Die kleine is weer thuis!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 20:50

Vanmiddag eerst al de bosjes in met r.... Haha! Ik was natuurlijk nog helemaal aan de gesleur met dat 2 span gewend, dus ik neem de leidsels over, pak ze een beetje kort, en sjoem, we gingen zo de bosjes in.... *LOL* *LOL* Ik heb echt helemaal in een deuk gelegen om mn eigen stomme blunder, Mika is zo gigantisch zacht in de mond....

Maar daarna ging het hartstikke goed, ze loopt netjes, zwiemelt nog wel van de ene kant naar de andere, maar volgens Roelof is dat voor een groot gedeelte nog jongigheid en moeten ze nog leren om "op eigen benen" te lopen. Hij zegt dat ze moeten leren om zelfstandig te lopen zonder al te veel leiding omdat ze anders zo snel onzeker worden...Naja, zal wel....
In ieder geval ging het heel goed, ok, ze kan niet zo zwaar trekken maar ze is wel superbraaf....Soms nog een beetje kijkerig, een koe bv, is iets vreselijks als dat in een weiland staat.... Verward Frusty Frusty Ze durfde er echt niet langs, doodsbang voor een gewone simpele koe, terwijl we samen kilometers hebben gefietst langs velden vol met koeien, was deze ene koe nou net de druppel..... *LOL* *LOL*

Anyway, al met al heb ik de dag van mn leven gehad, mn poepie staat weer thuis lekker op stal, wat aan de ene kant heel dubbel is, want voor hoelang staat ze er nog?? En aan de andere kant ben ik gewoon vreselijk blij dat ze weer thuis is...
Het is een beetje moeilijk allemaal....

Groetjes Sonja

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:46

He jeetje... Geniet nog meer even van dat kleine ponietje in je stalletje!
Dubbel, dat wel, maar straks geniet er misschien iemand anders van dat kleine ding. Dat is toch ook iets moois?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:57

Wat fijn dat ze eindelijk weer thuis is Lovers
En zoals Jantina al zei geniet er maar lekker van.......
Verwen haar maar weer lekker want dat heeft ze wel verdient na dat ze zoveel heeft moeten leren en opslaan in dat kleine koppie van haar Knipoog

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 00:05

Ik zal wel wat gemist hebben.... dubbel ? Hoe lang staat ze er nog ? Gaat ze verkocht worden ?

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-01 03:49

idd Lageveld, Mika staat te koop....

Ze is te klein om serieus mee te mennen en ik wil graag echt naar de menclub en op den duur ook wedstrijden enzo rijden, en dat kan echt niet met een mini....

Mocht je nog een heel goed tehuis weten voor haar hou ik me zeker aanbevolen!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 11:50

Heel veel plezier nog met Mika en ik hoop dat je een perfect huis voor haar vindt

Goedgekeurd onderschrift :)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:28

hee wat fijn dat ze er weer is!e wat heerlijk dat je zelf al gement hebt!ahh ik ben echt zo benieuwd!

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 4 bezoekers