condoleance forum?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

condoleance forum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 10:38

Hoi, geen opmerking over een bepaald topic, maar even dit: ik zie altijd erg veel beirchten van overlijdingsgevallen staan. Zou het geen idee zijn om hier een aparte afdeling voor op te richten? Ze staan namelijk vaak onder algemeen en dat vind ik daar niet helemaal thuis horen...

groetjes!


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:25

Gelukkig gebeurd het niet al te vaak dat er een topic over iemand die overleden is geopend.
Het zijn er denk ik veelste weinig maar je hebt wel gelijk: ik vind het ook niet helemaal thuishoren op algemeen..

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:46

Zou inderdaad een optie kunnen zijn. Nu word het nog veel verteld/geplaatst in [VvdD], [PP] en [AM] soms zelfs ook [JH]
Ik denk alleen wel dat er niet zo veel topic's hierover zijn en dat zo'n forum erg leeg zal blijven.

Hier zou je een enquete over kunnen houden, hoeveel mensen denken dat ze zo'n forum zo nu en dan bekijken. Als er niemand, behalven TS-ers er in kijkt, blijft zo iets erg leeg.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 17:35

Nou het hoeft niet alleen over sterfgevallen te gaan in dat geval, je kunt ziektegevallen er ook in betrekken....een beetje een leedforum wordt het dan meer...ja klinkt een beetje stom maar jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:43

Jaja, ik begrijp wat je bedoelt.

Ik denk dat het dan beter gewoon allemaal in [VvdD] kan. Niet meer in [JH] [AM] of [PP].
Maar aan de andere kant, VvdD staat in het paarden gedeelte, in theorie dus alleen paarden verslagen daar.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:34

Ik zou me persoonlijk nogal ramp-toerist gaan voelen als ik op zo'n forum zou gaan kijken en het daarom dus niet doen. En dat terwijl mensen erg veel steun van anderen kunnen krijgen.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:50

ja Wmijn, daat zit wel wat in. kan er in dat frum ook geen felicitatie-iets in gedaan worden?

een felicitatie/rouwforum?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:19

Ja lekker combi...

- Offline -

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:25

haha idd lekkere combi! Lees je per ongeluk het verkeerde topic: is er net iemsnd overleden zeg je gefeliciteerd!!! nou uh ja dat is dan iuets wat mij dan zou overkomen!!!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:58

Ja, dan niet, het was toch te proberen Haha! Lijkt me trouwens sterk zodat je bij een verkerd bericht reageert Tong uitsteken

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:58

ag het is wel een leuk idee maar als je allemaal van die onzin foto's wilt hebben met mensne die jarig zijn en aandacht vragen? moet je zo'n onderwerp openen!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


Yessy

Berichten: 23019
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:39

lijkt me niets, ik zou daar dan echt niet gaan kijken, hooguit zelfs iets plaatsen (hoop dat t niet nodig is...).
ben je die dag al depri, dan spring je echt van een flat als je dat deel van het forum leest Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:35

dan moet je dat forum ook niet lezen Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 10:23

DeesDeBest schreef:
Ja lekker combi...


Nou ja, in algemeen staan dit soort zaken nu ook door elkaar en dat komt op mijn dus juist een beetje als ongepast over. In de krant heb je familiezaken: voorgenomen huwelijken, geboorten en overlijdensadvertenties samen staan. Dat is vind ik toch een idee voor op Bokt want op mij komt het juist een beetje raar over zoals het nu het geval is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:57

kijk peeky, daar heb ik nu wat aan, mensen die mij bijstaan inplaats van afvallen

Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers