Meeting met Maaike van de Vis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 20:45

Vandaag zou Maaike bij mij komen om dat ik waarschijnlijk haar dressuurzadel zou gaan kopen Lovers , en het er dus vanaf hing of het zou passen op mijn op het moment veel te dikke fjord Frusty
Ik haar om 12.30 opgehaalt van het station, waar het een ontzettende chaos was, en ik haar dus niet kon vinden.....ikke wachten en wachten maar er stond geen trein meer en er waren ook nog heel weinig mensen op het perron hhihihi, dus ik dacht ik zal haar eens gaan bellen........bleek dat ze aan de andere kant van het station al stond te wachten Haha!
Lekker ff thuis wat bij mij gedronken, en natuurlijk allemaal foto's gekeken van Maaike haar mooie paardjes.........vooral Sarah is echt een mooierd Lovers
Toen maar besloten om naar mijn paardjes te tuffen en haar aan mijn donders voor te stellen.........nou ze hadden zich extra MOOI gemaakt voor dit bezoek * proest*, ze hadden een speciaal modderbad genomen Verward
Zadel gepast en zo op het oog leek het heel goed te liggen...........alles gecheckt en het lag eigenlijk heel goed, maar goed ook ff rijden natuurlijk.....nou dat was wel ff wennen Verward ......harder dan ik gewend ben.....dus ik twijfelen, maar het lag gewoon klasse op Oliva en ik moet gewoon iets meer spek eten dan komt dat zitten ook wel goed hahahahaha Haha!
Natuurlijk ff wat foto's gemaatk van Maaike op Oliva, en ik had beloofd om ze zo snel mogelijk hier op bokt te zetten!!!!

Nou hier komen ze dan
[img]../upload/73/maaike_2.jpg[/img]
[img]../upload/73/maaike_op_oliva.jpg[/img]
[img]../upload/73/oliva_en_vigo_en_maaike.jpg[/img]
[img]../upload/73/oliva_en_vigo_en_maaike_2.jpg[/img]

Het was echt ontzettend gezellig en zeker nog eens voor herhaling Knipoog
Maaike is een ontzettende leuke en spontane meid, en al mijn beesten vonden haar heeeeel lief (vooral de hond) hahahahha
Maaike om 18.30 weer naar het station gebracht en beloofd dat ik snel een keer die kant op kom om ook haar paardjes te leren kennen......en misschien met een rit met de assenaren mee te gaan Knipoog
Al met al een bere gezellige dag......

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:20

Jaaah, de foto's! Lovers Ik vond Oliva zooo mooi! En ze reed ook fijn, lekker voorwaarts.
Jacqueline haar paardjes zijn stuk voor stuk knuffels, en Loebas, Flappie en de kat natuurlijk ook Knipoog
Ik hoop dat je mee kan op de Balloërveldrit, en anders regelen we wel iets anders.
Ik vond het een hele leuke dag, echt megagezellig!!!
Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 22:29

He ik baalde zo dat ik niet mee kon! Frusty
Zo te horen was het supergezellig en moet ik de volgende keer toch wat meer sparen zodat ik ook mee kan Haha!
Of Jacqueline moet eens naar Assen komen, kan ze Aldira ook zien, en idd misschien eens met een rit van ons mee!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 22:39

Marije ik vond het jammer dat je niet mee kon komen maar ik heb met Maaike afgesproken dat ik snel eens die kant op kom Knipoog .......enne dan wil ik zeker Aldira niet missen hahahaha

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 09:49

heeeeey klinkt heel erg leuk maare dan ga ik ookwel mee die kant op als jaq wil?
Heb die foto's gezien met al dat water en dat lijkt me zooooooooo gaaf!
nemen we je fjord gewoon mee haha.
ik moet trouwens ook nog eens naar beekbergen komen met lot he?

Trouwens het zadel staat haar heel erg mooi voor zover het te zien is. Ik vind het echt een mooie fjord tikkie sjiek en een heel leuk sprekend hoofdje.
Die bij het hek is die met het halster Olivia?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 11:42

Ja leuk Nimber!
Party!!

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 13:15

Maar ik kan voor de Balloërboktveldrit ook wel een paar fjorden regelen. Zou leuk zijn als er heel veel bokkers mee willen!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 13:17

Ja, dat zou leuk zijn Kim, als jij ook mee komt deze kant op, hoeft Jacqueline ook niet alleen met de trein, hè Jacq Knipoog
Die bij het hek met het halster is trouwens Vigo. Hij lijkt groot hè!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 19:46

Jaaaaaaaaa Kim jij ook mee naar Drenthe hahahha Haha!

Ja en je moet gauw een met Lot mijn kant op komen hoor......gezellie!!!

Over een tijdje kan ik misschien wel eens jullie kant uit komen........want het eerste wat nu op mijn verlanglijstje staat is een trailer Lovers
Enne Hans heeft al met zijn baas gesproken om het E rijbewijs te gaan halen.........en dan zijn we MOBIEL!!!!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 19:55

ooh leuke fotos
en zo te lezen ook gezellig
goh wat een toeval die van mij had ook een modderbad genomen Haha!
is dat het zadel waarop maaike zit? mooi zadel!!
ik wou even offtopic vragen wat voor maat dekje heb je, heb je het 1 maatje groter misschien?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 20:27

Dekje kreeg ik erbij, en ik zelf vind het ook wel heel erg groot op Oliva hahahahaha
Ben gisteren al meteen de boeken ingedoken voor een ander dekje ook omdat ik geel niet zo mooi bij Oliva vind staan!!!!
Dit dekje is maat Full, maar het rare is dat ik dat ook in mijn vzh dekjes heb Verward .....maar dit dekje bedekt bijna Oliva hahahahha