Dat heb ik weer :-))

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Dat heb ik weer :-))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 09:26

Dierenasiel locatie voor sekshuisdoor Marco van den Berg

10 DECEMBER 2003 - HARDERWIJK - Harderwijk krijgt wellicht een bordeel op de plek waar nu dierenasiel De Ark zit. Dat is het voorstel van Burgemeester en Wethouders aan de gemeenteraad.

Het bordeel of de massagesalon komt dan in het gebouw van het asiel aan de Leuvenumseweg. Dat is middenin het bos en ver weg van de Harderwijkse binnenstad. ‘Niemand wil een bordeel in de achtertuin. Vandaar deze keuze,‘ aldus wethouder F.de Lange.

VERPLICHT

Of er een bordeel komt in Harderwijk is nog helemaal niet zeker. Het gaat nu alleen maar om het aanwijzen van een locatie. Dat is Harderwijk bij wet verplicht. Er zijn een paar ondernemers die zich in de afgelopen jaren hebben gemeld om een bordeel te openen. Maar De Lange weet niet of hij hun verzoek serieus moet nemen.

Overigens hoeft De Ark alleen te wijken voor het bordeel, als er een serieuze kandidaat voor is. Op voorhand hoeft het asiel niet weg, aldus De Lange.

Of ook de gemeenteraad het eens is met de keuze voor De Ark, zal begin januari blijken tijdens de vergadering van de raadscommissie ruimte. Uiteindelijk is het laatste woord aan de raadsleden.

Bron: Veluws Dagblad

Daar staat mijn paard dus !! Haha! Misschien moet ik me maar om laten scholen ?

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:54

Harrejasses.......ik ging nog liever het klooster in dan!!! Als je af en toe op de tv ziet wat voor types daar komen zou ik toch een libido van -50 hebben.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:55

Na ja Verward Fijne ideeen hebben die ambtenaren.
En het asiel dan?

Als het écht doorgaat ben jij er niet zo blij mee denk ik.

:evaw:

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 10:04

Het asiel zou dan moeten verhuizen richting Ermelo. Aldus een wethouder: "daar hebben we nog wel een boerderijtje over". Niet dat er verder geen regels en wetten aan het houden van een asiel zitten of zo hoor Schijnheilig . Alleen zullen daar waarschijnlijk niet dezelfde faciliteiten voor de beheerster zijn (lees: geen paardenstalling) Boos! .

Of het allemaal zo'n vaart zal lopen weet ik niet, de toekomstige bordeelhouder moet meebetalen aan de verhuizing van de Ark en het asiel grondig verbouwen, dan hebben we het toch al gauw over 2 miljoen Euro.

Maar wie er een stalling in de buurt van Harderwijk weet, met dagelijkse weidegang, ik houd me aanbevolen.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:34

Ik weet hier ook wel leuke plekjes hoor
wil ik ook wel helpen in het asiel .
Maare misschien kun je roel laten omscholen?
laat je 'm zijn haar losgooien oid Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:07

het is weer eens wat anders moet je maar denken?? Knipoog Wel apart hoor dat verhaal. Je kan toch beter daar dieren opvangen dan gefrustreerde mannen?

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:04

Jeetje joh, als dat door zou moeten gaan is het toch te hopen dat je asiel er dan goed op vooruit gaat!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:23

Nou ja zeg...
Wat een bizar verhaal Verward Zo iets heb ik nou nog nooit gehoord

Nu inderdaad zo als Jurga al zegt; hopen dat het asiel er op vooruit zal gaan.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 12:32

Even voor alle duidelijkheid, het is niet mijn asiel en ik ben ook niet de beheerster Tong uitsteken . In de krant stond ook een foto en daar stond Duncan ook op Haha! . Het is nu een mooi asiel, met misschien iets te weinig capaciteit, maar als het allemaal doorgaat raak ik wel m'n stalling kwijt Boos! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:09

Jeetje zijn die lui gestoord ofzo?? Vinden ze een bordeel belangrijker dan een asiel?? Laat die mannetjes een vrouw zoeken ofzo... jezus, kom op zeg... Scheve mond Sorry, maar ik vind dit nergens op slaan En dan raak jij ook nog je stalling kwijt!! Boos! Weet je al waar je je paardje nu gaat stallen? Scheve mond

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 13:19

De gemeente is verplicht een bordeel toe te staan als daar behoefte aan is (en dat is hier wel op de Veluwe Haha! ). Het asiel gaat niet weg, maar moet dan verhuizen. Nadeel is wel dat er nu alleen nog de hoognodige reparaties worden uitgevoerd aan het asiel en geen renovatie meer. En het kan nog wel jaren duren ......

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:30

hihihihi misschien houden ze de paardenstallen wel kan Duncan ook een rondje hahahahaahhahaha sorry dat was niet netjes van me Liesbeth ik bedoel het niet gemeen en succes met zoeken dan als het door gaat jammer dat je zo ver woont anders was er hier absoluut een plekkie voor je geweest!!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 19:00

Ik zal een rood lampje ophangen in Duncan z'n stal Haha! .

Je zit te ver weg Kim, helaas, jouw binnenbak zag ik wel zitten (en dan les van jou )

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:06

*LOL* Leuk verhaal om te lezen hoor Haha! Krijg je straks allemaal misverstanden over mensen die met hun kindje naar de Ark gaan om een lief poesje voor hun kleine dochtertje te nemen. Zien ze daar hele andere poesjes.... Schijnheilig

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 20:13

We willen aan de overkant een garage gaan beginnen. De Ark ligt precies in een erg lastige, onoverzichtelijke bocht. Ik zie nu die automobilisten al die het niet laten kunnen even van het gas te gaan en te gluren, kaboem, boven op een boom of andere auto Haha! OK dan!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers