Op controle geweest in het ziekenhuis!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Op controle geweest in het ziekenhuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 13:09

Ik was eigenlijk wel een beetje zenuwachtig ervoor. Omdat ik nog wel last had van mijn buik soms, en heel erg van mijn been door de spuiten tegen trombose. En ik was heel snel moe, misselijk en duizelig. Dus ik was stiekem wel een beetje bang dat er nog wat mis was. En natuurlijk ook omdat ze nog niet zeker wisten of het wel mijn blinde darm was toen ik ontslagen werd.
Ik had om kwart voor 12 een afspraak maar om half 1 was ik pas aan de beurt. Scheve mond
De chirurg keek eerst naar mijn buik, naar de wonden, die ondertussen goed aan het genezen zijn. Volgens hem zag het er super uit. Ik vind van niet, maarja, ik heb een hekel aan littekens.. Boos!
Toen de uitslag van mijn blinde darm. Deze was dus wel ontstoken. Wel in een begin stadium. Maar wel zo ver ontstoken dat het heel wat pijn kon geven. (Ja, dat heb ik gemerkt. Knipoog )
Toen even over mijn been gehad. Was normaal volgens hem. Doordat er een vreemde stof in mijn been gespoten was maakte mijn been ontstekings-weefsel aan, en maakte een soort muurtje om de stof heen (woorden van de chirurg Tong uitsteken ) waardoor veel zenuwen beknelt konden zitten en dat dus een hele vervelende pijn en stijf-heid veroorzaakte. Maar dat gaat vanzelf over, kan wel even duren zei hij..
Nog erover gehad dat ik heel snel moe ben, of dat ook normaal is en waar dat door komt. Komt dus door alles samen, narcose, buik-operatie, en omdat ik een hele tijd niks heb mogen doen. Ook dit kan soms wel een half jaar duren voordat het echt over is en gaat gepaart met misselijkheid en duizeligheid. Dat was dus eigenlijk mijn volgende vraag, maar daar had ik dus al antwoord op.
De pijn in mijn buik wanneer ik helemaal plat lig is ook nog vrij normaal, komt door de operatie.
Niets mis met mij dus. OK dan!
En dan de belangrijkste vraag; Wanneer mag ik weer paardrijden????
Dat mag dus ook weer. Cool Ik moest zelf maar aanvoelen wanneer ik het kan, dus ik ga het vanavond mooi weer proberen. Gewoon lekker rustig opbouwen. Ik heb vorige week stiekem de pony van een vriendin uitgestapt en dat was toch wel een erg vervelend gevoel, net of alles door elkaar heen klutste. Hyper! Dus hopelijk gaat het vanavond beter.
Ook mag ik maandag lekker weer naar school. Wel met de bus helaas, dus niet met mn vriendinnetjes mee fietsen. Fietsen is nog veelste vermoeiend voor me, en dat zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje zo blijven. Ziek

Maargoed, ik ben allang blij dat ik weer lekker leuke dingen mag doen en dat er niets meer mis is met me. Knipoog
Zaterdag lekker naar het concert van Jim. Haha!


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:24

Ik zat net nog aan je denken!! Hoe zal het afgelopen zijn met de controle!! Echt wel beter dat je weer van alles mag gaan doen enzo!! OK dan! veel plezier bij het concert van Jim zaterdag Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:25

Hoppa weer naar de kroeg zou ik zeggen Knipoog

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:29

Leuk dat je weer mag beginnen met rijden, heb je in ieder geval al wat meer te doen.
En weer naar school lijkt me ook wel leuk na een paar weken thuis zitten?
En idd, lekker naar de kroeg gaan!!! OK dan!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 14:46

Uitgaan lijkt me nog niet zo'n goed idee. Schijnheilig aangezien ik nog heel snel moe word. Knipoog
Maarja, zaterdag maar eens kijken hoe het concert me bevalt.. Staanplaatsen, dus ook erg vermoeiend!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:51

Fijn om te horen dat het goed gaat! En vooral mooi dat je weer op je kameeltje mag hobbelen Nath Lachen Hoop voor je dat het een beetje gaat vanavond Tong uitsteken
En veel plezier weer op school en natuurlijk bij Jim!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:18

Mooi dat het weer beter gaat! Cool, naar jim heb al meer mensen gehoord die daarheen gingen
Veel plezier!!

Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:21

Ah, dat is mooi, heb even gemist wat er allemaal was. Maar klinkt vrij ernstig. Mooi iig dat het nu weer goed/beter gaat.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 15:24

Nouja, ernstig.. Het overkomt veel mensen. Knipoog Blinde darm ontsteking. Lachen


Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:25

Nathalie schreef:
Nouja, ernstig.. Het overkomt veel mensen. Knipoog Blinde darm ontsteking. Lachen


ben er niet zo in thuis, maartis sowieso klote Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 15:35

Ja, leuk is het niet. Best een grote ingreep die operatie en ik ben dr ook flink ziek van geweest. Maar gelukkig gaat het véél beter met me nu!
De eerste dag na de operatie in het ziekenhuis kon ik niet eens mijn hoofd omhoog doen zonder te kotsen. Misselijk Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 21:34

