Wat denken jullie.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Wat denken jullie.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 10:18

Ik ben er nog steeds helemaal kapot van dat mijn moeders nicht is overleden. Zij was nog maar 35 en mijn neefje en nichtje zijn 10 en 13!!!

Ik kan er gewoon met m'n kop niet bij dat ze er niet meer is!!!!

Denken jullie dat er misschien meer is na dood.......? Ik zou het zo graag willen weten, ik wil nog zoveel aan haar vragen.


Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:28

Ik heb geen idee of er meer is naar de dood. Scheve mond Ik denk het eigenlijk wel, want ik heb een hele goede vriendin, die altijd echt voor 200% eerlijk is en te vertrouwen, en die kwam een keer helemaal overstuur naar me toe midden in de nacht.
Ze lag namelijk in bed, en toen werd ze wakker van gewicht op het bed. Ze schrok zich natuurlijk dood, en toen hoorde ze een stem: 'wees maar niet bang chantal, ik ben het... opa!'.

Ze was zó bang geworden dat ze een tijdlang bij haar ouders op de kamer heeft gelegen. Scheve mond

Dus ik denk dat er wel degelijk meer is na de dood.
In ieder geval veel sterkte bij het verlies van je moeders nicht.


BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 10:34

ik denk namelijk ook wel dat er meer is......
maar wanneer zien ze jou wanneer zien wij hen....
dat zijn vragen waar je nooit achter zou kunnen komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:44

Tuurlijk is het niet afgelopen als je hier niet meer ademt. Dan zou het leven wel heel erg nutteloos zijn.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:01

Ik dacht altijd dat er niets meer was..
Maar nadat mijn opa dit verhaal vertelde weet ik zeker dat er nog 'iets'is.

Mijn opa kreeg een hartstilstand bij hem thuis, hij woonde naast ons en mijn oma rende midden in de nacht naar ons huis om mijn vader te waarschuwen.
Mijn vader is direct begonnen met reanimeren en beademen.
Na een dikke 10 minuten kwamen de ambulances en was mijn opa weer stabiel...

Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis zei mijn opa dat HIJ wel wilde ( had niet zo'n lekker leven met een vrouw als mijn oma ), maar dat zijn broer voor de poort stond en zei dat het nog te vroeg was omdat zijn laatste kleinkind nog niet geboren was.
( en er was helemaal niemand zwanger ).

Er gaat een jaar overheen en mijn moeder raakt in verwachting.
Toen mijn broertje net een half jaar was kreeg mijn opa wedereom een hartstilstand, hij was op visite bij ons.
Mijn vader was er weer snel bij en begon weer meteen te reanimeren en te beademen.
Hij werd later in de ambulance stabiel gemaakt.
En zei later in het ziekenhuis wederom dat zijn broer voor de poort stond en zei dat hij terug moest gaan omdat zijn laatste kleinkind nog te klein was.


3 jaar later overleed hij aan een derde harstilstand, reanimeren en beademen had geen zin meer..

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:47

Miep schreef:
Ik dacht altijd dat er niets meer was..
Maar nadat mijn opa dit verhaal vertelde weet ik zeker dat er nog 'iets'is.

Mijn opa kreeg een hartstilstand bij hem thuis, hij woonde naast ons en mijn oma rende midden in de nacht naar ons huis om mijn vader te waarschuwen.
Mijn vader is direct begonnen met reanimeren en beademen.
Na een dikke 10 minuten kwamen de ambulances en was mijn opa weer stabiel...

Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis zei mijn opa dat HIJ wel wilde ( had niet zo'n lekker leven met een vrouw als mijn oma ), maar dat zijn broer voor de poort stond en zei dat het nog te vroeg was omdat zijn laatste kleinkind nog niet geboren was.
( en er was helemaal niemand zwanger ).

Er gaat een jaar overheen en mijn moeder raakt in verwachting.
Toen mijn broertje net een half jaar was kreeg mijn opa wedereom een hartstilstand, hij was op visite bij ons.
Mijn vader was er weer snel bij en begon weer meteen te reanimeren en te beademen.
Hij werd later in de ambulance stabiel gemaakt.
En zei later in het ziekenhuis wederom dat zijn broer voor de poort stond en zei dat hij terug moest gaan omdat zijn laatste kleinkind nog te klein was.


3 jaar later overleed hij aan een derde harstilstand, reanimeren en beademen had geen zin meer..


Wauw! Mooi verhaal.... Als mij dit gebeurd was (mijn opa) zou ik echt wel denken dat er na de dood meer is... je staat er dan zo dichtbij.

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:32

wow.... super mooi verhaal!!

je hoort wel vaker van mensen die een bijna dood ervaring hebben meegemaakt. ik geloof zeker wel dat er meer is! maar in een zekere hemel dat betwijfel ik!

Party!! love is a feeling u feel,that u feel a feeling u've never felt before Party!!

