gooit het door zn hele stal heen.. :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

gooit het door zn hele stal heen.. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 11:32

mijn shetlander die waggelt om zo maar te zeggen door zn hele stal heen..en als hij dan gemest geeft dan gooit hij het door zn hele stal heen...ik weet niet of elike paard dit doet en of je er wat tegen kan doen ... Weten jullie iets voor mij..?

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:37

Ik denk eigenlijk niet dat je er iets aan kunt doen. Bij ons staan 2 pony's en de eene doet het ook heel erg, en de ander doet het juist heel netjes op een hoop bij elkaar. Tjah het is gewoon wel wat meer werk met uitmesten maar ik denk dat je er niks aan kunt doen.

(alleen een poep-opvang-zak onder zijn kont hangen net als de paarden in euro disney hebben die voor de koetsen staan Haha!)

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 15:50

Haffie schreef:
(alleen een poep-opvang-zak onder zijn kont hangen net als de paarden in euro disney hebben die voor de koetsen staan Haha!)


dies coowl Lachen zullen ze hem verkopen Tong uitsteken

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 16:11

Geen idee Haha!
Dan moet je even naar Parijs toe en vragen waar die mensen van disneyland ze hebben gehaald Haha! of zelf iets in elkaar zetten!

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 14:38

haha is goed Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:45

Op mot of vlas zetten, en het ruwvoer alleen aan de voorkant van de box aanbieden. Dan blijft z'n koppie aan de voorkant en z'n staart & bijverschijnselen aan de achterkant Haha!

fybro_rulez

Berichten: 203
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Maaseik (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:17

mijn paard die loopt ook de hele tijd heen en weer,'savonds kei veel stro en hooi in z'n stal,en 'smorgens als ik ze buite laat,je kunt het al bedenken wat ene varkenstal! daar moet iedere dag 2grote plakken stro in! duur paardjeuh

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:35

Het ene paard is netter als het andere. Die van mij bijv: de een houdt haar stal redelijk schoon, de ander is altijd net een varkensstal.
Bij sommige paarden werkt het als je in de hoek van de stal mest laat liggen (op een hoop) ze mesten er dan bovenop.....bij die van mij werkt het niet, maar het is misschien het proberen waard ?

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:25

kimmy doet het gelukkig altijd achterin Haha!