functie heeft zij binnen de vereniging? (Of heb ik daaroverheen gelezen?)
Anders zou ik het gewoon eens bespreken met iemand hoger dan zij. Je rijd bij zo'n vereniging voor je lol, maar ik denk dat de lol er op deze manier snel vanaf is.

En als jij foto's van je paard wil laten maken, dan is dat toch niet haar probleem? Verward

Ik zou zeker niet naar een andere vereniging gaan, op die manier heeft ze waarschijnlijk haar zin. Probeer haar niet terug te pakken met dezelfde soort streken, want dan krijg je gauw de praatjes dat jij geen haar beter bent.
Je kan haar het beste terug pakken met haar eigen uitspraken in het bijzijn van een hoop (het liefs hogere mensen uit het bestuur) mensen!

Succes ermee! Ach gut

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:37

Klinkt helaas ook weer vreselijk bekend.
Volgens mij kom je dat (bijna) overal tegen in de paardenwereld Scheve mond
Bij ons op de ponyclub kwam ik ook erg veel van dat soort gedrag tegen tussen volwassenen onderling. Ben daar eigenlijk destijds alleen voor de goede lessen die ik kreeg blijven rijden, ben dan ook (wat bestuur betreft) erg blij dat ik daar weg ben. En dat heb ik ze ook verteld! (nooit meer een reacti op gehad overigens).

Zo jammer, dat één iemand zo de hele sfeer kan verpesten...
Maar dit is toch de laatste wedstrijd van het kampioenschap daar? Of heb ik het verkeerd begrepen? Dan toch maar even doorzetten, en gewoon dat kampioenschap winnen Knipoog Ook al is het maar om haar dwars te zitten Haha!

Succes zondag!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:47

gijsekim schreef:
Mijn opmerking was anders wel gewoon lief bedoeld hoor Huilen


Nou vooruit dan.... Knipoog
Teksten komen vaak anders over dan bedoelt. Haha!

Dat mailtje van gijsekim vond ik inderdaad wel geslaagd. Ik snap eerlijk gezegt ook niet waarom jij die fotograag niet zou mogen benaderen. want wat gijsekim ook zegt.... hij is toch vrijman? misschien doet hij wel in het weekend ofzo wat bij. Maargoed. Ik zou inderdaad ook naar een hoger bestuurslid stappen en het voorval voorleggen. En vooral schermen met je sponsoring. daar zijn ze misschien gevoellig voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:49

Wat een raar mens Scheve mond . Ik weet ook zo snel geen oplossing. Ik hoop dat alles weer goed komt Ach gut


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:07

gijsenkim schreef:
Klopt ik heb Marcel Knaapen geMAILD. Ik wil graag mijn paard laten fotograveren door een proffessionele fotograaf. Ik heb echter nooit begrepen dat Marcel in dienst is van de vereniging, ik had altijd het idee dat hij een vrij man was, een zelfstandige ondernemer. Maargoed ik begrijp uit je reactie dat ik toestemming moet vragen om mijn paard door hem te laten fotograveren. Bij deze dan! Ik wil ook graag dat mijn smid mijn paard zijn rechter achter ijzer verlegd, mag ik dat zelfstandig vragen of moet dat ook via het bestuur?


OK dan! OK dan! OK dan!
Helemaal super, doen!!!!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:39

he, ik lees dit nu pas, maar weet je dat ik degene ben die als eerst contact opheeft genomen met Marcel Knapen (had je mijn mailtje nog ontvangen trouwens?)!!! Ik heb vervolgens een mailtje gestuurd naar de vereniging met de vraag of er plek was voor zijn pc e.d.

Niks meer van gehoord dus van hen.

lekker vaag dit.

Tijn

Berichten: 400
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Zaancity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:55

Misschien denkt ze dat je haar baantje wil overnemen? Waarschijnlijk functioneert ze niet zo lekker en is ze zich aan het afreageren op jou. Het is jammer dat je er hinder van ondervindt, anders zou ik lekker denken, het zijn haar frustaties niet de mijne!
Ik denk, zoals meerdere bokkers, dat je het het beste kunt opnemen met iemand anders in het bestuur. Anders wordt het misschien helemaal zo een over en weer getreiter. Je hebt een rare reactie van haar op papier over de fotograaf, dus kijk maar over ze zich daar onderuit weet te kletsen.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 09:02

Ik zou het hier niet bij laten zitten.
Probeer een gesprek met haar aan te gaan....face to face....met evt. een 3de persoon erbij die het gesprek niet te ver laat af wijken van het eigelijke probleem.
Ik kan zo iets niet uit staan en moet die persoon dan vertellen hoe ik er over denk.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:37

wat een muts.Ik zou iig het mailtje van gijsenkim versturen.
Ook zou ik eens even contact opnemen met de voorzitter van de vereniging.Of iig een flinke brief naar hem schrijven.waarin je alle punten verteld zo kun je en niet onderbroken worden en je weet dat je niets vergeten bent.
Vertel de voorzitter zeker van het wangedrag tenopzichter van je vader.
Wanneer je hier geen goed antwoord op krijgt zou ik aan je vader vragen of hij allen contracten wil verbreken.
Zij komen hun deel niet na dan hoeft je vader dat zeker ook niet te doen.

sterkte

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:46

Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat ze wel de tijd neemt om een onaardig mailtje te sturen, maar als je om uitleg vraagt, wat logisch is in deze situatie en dan blijkt dat ze geen verantwoordelijkheid wil afleggen. Het is altijd makkelijk om verwijten te maken aan iemands adres en vervolgens niet de andere kant van het verhaal aan te willen horen, dat is inderdaad niet in de haak.

Ik zou het inderdaad met de voorzitter overleggen, is er geen oveleg mogelijk dan zou je vader de boel eigenlijk niet meer moeten sponsoren.

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 165 bezoekers