Mmww.. Boos! Wilde vanavond gaan rijden, pony kreupel. Boos!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:40

Owww mag je eindelijk weer gaan rijden is je pony niet goed Boos! wel vet klote voor je zeg ach ja misschien heeft ze zich verstapt of zo en is het morgen weer over Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 22:18

Waarschijnlijk is het best ernstig. Denken dat ze in de wei is getrapt tegen haar been.
Moet 5 dagen afspuiten en boxrust en als het dan niet over is komt de DA. Verdrietig

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:28

Hè verdorrie, denk je alles gehad te hebben, is je paard kreupel... Hopelijk hersteld ze snel en kunnen jullie het samen rustig opbouwen. Lachen Maargoed, gelukkig geen slecht nieuws van het ziekenhuis! Je zal wel veel gemist hebben op school, of niet? Maarja, iig veel plezier bij het concert van Jim! Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:30

he zit je ook niet mee, eerst jij ziek, nu je pony Scheve mond

Wat heeft ze precies?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 22:38

Jessie88 schreef:
Hè verdorrie, denk je alles gehad te hebben, is je paard kreupel... Hopelijk hersteld ze snel en kunnen jullie het samen rustig opbouwen. Lachen Maargoed, gelukkig geen slecht nieuws van het ziekenhuis! Je zal wel veel gemist hebben op school, of niet? Maarja, iig veel plezier bij het concert van Jim! Knipoog


Ohh echt iets waar ik me dus super druk om maak nu; School!! ik had al zoveel gemist door al die dingen die ik hiervoor had, en kreeg alles niet optijd af... Nu loop ik dus meer achter.
Maar we hebben 1 of andere speciale "klas"voor mensen die deze opleiding niet af willen maken, da's dan 1 x in de week op een andere locatie. En over mn werkstukken en alles hoef ik me niet druk te maken zei mn mentrix, maarja dat doe ik wel. Scheve mond Ik wil dit jaar succesvol afsluiten zodat ik volgend jaar meer kans heb om aangenomen te worden.

En Linda, wat ze precies heeft weet ik niet. Mn instructrice is DA Assistente en van haar moest ik haar 5 dagen box-rust geven en iedere dag beentje afspuiten. Ach gut Als t dan niet beter is komt de DA langs.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 23:25

OOhh ik was al benieuwd hoe t was afgelopen! Blij dat het er goed voor je uitziet, hopen dat het steeds beter gaat! Alleen balen van Camil die kreupel is Boos! Nou bij deze nog weer beterschap he Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 00:51

gelukkig ben je weer helemaal beter!
het kan idd wel tot 6 mnd duren voordat de narcose heelmaa uti je lichaam is, zo'n narcose is echt heel zwaar, daardoor kan je nog lang moe&duizelig zijn, had een vriendin van mij ook, maar dat is helemaa goed gekomen!

balen dat camilla nu kreupel is zeg, maar kan je niet beter er ook wat mee stappen?als ze niet echt op 3 benen loopt is wat stappen aan de hand alleen maar goed om t been soepel te houden, afspuiten is altijd goed!
want na 5 dagen boxrust zal ze wrsch hardstikke stijf zijn van het stilstaan, beetje stappen kan nooit kwaad, ook al ben ik geen DA-assistente, heb wel heel erg veel ervaring met kreupele paarden Knipoog

succes ermee!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:26

Gelukkig ben je weer bijna helemaal de oude.......
Wat rot voor je zeg dat Camilla nu kreupel is....
Hou je ons ook op de hoogte van haar herstel?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:28

Fijn Nathalie Lachen Dan weer wel heel balen dat Camilla kreupel is Boos!
Veel beterschap nog verder Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 10:52

Renske, tuurlijk ook stappen idd. Maar niet de wei op enzo.
Ze loopt wel bijna op 3 benen. Maar moest wel met haar stappen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:12

gaat wel goed komen hoor!Ik heb zelf nergens last van gehad op dinsdag geopereerd op vrijdag voor het eerst op een paard en op zaterdag 2 paarden gestart op een wedstrijd.
(daarna ging ik wel van mijn stokje was iets teveel van het goede)
Ik heb zelf nergens last van gehad wel dat het litteken soms trok (bijna een jaar lang) als ik me uitrekte ofzo.
Vorige week stond ik onder de douche en toen kon ik het litteken helemaal niet meer zien.
ik kan 'm alleen nog voelen hij voelt wat gladeer aan dan de rest van de huid

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 11:14

ja ik heb dus 3 littekens en 2 daarvan zijn ontstoken geweest.
maar alles ging een beetje mis met mij in het ziekenhuis.
heb ook langer in het ziekenhuis gelegen dan normaal bij blinde darm ontsteking.
als ik ga draven doet het nog steeds zeer in mn buik en aan mn been. (ja gister pony van mn vriendin even uitgestapt en toen ging ie uit zichzelf draven Clown)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Axxy, BLEXBot, Blijgeestig, boeflover, Dana02, Eve_16, FransienE, GoogleAdsense, HELder, Jolantje246, lindo, Lynn_Nikita, M_Vainqueur, Muisssx, Roosch, SemrushBot, Steenbok12, Tellie, thequeensmum, Zebrastreep en 62 bezoekers