Check mah pro update

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:15

ik geloof dat je na je dood naar 'het licht' gaat, of als je niet naar het licht kan of wil, blijft je geest op aarde.

[o]

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:19

verootjoo schreef:
ik geloof dat je na je dood naar 'het licht' gaat, of als je niet naar het licht kan of wil, blijft je geest op aarde.

zoiets denk ik ook, iedereen die een bijna-dood-ervaring heeft gehad zegt hetzelde, zou anders wel erg vreemd zijn...

oftwel, als je ineens licht ziet, en iemand stuurt je terug: doen!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:24

Ik weet het niet, mijn moeder heeft wel iets aparts meegemaakt.
We waren op dat moment op vakantie in Limburg, mijn tante (zus van mijn moeder) lag op dat moment heel slecht (kanker) in Amerika waar zij ook woonde. Mijn moeder maakte ons midden in de nacht wakker, ze zei dat mijn tante dood was, ze had haar gezien die nacht, ze zei niks, maar keerde om en liep weg. Wij dachten dat het gewoon een droom was, maar toen we mijn oom belden bleek dat ze echt op dat tijdstip overleden was. Heel vreemd.

28-09-2007
Nothing compares too you...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:30

en al die jonge mensen, waarom worden die dan niet ff teruggestuurd, hiero hebben we vorige week een man van 33 moeten begraven aan leukemie, had 3 kids??? was die zijn taak dna wel volbracht of 3 jaar terug, een baby van 4 mnd aan een hersenbloeding!!

ik zou best willen geloven dat er iets is na de dood, graag zelfs maar er zijn toch ook een hoop tegenstrijdigheden Boos!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:33

Ja... wat nou als je niemand hebt om je terug te sturen?
Ik heb bijv. niemand uit mijn familie waar ik een band mee had die is overleden. 2 opa's, 1 oma die ik nooit gekend heb, en mijn tante dan, maar zij woonde zo ver...

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:38

Ik denk dat iedereen daarboven iemand heeft flair, die je een beetje in de gaten houdt, en die je ook zal begeleiden als het hier over is. Een soort van mentor zeg maar, maar dan eentje die tijdens je leven hier op de achtergrond blijft, zodat je de kans hebt om je eigen ontdekkingen/ontwikkelingen/fouten etc mee te maken.

Voor wie er serieus in geinteresseerd is: vraag bij de biep eens naar het boek "Het leven aan gene zijde" van Ehmed, en lees dat eens. Wedden dat het idee om dood te gaan je ineens minder beangstigd?

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:09

Miep --> Heel mooi verhaal! Als je er zo dichtbij komt... dan móét je er wel in geloven! *LOL*

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:16

Ik weet niet of er iets is na de dood. Ik hoop het eigenlijk wel.
Trouwens mooie verhalen allemaal! Dan moet er inderdaad iets na de dood zijn.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:48

Zolang jij aan haar blijft trekken d.m.v. constant aan haar denken, huilen, contact proberen maken kan zij niet rusten....
Probeer een kaarsje voor haar te branden en haar naar het licht te sturen... je kan het tegen haar zeggen "ga maar naar het licht" .
Zodra zij bij het licht is kan ze makkelijker op jullie neerkijken en jullie in de gaten houden....
Door constant aan haar trekken door contact proberen te maken komt zij ook niet goed door haar verwerkings proces heen en blijft ze in een bepaalde laag hangen. Het hiernamaals bestaat uit bepaalde lagen en ze moeten een x aantal lagen door eer ze op de plaats zijn waar ze hun rust krijgen.
Als je meer wil weten stuur je mij maar een pb!!
En ik kan je ook doorverwijzen naar een paragnost die je kan helpen. Zij heeft dit verhaal aan mij verteld toen ik naar Danny vroeg Ach gut

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:51

Sonja schreef:
Ik denk dat iedereen daarboven iemand heeft flair, die je een beetje in de gaten houdt, en die je ook zal begeleiden als het hier over is. Een soort van mentor zeg maar, maar dan eentje die tijdens je leven hier op de achtergrond blijft, zodat je de kans hebt om je eigen ontdekkingen/ontwikkelingen/fouten etc mee te maken.

Voor wie er serieus in geinteresseerd is: vraag bij de biep eens naar het boek "Het leven aan gene zijde" van Ehmed, en lees dat eens. Wedden dat het idee om dood te gaan je ineens minder beangstigd?



Yep iedereen heeft een gids. Een gids is iemand die je door het leven heen helpt. Heb je wel eens een dag dat je erge zorgen maakt... en de dag erna is dit afgelopen? Je gids helpt je in moeilijke en makkelijke tijden. Iedereen heeft iemand achter hem of haar staan.
Sommige gidsen zeggen zelfs dat het hierna veel leuker is als hier....

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Emmaa_92, Flippertje, Ghazella, GoogleAdsense, hlidar, Ianrowan2009, Jespri, Lestria, RianC, SdaphneS, tengeltje11, Theseus, tirzasarah10 en 156 bezoekers