Gaat er iemand morgen naar de AES keuring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Gaat er iemand morgen naar de AES keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 22:15

Ik ben van plan om morgen even een kijkje te gaan nemen.
Wie nog meer?


AWvL
Berichten: 344
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Liessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:18

Ik wil ook even gaan kijken. Ben er een paar jaar niet geweest, maar na mijn opmerkingen over het KWPN-beleid op 28-11-2003 in het topic over Guldenberg lijkt het mij verstandig weer eens van dichtbij mee te maken hoe het er daar aan toe gaat.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 23:22

Eerlijk gezegd ben ik er nog nooit geweest maar ik wou het graag eens van dicht bij zien na alle verhalen te hebben gehoord en een aantal hengsten tijdens de Zwolse paardendagen te hebben gezien.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:47

chantal1 schreef:
Eerlijk gezegd ben ik er nog nooit geweest maar ik wou het graag eens van dicht bij zien na alle verhalen te hebben gehoord en een aantal hengsten tijdens de Zwolse paardendagen te hebben gezien.

Uitslag hengstencomp. Z Springen.
1 t/m 9 AES
Dan een gehuurde NRPS-er ,dan weer AES.

Ben benieuwd wie de winnaar wordt in de finale bij het KWPN.
Waar niet KWPN gekeurde hengsten niet mogen komen.
Wie houdt wie voor de gek.? Huilen

http://www.kwpn.nl/html/uitslagen/2003/ ... engelo.doc

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:52

KWPN-hengsten springen met een handicap..........

Die moeten niet alleen hoog en ver kunnen springen, maar er ook nog een beetje toonbaar uitzien, correct over de benen gaan, rontgens hebben zonder 3-en en voor minimaal een 6 kunnen draven en gefokt zijn uit springgenen. Langere termijn werk dus.

Die beperkingen gelden niet voor de AES hengsten.
Die hoeven maar 1 ding te kunnen: springen.
En wel op korte termijn.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:54

CGJ12 schreef:
KWPN-hengsten springen met een handicap..........

Die moeten niet alleen hoog en ver kunnen springen, maar er ook nog een beetje toonbaar uitzien, correct over de benen gaan, rontgens hebben zonder 3-en en voor minimaal een 6 kunnen draven en gefokt zijn uit springgenen. Langere termijn werk dus.

Die beperkingen gelden niet voor de AES hengsten.
Die hoeven maar 1 ding te kunnen: springen.
En wel op korte termijn.


Weer een Lu.l verhaal.

Nu begrijp ik waarom je niet in het eerste van PSV kon spelen.
Je was te goed in de knieen. Of knietjes geven.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:19

Voetballers spelen voor de korte termijn.
Die hoeven niet zonodig jonge voetballertjes te geven.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 10:23

Mensen, dan zeggen ze wat van vrouwen onder elkaar maar jullie kunnen er ook wat van hoor. Haha!
We zullen het eens gaan zien vanmiddag als het goed is zit ik er om 13.00.

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:29

CGJ12 schreef:
KWPN-hengsten springen met een handicap..........

Die moeten niet alleen hoog en ver kunnen springen, maar er ook nog een beetje toonbaar uitzien, correct over de benen gaan, rontgens hebben zonder 3-en en voor minimaal een 6 kunnen draven en gefokt zijn uit springgenen. Langere termijn werk dus.

Die beperkingen gelden niet voor de AES hengsten.
Die hoeven maar 1 ding te kunnen: springen.
En wel op korte termijn.


Mensen, kunnen we afspreken dat we hier wel onzin mogen plaatsen, maar tot op zekere hoogte? Dus bijvoorbeeld onzin op een schaal van 1 t/m 10, waarbij we maar tot 7 gaan of zo. De bijdrage van CJG had dan niet gemogen (10)

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:33

Gevoelige snaar geraakt?

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:37

Het is toch gewoon een feit dat je 3-jarige hengst bij het AES veel eerder een deklicentie krijgt dan bij het KWPN waar de lat (té) hoog wordt gelegd?

Vele hengsten die bij het KWPN zjin afgezwezen halen de licentie bij het AES.
Andersom komt nooit voor..........

Dus ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat de lat bij het KWPN wat betreft exterieur / interieur / en bijkomende zaken zoals gangen hoger ligt dan bij het AES.

Wellicht dat het AES strenger keurt op spring-aanleg. Dat kan ik niet overzien.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:39

CGJ12 schreef:
Gevoelige snaar geraakt?


