gezamenlijke training midden vh land

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

gezamenlijke training midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 16:51

Hallo luitjes,
ongetwijfeld zal dit al eens door iemand zijn geopperd maar dat heb ik dan gemist. Tja. pas nieuw hier en ook nog blond... Haha!
Zijn er mensen die gezamenlijk trainen in het midden vh land? Bij voorkeur in de buurt van Vianen?
Er zitten bij mij in de buurt maar een paar westernruiters en ik zou zo graag eens met een aantal gevorderden samen trainen en idee-en uitwisselen.

dus laat je horen!
groetjes
ciska

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:27

Ik zal in ieder geval aanwezig zijn, mocht een gezamenlijke training georganiseerd worden in Midden-Nederland. Ik heb alleen geen paard, tenminste geen paard waar ik op kan rijden ( Haha! ), maar ik sta absoluut aan de kant te kijken.
Er zijn vast wel mensen die geïnteresseerd zijn in een training in regio Utrecht

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:53

Jaaaahhhh, ik ben ook van de partij; tenminste als het niet op heel korte termijn is want Loky zit nog steeds in het revalidatieprogramma en mag nog niet 'voluit' Huilen Maar ergens eind januari/begin februari kom ik graag meedoen

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 11:14

traint er niemand gezamenlijk in het midden vh land??? Verward
zoals het er nu uitziet zijn we nog maar met zn 2-en loky.....
er zijn toch wel westernruiters in het midden vh land of zijn het alleen manegeruiters zonder eigen paard?
Helaas heb ik niet de beschikking over een binnenbak anders had ik zelf wel wat georganiseerd, maar ik zou wel graag samen met anderen willen rijden/trainen/idee-en uitwisselen.
laat je horen!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:18

stiekem is er ook al een topic over geweest Lachen

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 14:21

wat is er dan in dat stiekeme topic verteld? Of waar kan ik dat vinden?
of is dat heeeeel erg lang geleden want ik heb al gekeken en kon niks vinden vandaar mn oproepje.
Knipoog

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:48

Hoi Cissy, Ik wil ook wel meedoen met een gezamelijke training. Welke onderdelen wil je zoal trainen en heb je al nagedacht over wie de trainer moet zijn. Misschien is het een idee om bij ons in de binnenbak te trainen? Deze is bijna af ( eind van het jaar gaat de goede bodem erin).

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:19

Had dit topic nog niet gezien, maar ik wil wel meedoen hoor

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:08

Wij wonen in het westen van het land, maar bij een gezamelijk training in het midden van het land zijn wij in principe van de partij met 2 paarden en ruiters. Wij kunnen in ieder geval niet op zondag 25 janauri en zaterdag 21 februari, maar anders doen we graag mee...

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 12:56

hoi lenasugar (petra neem ik aan?)
tuurlijk kan je ook meedoen, maar het was meer een vraag van mij of er ergens gezamenlijk getraind werd NIET om er eentje zelf te gaan organiseren. Niet dat ik daar te beroerd voor ben maar ik heb niet de beschikking over een binnenbak.
We moeten bij jullie toch 7,50 per persoon betalen om te mogen rijden in de nieuwe bak? of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik zoek gewoon een plekkie om samen met anderen in de winter gezamenlijk te trainen en ideeen uit te wisselen. Als daar een trainer bij aanwezig kan zijn zou dat mooi zijn, maar daar hangt ook vaak een leuk prijskaartje aan, zeker als het een hele dag/middag zou zijn.
suggesties uiteraard welkom...

groetjes

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:47

Organiseer het maar Tong uitsteken Wij zijn van de partij (met paard) Cool
Nieuwegein ligt wel lekker dichtbij Cool

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 14:21

wij hebben hier wel een binnenbak, 13 euro per uur, wellicht een optie Haha!