Harry's Horse paard v/d maand nemen geen contact?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Harry's Horse paard v/d maand nemen geen contact?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 10:36

Mijn fjord werd de voorbije maand paard van de maand bij HH, alleen nemen ze geen contact met ons op of krijg ik geen antwoord op m'n verstuurd bericht? Hoelang hebben andere winnaars moeten wachten op bericht en het artikel uiteindelijk?
Het is best wel vervelend omdat ik er één nodig heb, een deken, maar het is stom om nu te kopen terwijl ik er nog één moet krijgen Knipoog

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:51

staat er geen telefoon nummer op de site?misschienkun je zocontact opnemen of via een broef want misschein ligt hunserver er wel uit ofzow tja je weeet het neit

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:02

Misschien komt dat nog wel, maar je kunt natuurlijk altijd bellen.
Super dat je hebt gewonnen. Ik had vorige maand ook iemand opgegeven, maar niet gewonnen. Ik blijf proberen Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:06

Ik heb even de site bekeken, maar jou beesie staat er helemaal niet bij Verward

Had je wel je adres etc. telefoon nummer in je mail gezet? Het kan natuurlijk zijn dat ze je niet konden bereiken en in middels een ander paard paard van de maand gemaakt hebben.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:16

ja haar paardje stond er wel degelijk bij!! ik heb het zelf nog gezien! in het archief staat ze bij de maand november!
misschien moet je even contact op nemen met leonie_m (van redwood) die heeft er ook gestaan met paard van de maand.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 13:40

Bedankt voor de tip Lizz, zal ik doen. Hij was inderdaad paard van de maand november, hij heet Figor, het is het fjordje Nu staat er een bruin paardje van de maand december al Knipoog Juist daarom schoot ik even in de paniek, ik heb nog niet eens een mailtje gekregen en de volgende staat er al Bloos!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:17

Ik heb er ook gestaan met paard van de maand. Na enkele mailtjes heen en weer over de kleur enzo werd het dekje met opgeborduurde naam binnen een weekje thuis gestuurd .

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 16:07

Vaag, ik krijg geen spontane mail van hen zoals iemand anders hier op bokt en geen antwoord op m'n mail naar hun Verward Misschien hadden ze niet gemerkt dat ik een Belg ben (al stond dat wel erg duidelijk vermeld). Best wel fustrerend, één van m'n dekens is gesneuveld en m'n paardje heeft het duidelijk koud ...