Nee hoor, gewoon een procesvoorstel. Er lezen hier ook argeloze bezoekers mee, die door dat soort bijdragen de indruk kunnen krijgen dat het KWPN een beter stamboek is dan het AES. En de groep die inmiddels op dat verkeerde been is gezet is al groot genoeg.

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:48

Het woord BETER heb ik geloof ik niet gebruikt.............

Zie het zo...........een willekeurig nederlands elftal dat is uitgekozen door de bondscoach zal waarschijnlijk bestaan uit betere voetballers dan een elftal dat wordt samengesteld uit voetballers (gekozen uit dezelfde groep) waar rontgenologisch niks aan mankeert, die allemaal een stokmaat hebben van maximaal 1.93, een niet-bolle neusprofiel-lijn hebben en bruine ogen.........

De selectie is gewoon strenger waardoor zeer goede voetballers niet gekozen kunnen worden. De kans dat de voetballer-van-het-jaar dan in de groep zit die afgevallen zijn is gewoon statistisch al erg groot.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 11:00

Als het KWPN net zo beroerde paarden heeft dan dat Nederland geregeld speelt dan schieten we er ook niet veel mee op.
Nu weer on topic. CGJ, ik weet niet of jij je hebt verdiept in het AES maar ik denk dat je pas kan oordelen over een stamboek als je er wat meer over weet en niet maar zo maar kreten gebruikt om iets naar beneden te halen.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:07

En... die rontgen, exterieur, interieur normen staan bij een sportpaard allemaal ten dienste van prestatie. Het is geen doel op zich. Dus zal het dan idd op lange termijn zich moeten uitwijzen.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:10

Dat ecxterieur is gedeeltelijk WEL een doel op zich.
Een sprekend hoofd zecht bijvoorbeeld niks over de prestatie.
Maar ik weet zeker dat een Weyden-nakomleing met ramshoofd nooit wordt aangekeurd bij het KWPN.
Daarentegen kan een jonge Baloubet de Rouet met franse stand prima over een 160 parcours vliegen in de snelste tijd terwijl het KWPN die franse stand niet accepteert.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:13

Ik neem aan dat de uitspraken van CGJ ergens op gebaseerd zijn,
zo ben ik bij verschillende AES fokkers op bezoek geweest en kan niet zeggen dat ik positieve gevoelens aan die bezoekjes, de ggk hengsten of de fokproducten die ze moeten produceren omdat ze anders niet aan het verplichtte aantal komen heb overgehouden.
Voor mij persoonlijk is er nu heel veel nodig om mij te overtuigen de moeite te nemen keuringen te bezoeken.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:19

Ik ben ooit benaderd door een AES-man om mijn 3e BEZ KWPN-ers aan te bieden voor het AES ("daar worden ze geheid genomen"")
Dat zegt toch genoeg?
Die dieren zijn gewoon niet goed genoeg voor de fokkerij.
De fokkerij van Nederlandse paarden vind ik belangrijker dan de inhoud van mijn eigen portemonnee.............
Dachten maar meer mensen zo.

Wellicht dat Jan schep daarom ook Fortissimo heeft laten inslapen.
Ook is er ooit een tuigpaardhengst vrijwillig afgevoerd (eentje van die drie volle broers geloof ik) door de eigenaar omdat ie zulke rotkarakters vererfde.

Kijk, dan kijk je verder dan je eigen portemonnee...........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:22

CGJ12 schreef:
("daar worden ze geheid genomen"")


Ik ken ook enkele hengstenhouders die dat van hun eigen hengsten zeggen...

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

AWvL
Berichten: 344
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Liessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:52

7 jaar geleden heb ik de volgende tekst al op mijn site "KWPN Paarden Horses Pferde" gepubliceerd en we zijn nog steeds geen cent wijzer. Waarom denk je? Als de resultaten een beetje positief waren, waren ze al lang bekend geweest. Er is dus geen enkele reden om aan te nemen dat het KWPN-selectiesysteem beter is dan dat van het AES, want het enige vergelijkend warenonderzoek (de hengstencompetitie) wijst tot nu toe in het voordeel van het AES uit. Dat je al lang iets doet, wil niet zeggen dat het dus ook automatisch goed is.

Hengstenverrichtingsonderzoek
Uitgangspunt hierbij is, dat op jonge leeftijd aan de hand van de gehanteerde criteria een uitspraak kan worden gedaan over de prestatie op latere leeftijd en over de erfelijke aanleg die wordt doorgegeven. Een evaluatie van de bewering dat dit zo is heeft nooit plaatsgevonden. Wel is door Ir. Huizinga een aantal jaren geleden geconstateerd dat de hengsten, die op zeer jonge leeftijd tijdens het verrichtingsexamen het beste waren in de eenvoudige prestaties die op dat moment gevraagd worden, dit ook doorgaven aan hun kinderen. Dit verband is, vanuit het oogpunt dat alle aanleg erfelijk is, zo logisch dat hiervoor geen wetenschappelijk onderzoek nodig is.
Het doel van het hengstenverrichtingsonderzoek om vroegtijdig te komen tot een selectie op prestatie- aanleg op latere leeftijd, is echter nooit geëvalueerd. De vraag of er meer internationale sportpaarden komen uit de hoogst gewaardeerde verrichtingshengsten dan uit de andere kan daarom niet met zekerheid worden beantwoord. Wel heb ik heel sterk de indruk dat er geen verband bestaat tussen de resultaten van het hengstenverrichtingsonderzoek en latere sportprestaties op internationaal niveau. Het grote aantal hengsten dat op grond van het verrichtingsonderzoek niet tot de dekdienst wordt toegelaten maar later wel uitblinkt in de sport, doet bovendien niet alleen vermoeden dat het hengstenverrichtingsonderzoek heel veel weggegooid geld is, maar zelfs dat daardoor de verkeerde hengsten worden geselecteerd en gepropageerd.
Het lijkt mij overigens logisch dat er weinig verband bestaat tussen het hengstenverrichtingsonderzoek en de latere sportresultaten. Enerzijds kan er vanwege de jeugdige leeftijd lichamelijk nog weinig gevraagd worden en anderzijds is het voor een paard geestelijk iets heel anders om over een laag balkje te springen dan over een muur van 2 meter, zonder te zien wat daar achter is.
Een objectieve evaluatie is daarom van het grootste belang, te meer omdat de resultaten hiervan ook iets zeggen over de waarde van de EPTM (Eigen Prestatie Toetsen Merries).
Bovendien is het aantal hengsten dat ooit is aangewezen voor het centraal verrichtingsonderzoek nog te overzien waardoor de resultaten per hengst en de wijze waarop de evaluatie plaatsvindt volledig ter beschikking kunnen worden gesteld aan belangstellende fokkers. Deze kunnen dan zelf beoordelen of in de evaluatie alle informatie is meegenomen en of de conclusies voldoende objectief en juist zijn.
Tot nu toe is er geen enkel verband te zien tussen de resultaten van het hengstenverrichtingsonderzoek en latere prestaties op internationaal niveau van de hengst zelf of van zijn nakomelingen. Na bijna 30 jaar centraal verrichtingsonderzoek had hierover wel iets meer bekend mogen zijn.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 21:59

En is er nog iemand geweest en wat waren de bevindingen?

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:57

Geselecteerde AES hengsten
Uitslag keuring van 4 December.
Geselecteerde die naar Zwolle mogen:

No. 1 URVILLE V.D. RIETVENNE vos
geb. 25-02-2001
V. Armstrong Vv. G. RamiroZ
M. Anita Mv. Notaris Mmv. Joost
Eigenaar; H. V. Dommelen Scheidingsweg 13 5427 LN Boekel
Fokker; H. v. Dommelen

--------------------------------------------------------------------------------

No. 4 JUMPY V.D. BEEMDHOEVE Vos
geb. 16-07-2001
V. Jumpy des fontines Vv. Jus de Pomme
M. NN Mv. Quick Star Mmv. Bariton
Eigenaar; J. Kemps Parallelweg 10 5268 AW Helvoirt
Fokker:

--------------------------------------------------------------------------------

No. 6 CHAMBERLIN Z schimmel
geb. 05-04-2001
V. Chellano Z Vv. Contender
M. Parmant Mv. PeterPan Mmv. Burggraaf
Eigenaar; R.G.M. Cornelissen Heumenseweg 367 6603 KV Wychen
Fokker; R. Cornelissen

--------------------------------------------------------------------------------

No. 9 ULAN BATOR Vos
geb. 03-07-2001
V. Peter Pan Vv. Pilot
M. Palinda's M Mv. Concorde Mmv. Damiro
Eigenaar; N. Smits Velddijksestraat 36 6627 KE Maasbommel
Fokker: Angel Cnaindia Martines 28850 Torrejon Ardoz-Madrid (sp)

