Stage plek gevonden :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Stage plek gevonden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 23:32

Vandaag gebruik gemaakt van mijn stiefvaders "connectie-netwerk".
Ik moest een stageplek vinden. Een manege of stal waar ik paarden kon rijden en les geven.

Eerst naar Schinveld gegaan naar een springruiter. Die had al genoeg mensen en eigenlijk te veel dus dat ging niet door.
Daarna naar de overkant, daar is een chique manege/pensionstal. Daar was kerstmarkt dus de eigenaresse had het te druk en zijn we maar weer gegaan.
Vervolgens naar Brunssum. Tegen die manege-eigenaar had ik wel eens gestart op concours dus die kon me al. Het ging heel snel. Hij vroeg of ik de papieren kon brengen een dezer dagen en dan kon ik beginnen zodra mijn stage-periode inging. Hij vroeg nog wat dingen, maar volgens mij heb ik hele rare antwoorden gegeven. Ik was de paarden aan het bekijken Bloos

Heb er heel veel zin in *LOL*

Toevallig bokkers op de manege in Brunssum? Zou leuk zijn!

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:57

Nou heel veel plezier in ieder geval! Het klinkt erg leuk. Wanneer moet je beginnen en voor hoe lang?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 00:06

Dankjewel Lachen Ik begin in Januari en ik moet tot (en met?) Juli. Ik heb er echt veel zin in. Ik heb al vaker op manege's en stallen hier en in Belgiƫ geholpen en thuis natuurlijk. Maar overal is anders en eigenlijk overal ook heel leuk. Ik verheug me er echt op. Vooral omdat ik dan niet naar school hoef op die dagen Schijnheilig

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:35

Heel veel plezier!
Het klinkt idd erg leuk! ik zou ook wel eens stage willen lopen bij de paarden, maar jah mijn opleiding is daar niet echt op gericht Haha! wel jameer.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:30

He, ik wist helemaal niet dat je een stage plek aan het zoeken was. Bij Freddy ga je dan toch stage lopen he. Wel leuk. Wanneer begin je dan met de opleiding? En ben je dan al klaar met school

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:34

voor welke opleiding moet je stage lopen??

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 12:36

Ik ga voor TMBO deze stage lopen. "om te kijken of me dat bevalt" dat weet ik al heel lang dat dat me bevalt, maar het is verplicht en ik vind het eigenlijk ook veel leuker dan op school binnen zitten.

Volgend jaar ga ik dan werken en het jaar daarop die ORUN opleiding van het KNHS.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:55

He das leuk zeg!
Bij Freddy is het ook best gezellig!

Enne, stalen zenuwen kun je wel gebruiken met sommige pony's Haha!

Doe Jasper (Japser Tong uitsteken) een dikke knuffel van mij, dat was altijd m'n favoriet Lachen