Blauw oog geslagen door een.... paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Blauw oog geslagen door een.... paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 19:00

Jaja, heel fijn. Eigenlijk geen verslag van vandaag, maar gisteren. Wij zijn fijn aan het rijden, komt er een vrouw aanlopen met twee loslopende collies. Prima, nooit problemen mee. Zolang de honden maar LUISTEREN. Nou, niet dus. Die honden maar blaffen en blaffen, doet die vrouw ook nog geen enkele moeite om er wat aan te doen of er wat van te zeggen. De merrie die ik reed (Goodtimes merrie), houd al niet van lang stilstaan, laat staan in combinatie met een stel idioot tekeer gaande honden. Nu dus ook niet. Volgens haar hoefden we dan ook niet te wachten. Ze heeft nog wel eens de neiging om dan maar te gaan steigeren of de paashaas na te doen (op de plaats), dus ik zag (en voelde) het al aankomen. Ze deed het voorkomen of ze op het moment stond om te gaan steigeren. Dus ik wou me erop voorbereiden door mijn gewicht wat naar voren te brengen. Wat doet ze? Ze gooit knoeihard haar hoofd omhoog (en ver zal ik je vertellen). Auw, zo op het jukbeen.
Voelde even niet zo fijn, maar lekker doorgereden. Het vroor nog buiten, dus het werd gelijk mooi gekoeld... Haha!

Het was gister dik en rood, maar nu wordt het dik, paars en blauw.
Heel fijn... De eerste mensen hebben al gevraagt: "Zo... Ruzie gehad?"

Nee, heel fijn... Ga maar eens uitleggen dat je paard dat veroorzaakt heeft TERWIJL je erop zat.

Leuk... Scheve mond


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:27

hahhaaa zie mijn onderschrift......... bij de sprong omhoog zijn kennelijk haar hals en mijn linkerkant van mn gezicht met elkaar in botsing gekomen en ik heb dus ook een blauw oog, En een tand door mn lip

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:29

Auw, dat is pijnlijk Blauw oog
Moet dit trouwens niet op VvdD, of wil je hem nu verwerken tot biefstuk Extreme duivel

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:30

Oei... beterschap! Een paardenhoofd kan hard aankomen... Ziek

Mijn zusje had vorige week ook zoiets. Het weidemaatje van Ret staat met een 'emmer' om haar neus in de paddock, omdat ze zand eet. In een onbewaakt ogenblik kreeg mijn zusje een zwieper met die emmer tegen haar oog. *AUW* Ik gok dat jouw oog nu minstens net zo blauw is als dat van mijn zusje. Haha!

BTW ik verplaats je topic ff naar VvdD, daar past het beter dan op VT. Haha!
Laatst bijgewerkt door Karin op 11-12-03 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:30

Ilindra schreef:
Auw, dat is pijnlijk Blauw oog
Moet dit trouwens niet op VvdD, of wil je hem nu verwerken tot biefstuk Extreme duivel



hahahahahaaa dat had ik nog niet eens gezien

Olympia

Berichten: 55600
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:41

Het is idd pijnlijk.. Ik heb van de zomer een paard uit de sloot moeten halen en hij was zo blij dat hij eruit was gehaald dat ik een kopstoot van hem kreeg..had een lichte hersenschudding en bloedneus..>En er was zelfs een stukje van mn tand afgebroken..En de dag erna had ik een hele opgezwollen wang..Was niet egt leuk.. Kuzzzz

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:42

ja dit soort dingen heb ik nou ook altijd hahah sterkte ermee.

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 19:45

Oops, had ik niet eens gezien. Hoe heb ik het nou voor elkaar gekregen dit op VT te zetten? Was misschien helemaal in de war doordat het forum opeens offline was... Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:51

Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe het voelde. Heb ooit een kopstoot van een paard gehad toen ik ervoor stond! Nou dat is zeker geen prettig gevoel kan ik je vertellen

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:56

Je had het mij al verteld
Maar jah dat kan gebeuren Haha!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:35

AU!!! Ik heb ook is een kopstoot gehad van Jolynn.
Precies op mijn wenkbrauw, deed zeer joh, en helemaal dik en blauw.
Weet je wat ook pijn doet, tegen je neus, rollen de tranen echt over je wangen.....

XANTHA

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:38

Ik heb een keer op bijna dezelfde manier een hersenschudding opgelopen, dat was ook geen pretje.
Veel sterkte iig, hou ons op de hoogte van de kleur. Knipoog Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 22:51

Jolynn schreef:
Weet je wat ook pijn doet, tegen je neus, rollen de tranen echt over je wangen.....


Klopt, begin dit jaar mijn neus gebroken in een discotheek omdat iemand zo grappig was een glazen fles tegen MIJN neus aan te gooien ipv tegen degene met wie hij ruzie had. Auw...

