2de dag van mijn werk....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

2de dag van mijn werk....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 18:49

ik werk nu twee x in de week bij de dierenarts bij mij in de buurt.ik ben bezig met de opleiding dierenarts ass.erg leuk hoor.maar er zitten toch best vieze klussen bij.zoals bloed van de vloer en tafel ruimen.de hokken schoonmaken waar net lekker in de plast en gepoept is....hmjammie Misselijk .......al met al vind ik nog leuk ik moest alleen wel weer een tetanus prik halen zodat ik voor voorlopig weer safe ben als ik gebeten word of gekrabt.ze hebben mij maandag de prik gegeven maar ik heb er nu nog last van.(ze doen het namelijk net boven je bil Bloos! )

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.



AnnemiekvM

Berichten: 8244
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:27

hmmm, niet echt lekker. Maar je moet wat over hebben voor je werk. En ik denk hoe langer je er werkt, hoe meer je mag doen. Ook de wat leukere klusjes. Er horen natuurlijk wel klusjes bij die wat minder zijn!

Voor altijd in m'n hart, Tommie

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 21:24

dat weet ik.maar die dingen die ik net opnoemde zijn nou 1maal 1 van de dingen die bij het werk/opleiding horen.maar tot nu toe valt het best mee.

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Celebi, criollo_yess, f_pepper, Jet, MariekeS_, marjor, Ubermetrics en 141 bezoekers