Stopstrijd

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Stopstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 15:34

Haha,voor degenen die allemaal wouden { *LOL* stoppen *LOL* } in mijn Vorige topic van "wie rookt er hier

Laten we dan gewoon een stopwedstrijd houden

Om ter 1ste stoppen,...
Ben benieuwd wie { Bloos Eerlijk Bloos } is,.....

Degenen die niet roken;Duimen voor ons,want wij willen gezond leven OK dan! OK dan! !!!

[/b]

Rock-on, dudes!2004=:) Party!!Petepaardje Emoré:#:9 Cupidonna Vingers aflikken:wow:LOTR3:wow: Vingers aflikkenProfiel Vernieuwd Vingers aflikken


LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:44

Ik doe niet mee.... Paf lekker door Pling

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:47

t klinkt misschien nogal bot, maar ik heb niet te doen met mensen die stoppen met roken...hadden ze maar niet moeten beginnen

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 16:26

klikt inderdaad nogal bot ja Scheve mond
Gun mij dan toch een beetje recht om mezelf een kans te geven,..De gene hierboven mij denkt er nog niet aan.Ik was 14,dus,...srry hoor vond het echt bot klinken Verward
Maar ik mag mezelf toch ook een kans geven en anderen die graag willen stoppen ? Verdrietig

Of heb je nog niet naar 1/2de van de wereld gekeken?Ben je ook zo bot tegen andere rokers Bloos!

Rock-on, dudes!2004=:) Party!!Petepaardje Emoré:#:9 Cupidonna Vingers aflikken:wow:LOTR3:wow: Vingers aflikkenProfiel Vernieuwd Vingers aflikken

missraldo
Berichten: 219
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:17

Ik help jullie wel! ik moet mijn vriendin ook al helpe en ze is al een week gestop en daarom krijgt ze morge van mij een mars.

ik vind emeraldo het liefste en schattigste paard
en het is zomer

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:18

Vind je het erg dat ik pas op 1 januari probeer te stoppen, samen met mijn man. Ik hoop dat dat zal schelen.

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 17:19

Super!!Zolang je maar{ in de NABIJE toekomst:j} Stopt

Rock-on, dudes!2004=:) Party!!Petepaardje Emoré:#:9 Cupidonna Vingers aflikken:wow:LOTR3:wow: Vingers aflikkenProfiel Vernieuwd Vingers aflikken

Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:21

tamfawn schreef:
klikt inderdaad nogal bot ja Scheve mond
Gun mij dan toch een beetje recht om mezelf een kans te geven,..De gene hierboven mij denkt er nog niet aan.Ik was 14,dus,...srry hoor vond het echt bot klinken Verward
Maar ik mag mezelf toch ook een kans geven en anderen die graag willen stoppen ? Verdrietig

Of heb je nog niet naar 1/2de van de wereld gekeken?Ben je ook zo bot tegen andere rokers Bloos!


weet niet of je mijn post snapt. maar ik heb geen medelijden met mensen die zich poedersuiker voelen omdat ze proberen te stoppen met roken. Als ze er nooit mee begonnen zouden zijn, dan hadden ze zich nu ook niet poedersuiker gevoeld.

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 20:24

Ik denk dat ik je niet begrijp nee, Scheve mond

Vind je het dan niet goed dat er nog mensen zijn die proberen te stoppen na de schade die ze zcihzelf hebben aangebracht?Ik weet het tenminste van mezelf Haha!

Nou ja,je moet zelf weten wat je er van vindt natuurlijk,...

Maar wat bedoel je met poedersuiker Verward

Het is heel wat om als echte roker te kunnen stoppen prutsmuts,vind ik wel heel wat!

Rock-on, dudes!2004=:) Party!!Petepaardje Emoré:#:9 Cupidonna Vingers aflikken:wow:LOTR3:wow: Vingers aflikkenProfiel Vernieuwd Vingers aflikken

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 20:26

die prutsmuts is niet naar jou bedoelt maar naar degenen die heavy roken zo als ik heb gedaan

Rock-on, dudes!2004=:) Party!!Petepaardje Emoré:#:9 Cupidonna Vingers aflikken:wow:LOTR3:wow: Vingers aflikkenProfiel Vernieuwd Vingers aflikken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:33

goed hoor stoppen met roken....Gijs en ik zijn bijna een jaar gestopt. Gijs rookte 30 jaar lang 1 pakje shag in de twee dagen en ik heb 20 jaar lang 1,5 pakje camel per dag gerookt.

Gijs en ik zijn door hel en terug gegaan, letterlijk met elkaar op de vuist gegaan uit pure frustratie.

Uiteindelijk is het het wel waard geweest......... volhouden doorzetten. Het word makkelijker, maar nu na 11 maanden is het soms nog steeds moeilijk. Ook moet je het jezelf af en toe gunnen om te roken. Ik rook bijvoorbeeld wel eens als ik een slok teveel op heb op een feestje ofzo...... daar moet je niet teveel mee zitten. Je vind het dan echt gewoon vies............... en je walgt dan weer een paar dagen van de smaak in je mond.

succes voor de stoppers........ ennuh help elkaar

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 20:41

bedankt!dat is eens positief,...eneuh jou Rookgedrag helpt me om door te zetten,want je rookt niet meer!!

Rock-on, dudes!2004=:) Party!!Petepaardje Emoré:#:9 Cupidonna Vingers aflikken:wow:LOTR3:wow: Vingers aflikkenProfiel Vernieuwd Vingers aflikken

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:53

ik duim voor jullie!!!! heel hard!!