Maar wij hebben wel vaker hoofd-botsingen tijdens het rijden (die merrie en ik), alleen werd het normaal nooit blauw ofzo. Deze keer dus wel. Als ze zo irritant blijft doen knoop ik er een martingaal om als ze niet oppast... Lips are sealed

Met de kleur valt het nog heel erg mee, alleen het zal nog wel wat verkleuren. Het lijkt nu niet of één kant van mijn gezicht héél slecht geslapen heeft... Haha!

winspunt

Berichten: 59
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:53

he ruzie gehad??????????
geintje:D

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:31

hahaha, sorry, maar dan ben ik dus niet de enige die door en paard e en blauw oog heeft ghad.
Ik was vorige week bel haar benen aan het scheren, en ja, je moet nooi bij debenen van een paard gaan zitten. Ik zat deus gehurkt voor haar voorbenen, geeft ze ineens een knietje, dank je wel bel, dus had ik ook een blauw ook.

Maar je snapt die mensen dan toch ook niet, dat z eniet even hun hond vast houden?

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 11:49

Carolien007 schreef:
Maar je snapt die mensen dan toch ook niet, dat z eniet even hun hond vast houden?


Heb daar dan ook echt een hekel aan. Prima als de hond loskoopt, maar als je ze dan zo tekeer laat gaan tegen paarden (waarvan ook een heel jong groentje), dat doe je toch even wat?

Uhm, helaas is het nog aan het verkleuren... Hoopte eerst dat het hierbij bleef, maar werd vanmorgen voor de spiegel onaangenaam verrast met een tintje donkerder... Jippie... Boos!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:57

au Boos!

Tja... ben bang dat het na donker nog wel es alle kleuren van de regenboog kan worden...

en idd aso van die baas van dehonden zeg...

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:01

Auww. jaa ik weet hoe het voelt, het paard van mijn vriendin deeld altijd kopstoten uit als ik wil knuffelen. Haha!

!Update profiel!


Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 12:11

Matti90 schreef:
Auww. jaa ik weet hoe het voelt, het paard van mijn vriendin deeld altijd kopstoten uit als ik wil knuffelen. Haha!


Zo eentje hebben wij ook op stal. Die doet het als ze erachter komt dat je geen brokjes voor haar mee hebt genomen... Maar, haar kop-stoot-techniek heb ik onderhand door, dus ben er alert op... Haha!

Zij bezorgt me géén blauw oog... *LOL*

Machie

Berichten: 15956
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:37

dit ken ik maar al te goed!
ik reed ook ns een paardje dat zodra je hem eens flink liet zijn dat hij luisteren moest, minstens 1 keer op de achterbenen sprong! Na eerst een lading bokken *LOL* MAar ik verwachte dus dat ie omhoog kwam, maar nee, alleen zn kop! Vol tegen mn kaak aan ( de onderkant he) echt dee mee zeeeer Verdrietig

Sterkte ermee, weet percies hoe je je voelt!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:43

Hmmz ja, heb ik ook een keer gehad.. Pijnlijk! Die merrie gooide constant haar hoofd omhoog, elke keer weer steigeren, bij het opstappen al Scheve mond
Duurde dus niet lang of we botsten *LOL*

maar sterkte met je blauwe oog en hopen dat het niet nog een keer gebeurt Knipoog

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:46

[VvdD] Auwie...Kopstoot gehad...Verdrietig

Ik ken het, Bloos laat ik het daarop houden hahaha.Haha!

Ik heb nu nog een kras in mijn wenkbrauw ziet er echt niet uit vind ik.
Het valt niet echt op maar het lijkt zo alsof ik er en stukje uit heb geschoren omdat dat stoer is ofzo:D yeah man... Cool
Iig veel succes ermee en veel koelen, des te eerder is het weg. Ach gut

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:31

Ik heb laatst ook een blauw oog gehad.
M'n lease pony kwam ineens voor omhoog omdat er iets engs was.
Ik hert ga ook nog naar voren zitten Frusty
Pats! Vol tegen m'n oog aan! Ook helemaal blauw...

Beterschap! Ach gut

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:34

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben Haha!

Ik zat twee weken terug op mijn knieen naast mijn pony om haar deken nog even goed vast te doen. Ze schrikt ergens van en zwiept met haar kaak... precies tegen mijn slaap aan Ziek

Sterkte met je blauwe oog Ach gut

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

FuNcKyLaDy
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:35

dat heb ik ook gehad door mijn paard..hij gaf me een kopstoot toen liep ik een paar daagies met een dikke wenkbrauw..errug leuk maar het was niet zijn schuld hij schrok van een opwaaiend stuk plastic....nix aan te doen maar in iedergeval beterschap! Knipoog

Tong uitsteken16-*Smolarek*-16:P


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, gillian, Mark0919, saphire en 33 bezoekers