Aangehouden door politie grrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Aangehouden door politie grrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 21:41

Heb ik dat weer!!

Gisteren had ik priveles en daar moet ik altijd met de trailer naar toe, aangezien ik niet bij de manege in mijn dorp rij (ben verhuisd maar altijd bij m'n oude manege blijven rijden).
Ben ik bijna thuis rijdt er zo'n motormuis achter me. Ik denk nog
"volgens mij wil die mij aanhouden" en ja hoor.... ik kon aan de kant.
Dus ik stoppen. Rijbewijs laten zien OK en kentekenbewijs. Tja en laat ik die nu niet bij mij hebben! OEPS!!
Daarbij komt dat ik geen E rijbewijs heb, maar aangezien de auto zwaarder is dan trailer + blablabla mag ik er dus mee rijden.
Maar goed, hij dus kentekens natrekken.
Duurt nogal al lang en mijn paard stond op de kar.
Staat er ineens zo'n vrachtwagen achter hem te denderen en die kon er niet langs ( moest wachten op auto's). Vond mijn paard niet grappig dus....stampen!!!
Nou ja, ik paard kalmeren, agent weer terug ' ja, je mag ermee rijden', wist ik... nou ja preek, volgende keer blablabla
En nu komt het mooiste....

Omdat mijn paard zo onrustig was mocht ik zonder boete door!!!!!

Geweldig niet, mijn paard heeft mijn eurootjes gered!!
Dus Javvie, BEDANKT!

^&+ 20 mei 2016


Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:44

nou heb jij ff geluk Haha! heb je aan je paardje te danken, en misschienm ook we een aardige agent Schijnheilig

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:46

jaah idd geluk.. dan mag je je paardje wel een extra knuffel geven vanavond Knipoog

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:48

zijn er veel aangehouden ik ook al vanochtend alleen dan om mijn fiets licht....alsof die polities niets beters te doen hebben ..arm paard

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:31

Zo mooi is dat, hahaaha waar je paard al niet goed voor is hahah Knipoog

Ach ja ze zijn opeens volop aan t controleren, ze hebben zeker geld te weinig aan het einde van het jaar! Haha!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:10

lovergirl schreef:
zijn er veel aangehouden ik ook al vanochtend alleen dan om mijn fiets licht....alsof die polities niets beters te doen hebben


Als iedereen zich nu eens netjes aan de verkeersregels ging houden zouden we dat niet meer hoeven te controleren en waren er bovendien bijna geen aanrijdingen meer, dus veel meer tijd voor andere dingen

Beginnen jullie er allemaal morgen mee? Schijnheilig

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:14

Ilindra"]
[quote="lovergirl schreef:
zijn er veel aangehouden ik ook al vanochtend alleen dan om mijn fiets licht....alsof die polities niets beters te doen hebben


Als iedereen zich nu eens netjes aan de verkeersregels ging houden zouden we dat niet meer hoeven te controleren en waren er bovendien bijna geen aanrijdingen meer, dus veel meer tijd voor andere dingen

Beginnen jullie er allemaal morgen mee? Schijnheilig
[/quote]


Welke andere dingen????
Criminelen bellen als ze op de liquidatie lijst staan ipv diegene die wil liquideren aanhouden en arresteren Haha!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:25

Mijn vriendin moest laatst ook 24 euro betalen.
Ik fietste ook altijd zonder licht, maar ik heb nu een nieuwe fiets met licht en ik vind het veel fijner, auto's stoppen nu tenminste, en geen boetes! (ook altijd fijn)

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:39

Mag ik even opmerken dat ik fietsers zonder licht heel erg vervelend vind, als automobilist zie je ze bijna niet in het donker en het is echt levensgevaarlijk Scheve mond

Gillian

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:01

Ann schreef:
Mag ik even opmerken dat ik fietsers zonder licht heel erg vervelend vind, als automobilist zie je ze bijna niet in het donker en het is echt levensgevaarlijk Scheve mond


Ja, best stom eigenlijk, je realiseert je pas echt dat je als fietser zonder licht bijna onzichtbaar bent wanneer je zelf achter het stuur van een auto zit......

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:16

Das toch nog een geluk bij een ongeluk dan Lachen

Ik heb nog een bon in mijn beurs zitten van zonder licht op de brommer Bloos! (hij is in de maak hoor, sprong altijd kapot omdat hij een beetje harder rijd dan de bedoeling)

deedee19

Berichten: 7929
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:42

ships ga haast balen dat ik zo'n braaf paard heb Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:43

lovergirl schreef:
zijn er veel aangehouden ik ook al vanochtend alleen dan om mijn fiets licht....alsof die polities niets beters te doen hebben ..arm paard


Denk dat dat toch aan de maand december ligt dan moet de politie altijd meer boetes, om aan het minimum te komen. In ieder geval er is altijd meer politie die boetes schrijven in december.

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:46

jah geluk dat je paard onrustig een beetje werd en dat scheelt zeker euro´s word zelf ook zo´n wout hahaha

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:05

vreemd dat er wordt gedreigd met een boete, terwijl alles in orde is en dan ook nog onder het mom van je paard is onrustig...
maar goed, het scheelt weer geld......

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:08

Citaat:
Dus ik stoppen. Rijbewijs laten zien OK en kentekenbewijs. Tja en laat ik die nu niet bij mij hebben! OEPS!!

Knipoog

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:10

Is zeker geluk hebben, ga ik de volgende x ook maar flink haver voeren als we op pad moeten!! Haha!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:19

Lielle schreef:
Citaat:
Dus ik stoppen. Rijbewijs laten zien OK en kentekenbewijs. Tja en laat ik die nu niet bij mij hebben! OEPS!!

Knipoog

Bloos! probeer tijdens werk 'illegaal' te bokken, lees ik maar weer voor de helft....

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 12:29

Haha, tja, ik had ook wel zoiets van óh gaat dat zo makkelijk. Paard onrustig dus ga maar verder. Blijkbaar geven ze nu ook al boetes omdat je het kentekenbewijs niet bij je hebt ( beetje logisch wel ). Ze zullen hun inkomsten wel niet gehaald hebben!!

Het gekke is dat mijn paard altijd superrustig en braaf op de kar is. Die hoor je niet! Loopt er makkelijk op, nooit een probleem. Maar ja een grote vrachtwagen een meter achter je is ook niet prettig.

^&+ 20 mei 2016

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:09

ik had het laatst ook niet bij me (auto + trailer) en mocht ook gewoon door rijden Knipoog

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:14

daar heb je echt goed veel geluk mee gehad!lekker hooor OK dan!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:52

HaHA heb jij een geluk.
En wat ga je nu dus doen je E-rijbewijs halen, en de volgende keer alle papieren meenemen Haha!

Mazel Tong uitsteken

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 03:43

lovergirl schreef:
zijn er veel aangehouden ik ook al vanochtend alleen dan om mijn fiets licht....alsof die polities niets beters te doen hebben ..arm paard


Ik als vrijwillig "diender" kan soms heel erg moe worden van dit soort opmerkingen. Niet dat ik je nu persoonlijk hier op aan wil vallen hoor maar als er dit soort opmerkingen gezegd worden denk ik alleen maar: Als iedereen nu eens zich aan de wet gaat houden, ja die moet iedere nederlander kennen! Dan zou de Politie er zich niet mee bezig hoeven te houden.

* Als mijn licht niet brand , moet ik niet raar staan te kijken als ik een prent krijg.
* Als mijn APK verlopen is, moet ik niet raar staan te kijken als ik een prent krijg.
* Als ik te snel rij, moet ik niet raar staan te kijken als ik een prent krijg.
* Als ik door rood licht rij, moet ik niet raar staan te kijken als ik een prent krijg.

Zo kan ik er nog wel meer vertellen. Al dit soort dingen is gewoon je eigen verantwoordelijkheid en kun je niet de politie op aan spreken. Maar ik weet van te voren niet of er in mijn dienst een kind wordt overreden door dat een automobilist hem niet heeft gezien omdat ie zijn licht niet aan had. Ik weet niet of ik een slachtoffer moet helpen omdat ie te hard heeft gereden en nu uit de bocht is gevlogen en hij bekneld zit in zijn auto. Ik weet niet van te voren of ik iemand die door rood is gereden en toch niet goed genoeg heeft gekeken of er iets aankwam nu onder een auto vandaan moet halen en reanimeren...

Ik wil niet zeggen dat alles wat de politie doet altijd even goed is maar denk ook hier is aan voor dat je STAANDE gehouden wordt voor een controle kentekenpapieren die je geacht wordt bij je te hebben.
Misschien wordt ons werk wat meer gewaardeerd, tenslotte als jij in nood bent en de politie snel ter plaatse is doen we ineens prima ons werk.

Bevalt prima in duitsland...

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 06:49

sabineG schreef:
(...)
Misschien wordt ons werk wat meer gewaardeerd, tenslotte als jij in nood bent en de politie snel ter plaatse is doen we ineens prima ons werk.



Precies: ere wie ere toekomt !!
Maar de bekende kritische noten (die echt niet uit de lucht gegrepen zijn)
mogen ook geuit (en liefst gehoord) worden.

Nuanceren heet dat. Knipoog

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:14

Haha superpaard! *LOL* Die polities hebben tegenwoordig ook niks beters te doen he? Verward Laat ze maar eens belangrijkere dingen gaan doen.... zoals die verkrachter pakken ofzo... maar nee.... daar hebben ze geen tijd voor Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, anjali, Annash, denisesilver, dierenfan, GoogleAdsense, Linde_C, Patriesje, Renkle en 57 bezoekers