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:05

Mijn vriend gaat ook stoppen, dikke stress Haha! Heel veel succes en ik blijf je volgen.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 23:51

Ik ga ook niet stoppen, maar ik ga wel heel hard voor jou duimen!!! (en voor alle andere stoppende bokkers!!)

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 23:55

laura1979 schreef:
Vind je het erg dat ik pas op 1 januari probeer te stoppen, samen met mijn man. Ik hoop dat dat zal schelen.


Dan zal het waarschijnlijk niet helpen, als je een datum vaststelt, en zegt dan ga ik stoppen, dan werkt het niet. Je stopt door bij de laatste peuk te zeggen, dit was m'n laatste, en nu stop ik echt. Dan doe je omdat je het echt wilt, als je een datum stelt, ben je nog altijd met ontwijken bezig... Veel succes iig OK dan!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:04

Ik ben nu drie dagen gestopt! Ik heb het er absoluut niet moeilijk mee, maar ik ben dan ook ziek. Zware griep.
Ik ben wel van plan om het vol te houden.

Ook bekend als Kim20!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:09

"Stoppen met roken" van Allan Carr heeft mij geholpen en meerdere. Het gaat niet over hoe slecht het voor je is maar om de gewoonte die erin geslopen is. En met argumenten draait hij je gedachten om en aan het eind van het boek heb je er echt geen trek meer in!!
Boek was toen 25,- gulden dus da's geen dure investering.
't Is maar een idee........

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:10

Maya"]
[quote="laura1979 schreef:
Vind je het erg dat ik pas op 1 januari probeer te stoppen, samen met mijn man. Ik hoop dat dat zal schelen.


Dan zal het waarschijnlijk niet helpen, als je een datum vaststelt, en zegt dan ga ik stoppen, dan werkt het niet. Je stopt door bij de laatste peuk te zeggen, dit was m'n laatste, en nu stop ik echt. Dan doe je omdat je het echt wilt, als je een datum stelt, ben je nog altijd met ontwijken bezig... Veel succes iig OK dan!
[/quote]

Hier sluit ik me volledig bij aan.
Je stopt omdat je WIL stoppen en niet omdat er een of andere actie is waar je aan mee wil doen. Vaak sta je er dan toch niet voldoende achter om echt te stoppen en is het maar een tijdelijke actie geweest.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:11

LindavanVugt schreef:
Ik doe niet mee.... Paf lekker door Pling




Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:20

MrMagic"]
[quote="Maya"][quote="laura1979 schreef:
Vind je het erg dat ik pas op 1 januari probeer te stoppen, samen met mijn man. Ik hoop dat dat zal schelen.


Dan zal het waarschijnlijk niet helpen, als je een datum vaststelt, en zegt dan ga ik stoppen, dan werkt het niet. Je stopt door bij de laatste peuk te zeggen, dit was m'n laatste, en nu stop ik echt. Dan doe je omdat je het echt wilt, als je een datum stelt, ben je nog altijd met ontwijken bezig... Veel succes iig OK dan!
[/quote]

Hier sluit ik me volledig bij aan.
Je stopt omdat je WIL stoppen en niet omdat er een of andere actie is waar je aan mee wil doen. Vaak sta je er dan toch niet voldoende achter om echt te stoppen en is het maar een tijdelijke actie geweest.
[/quote]


Ik ben op een datum gestopt. en wel de dag dat we terug kwamen van wintersport.............

We kwamen terug hebben ons die avond helemaal de klere gerookt en gezopen er fotos van gemaakt en de volgende dag gestopt

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:24

Ik heb niet meer gerookt sinds dinsdag... ff rekenen dat zijn dan.... 4 dagen Lachen hopen dat ik het volhoud, al denk ik niet dat het lukt... gister was hier iemand op visite die rookte en ik kon mezelf amper in bedwang houden, ik had de neiging om op de fiets te stappen en een pakje shag te halen, maar heb mezelf toch onder controle kunnen houden. Lachen maar voor hoelang Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:53

de eerste drie weken zijn echt het ergst......... maar dat gevoel te willen roken zal je altijd blijven houden....... Ik rook alleen als ik apelazerus ben

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 10:45

Ik ben gestopt!!!:D al 2 dagen geen sigaret meer aangeraakt!!

Rock-on, dudes!2004=:) Party!!Petepaardje Emoré:#:9 Cupidonna Vingers aflikken:wow:LOTR3:wow: Vingers aflikkenProfiel Vernieuwd Vingers aflikken


Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:55

Ik wens iedereen die stopt heel veel succes OK dan!
Ik ben sinds 6 januari gestopt na 8 jaar 1 pakje per dag weggepaft te hebben. Ik heb speciaal voor 6 januari gekozen en niet 1 januari omdat je dat een beetje uit de feeststemming bent. Je moet weer gewoon werken/naar school, het gewone leven begint weer.

Het is me zelf reuze meegevallen (achteraf) Schijnheilig Als je in 1 keer stopt en niet weer 1 sigaretje of 1 hijs neemt is het het makelijkste. Ik heb dat kleine pocketboekje van Allan Carr gelezen. En ik moet zeggen er staan heel veel waarheden in. Het heeft me zeker geholpen. Als je niet met de gedachte zit dat je iets opgeeft (sigaretten) maar iets dodelijks niet doet, helpt dat al een heel stuk.

Stoppers kunnen me altijd pben als je nog dingen wil weten (tips en trucs Knipoog ). Niet dat ik een expert ben ofzo. Verward
Nogmaals veel succes

Bijna klaar met mijn opleiding!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Redford, scoebje en 41 bezoekers