--------------------------------------------------------------------------------

No.15 URIATOL bruin
geb. 28-04-2001
V. Coriano Vv. Corrado I
M. Faire Lady Mv. Capitol I Mmv. Cantares
Eigenaar; J.N. Ligthart Oudevaart 33 1749 CH Warmenhuizen
Fokker J.N. Ligthart

--------------------------------------------------------------------------------



No.24 BAY DREAM bruin geb. 18-06-2001
V. Dream of heidelberg Vv. Donnrschlag
M. Scarlett Mv. Sherlock Holmes Mmv. Weltmeyer
Eigenaar; LVS Hunter stoeterij St. Pieterstr. 4 B8970 Reningelst (blg)
Fokker:

--------------------------------------------------------------------------------

No.26 CHALOCZ Bruin geb.09-04-2001
V. ChellanoZ Vv. Contender
M. Oskarin Mv. Landadel Mmv. Safiier vh Goor
Eigenaar; Bisschops Mike en Bjorn Rijmenan
Lierbaan 239 B2580 Putte (blg)
Fokker: de Borger Jozef Bosstr. 9 B2590 Berlaar

--------------------------------------------------------------------------------

No.29 TARANTINO bruin
geb. 26-04-2000
V. Havidoff Vv. Clavecimbel
M. Jessica Mv. El Corona Mmv. AppleKing
Eigenaar; Peters Holding Heide 4 6042 LN Roermond
Fokker; J. Rutten Eikesstr.36 6013 RE Hunsel

--------------------------------------------------------------------------------

No.32 APOLLON OF CANADIAN RIVER bruin
geb. 25-04-2000
V. Canadian River Vv. Capitol I
M. Welatina Mv. Exkurs xx Mmv. Heidelberg
Eigenaar; Debaere Marc en Denutte J.P.
Overheulestraat 3 B8560 Moorsele (blg
Fokker:

--------------------------------------------------------------------------------

No.33 ADONIS DE LAUBRY Vos geb. 25-04-2000
V. Skippy II Vv.Galoubet A
M. Kristalys duRi D'asse Mv Lys de Darmen Mmv. Gldfisch de Lauzelle
Eigenaar; Haras de Laubry Heedstraat 57 B1730 Asse (blg)
Fokker: Haras de Laubry

--------------------------------------------------------------------------------

No.34 TOTTHELIOS LALAN dkr.bruin
geb. 23-03-2000
V. Voltaire Vv. Furioso II
M. Denise Mv. Zeus Mmv. Godolphin
Eigenaar; R.Koopmans / de Groot /Fam Totte
Oosteinderweg 457b 1432 BJ Aalsmeer
Fokker; Fr. Totte Bergstr. 24 9190 Stekenen

--------------------------------------------------------------------------------

No.35 THEO bruin
geb. 08-05-2000
V. Olivi Vv. Jazz
M. Natrabell Mv. Havidoff Mmv. Akzant II
Eigenaar; Jurrius Ruurloseweg 96-98 7251 LW Vorden
Fokker; Vonk, Eck en Wiel

--------------------------------------------------------------------------------

No.38 TYFOON bruin
geb. 27-06-2000
V. Heartbreaker Vv. Nimmerdor
M. Jaludine Mv. Voltaire Mmv. Purioso
Eigenaar; LTM Brumel / HH Aris v. Manen Zutphensestraat 380
6917 JS Brummen.
Fokker; J. Schouten Rheinderensestr.9 6971 LR Brummen

--------------------------------------------------------------------------------

No.40 TANTALUS zw.bruin
geb. 30-04-2000
V. Namelus R Vv. Concorde
M. Karina Mv. Faram Mmv. Le Mexico
Eigenaar; Sallcoll BV Oude Warkenseweg 1 7231 PE Warnsveld
Fokker; H.A. Kemerink Binnenweg 6

--------------------------------------------------------------------------------

No.43 PRINCE V.D. WOLFSAKKER bruin
geb. 23-05-1999
V. Nababde Reve Vv. Quidam de Revel
M. Renis Mv. ChinChin Mmv. Landgraf I
Eigenaar; B.v.d. Kloet Hoenderweg 3 B2389 Poppel (Blg.)
Fokker; B. v.d. Kloet Poppel

