Help, jullie mening gevraagd!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:18

Doe wat je hart je ingeeft! En als ik dat zo lees is dat toch Carla. Ga nog een keer met je ouders praten en met de eigenaar van Carla en Sioux. Zeg dat het echt niet met Sioux klikt en dat je liever met Carla rijdt en haar echt mist.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 19:08

Amethyst schreef:
Doe wat je hart je ingeeft! En als ik dat zo lees is dat toch Carla. Ga nog een keer met je ouders praten en met de eigenaar van Carla en Sioux. Zeg dat het echt niet met Sioux klikt en dat je liever met Carla rijdt en haar echt mist.


Ga ik zeker proberen Haha! Maar toch, ik heb het er erg moeilijk mee, met het feit dat ik risceer Carla te verliezen Verdrietig

_Lot_
Berichten: 1265
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:52

Als het niet zo goed klikt tussen jouw en Sioux, maar wel perfect tussen jou en Carla klikt, zou ik gewoon is een keer een goed gesprek met je ouders er over hebben. Gewoon eerlijk zijn dat je haar ontzettend mist... succes!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 13:55

kittyislief schreef:
Als het niet zo goed klikt tussen jouw en Sioux, maar wel perfect tussen jou en Carla klikt, zou ik gewoon is een keer een goed gesprek met je ouders er over hebben. Gewoon eerlijk zijn dat je haar ontzettend mist... succes!


Ja, ga ik doen, maar het grote probleem is nu,...als ik Carla niet mag kopen, en Als zijn eigenaar haar dan aan iemand anders verkoopt,...zit ik zonder paardje? Verdrietig (Nou ja, heb Zenga nog altijd,... Schijnheilig Haha! )

anoniem987
Berichten: 241
Geregistreerd: 02-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:16

gezien jij dit op bokt zet, denk ik dat je die carla egt niet wil laten schieten en aangesien je aan carla gehecht bent, als ik in jou plek stond, zou ik dus voor die carla kiezen, ma inderdaad, doe wat je hartje zegt, en veel geluk ermee

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 15:02

lievie schreef:
gezien jij dit op bokt zet, denk ik dat je die carla egt niet wil laten schieten en aangesien je aan carla gehecht bent, als ik in jou plek stond, zou ik dus voor die carla kiezen, ma inderdaad, doe wat je hartje zegt, en veel geluk ermee


Dank je! Haha!

Nou ging ik net vandaag een privé-les met haar rijden, nu is mijn lesgeefster toch niet ziek zeker?! Boos! Schijnheilig

Het zou de eerste keer zijn na mei, (toen had ze haar peesblessure opgelopen), ikke dus al super zenuwachtig, Bloos eindelijk weer met haar rijden Schijnheilig ,..maar nee, niet dus,...dan hopen dat het volgende vrijdag kan Haha!

anoniem987
Berichten: 241
Geregistreerd: 02-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:20

hey, jah dat is wel weer heel banketstaaf.. najah vast niet expres he.. Knipoog maar tog is dat voor jou wel heel vervelend, kon je niet gewoon zelf een les indenken dan of had je daht wel gedaan? kisjahs elisabeth..

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 20:29

lievie schreef:
hey, jah dat is wel weer heel banketstaaflig.. najah vast niet expres he.. Knipoog maar tog is dat voor jou wel heel vervelend, kon je niet gewoon zelf een les indenken dan of had je daht wel gedaan? kisjahs elisabeth..


Omdat ze half-pension staat met de manege mag dat niet,...anders had ik vrij kunnen rijden Haha!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 14:42

Ik heb er de vrijdag voor de vakantie (19 december) een privéles meegereden! En het ging super!! Haha! Het leek net een droom!!! ik was nog zenuwachtiger dan voor een een jumping of een examen Tong uitsteken ! Maar de zenuwen waran snel vergeten toenik mijn voet in de stijgbeugel stak!! Lovers