--------------------------------------------------------------------------------

No.44 SARANTOS bruin
geb. 26-05-1999
V. Emillion Vv. Wellington
M. Haroom T Mv. Larome Mmv. G.RamiroZ
Eigenaar; Stoeter.Gaasbeek / v.d. Lageweg Echtenseweg 23a
7963 PC Ruinen
Fokker; L.Baas Ontginningswg 6, 6488 AN Nyeholtwolde

--------------------------------------------------------------------------------

No.51 EUROCOMMERCE NEW JERSEY schimmel
geb. 24-05-1998
V. Cascavelle Vv.Cantus
M. Jule IV Mv. Acord II Mmv. Corleone
Eigenaar; Eurocommerce Promotie BV Bergweidedijk 40 7400 Ac Deventer
Fokker; Albert Looft vHauptstr. 25 25524 Bekmuende (dtsld)

--------------------------------------------------------------------------------

No.53 VALCO bruin
geb. 21-03-1998
V. Darco Vv. Lugano v. LaRoche
M. Lady one Mv. Lucky one Mmv. Lurano
Eigenaar; Hermans-Wouters Genkerweg 36 B3690 Zutendaal (blg)

--------------------------------------------------------------------------------


No.56 PORTER LCH bruin
geb. 17-07-1997
V. Concorde Vv. Voltaire
M. H.Dancing Queen Mv. Cor deLaBryere Mmv. Lamdgraf I
Eigenaar; Lane's Corner Hoeve Bv Kerklaan 3a 4944 VA Raamsdonk
JMH v.d. Noort Kerkln 3a 4944 VA Raamsdonk

--------------------------------------------------------------------------------

No.57 REAL MAGIC 3 zwart
geb. 06-04-1997
V. Rubenstein I Vv. Rosenkavelier
M. Abdera Mv. Absibth Mmv. Ultraschall
Eigenaar; Hannelore Volders Elsleukenstraat 7 B3201 Langdorp (blg)
Fokker Bueuesker W. Fwldstr 307 26789 Leer/Logabirum (dtsld)

--------------------------------------------------------------------------------

No.58 ILVIEN DES MIELLES bruin
geb. 04-05-1996
V. Bean Reve Platiere Vv. Grand Veneur
M. Sirene des Mielles Mv. Starter Mmv. Sunny Boy
Eigenaar; Deal Entreprises Ltd Co Fiduciaire Fitp.Centre D'affaire 2000
3378 Livange (L)
Fokker: Mme Colette Moulin M. Jaques Moulin (fr)

--------------------------------------------------------------------------------

No.59 NAN bruin
geb. 16-06-1995
V. Jus de Pomme Vv.Primo des Bruyeres
M. Gicini Mv. Renville Mmv Nimmerdor
Eigenaar: W. Stam Tiendweg 38 3411 NB Willege-Langerak
Fokker; W. van Stam Tiendweg 3411 NB Willege-Langerak

--------------------------------------------------------------------------------

No.60 ARZBERG vos
geb. 09-01-1994
V. Acord II Vv. Ahorn Z
M. Uletta I Mv. Calvados Mmv Montevideo
Eigenaar; Yamin Kalkhuis Middenweg 25 1463 HB Noord Beemster
Fokker; Westphlaen Rolf 25594 Nutteln

--------------------------------------------------------------------------------

No. 62 ULANDRO bruin
geb. 19-05-2001
V. Ircolando Vv. Casimier
M. Ilandra Mv. Ufarno Mmv. Joost
Eigenaar; Q.v.Erp Elzen 8a 5427 RC Boekel
Fokker: M. v. Leeuwen Verl.Erfdijk 1 5373 LA Herpen

--------------------------------------------------------------------------------

No. 66 URSEL bruin
geb. 17-05-2001
V. Heartbtreaker VV. Nimmerdor
M. Larhtago Mv. Carthago Mmv. Caletto I
Eigenaar: W. v.d. Lageweg Bearsterdijk 14 9025 BR Bears.
Fokker: M.v.d. Bruggen Postbus 128 5050 AC Goirle
--------------------------------------------------------------------------------

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:12

No.60 ARZBERG vos

Wat een naam zeg!!! Haha! Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


petraaken

Berichten: 44190
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:23

valt mij op dat er nogal veel BWP springbloed tussen zit.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:29

Ook een leuk detail dat THEO meedoet... Haha! was dat geen KSS paard?

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anike, Nicole, Oehlala en 4 bezoekers