zijn er mensen die moment. niet meer kunnen rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

zijn er mensen die moment. niet meer kunnen rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 21:00

Wie hebben het grote probleem thuis?
Dat ze niet meer kunnen rijden?
En wat voor oplossing heb je gekozen ?
en valt er bij jou niks beter te doen dan wachten dat het gaat dooien. Scheve mond


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:01


Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:18

a ja man.. Bull oliebol,
Het is zoo hard.
dan word het maar buiten rijden Knipoog

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:28

Ik kan ook niet rijden, examens Scheve mond. De pony die ik dus nu rijd staat een week stil. Van zaterdag tot vrijdag, dan kan ik, en dan maandag ga ik weer terug.
Ondertussen komt hij normaal wel op de wei, of wordt hij gelongeerd.

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:34

Ook bij ons is de bak opgevroren. Het gaat wel zolang je geen hoefijzers hebt maar met ijzers krijg je van die klompen er onder! Komt deze week voor mij wel goed uit, aangezien ik bij Pablo toch geen hoofdstel in kan ivm een wondje. Maar het is wel rottig!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:52

Ik kan nu al drie dagen niet meer dan alleen maar stappen in de bak, hij is echt keihard, grrrr.
Echt bale, mijn paard heeft echt energie te veel.... ik heb hem zelfs al op half rantsoen gezet... weet gewoon niet wat ik met zo'n fris paard aan moet Verward

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:59

Onze bak is ook niet rijdbaar
Ik kan me van vorig jaar nog herinneren dat hij lang niet zo snel hard was maar nu is het bar.. Scheve mond
Gisteravond nog voorzichtig een beetje durven longeren maar vanavond alleen wat rondgestapt.. Ik heb geen zin in ongelukken..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:16

Ja balen he als de bak bevroren is ...GRRRRR
Als het goed is gaat het vanaf morgen geloof ik niet meer vriezen. Nou laten we maar duimen met zn allen.....

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:18

Bij mij een wat minder ernstig probleem, zadel tijdelijk kwijt, want die wordt opgevuld. De hele zaak heeft wat vertraging opgelopen (anderhalve week), dus ben er gister maar zonder zadel opgesprongen. Geen goed plan, kan nu bijna niet meer lopen van de spierpijn, stijve hark die ik ben Haha!


JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:28

Ik heb net een poging tot rijden gedaan, maar het is bij een poging gebleven. Man, wat was die bak hard, echt duffe ellende Ik heb het maar bij een beetje stappen gehouden.

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:36

Bij ons is het ook niet te doen. Ik heb dan wel een IJslander (meerdere), maar met 1 ga ik niet naar buiten voorlopig. Hij is 11, maar lijkt een 2e jeugd te hebben en lijkt ineens niet meer zadelmak te zijn. Ik hoop dus dat het gaat dooien inderdaad. Ben alleen bang dat we dan wel regen krijgen :-/. Nou ja, dikke rij-overall aan en ik blijf redelijk droog.

Go broke, buy a horse!!! Heb een vernieuwd profiel!

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:58

Zelfde probleem hier. Niet alleen is de bak keihard, maar ook zit hij vol kuilen, hobbels en grote brokken harde grond, net een maanlandschap. Helaas verdomd de stalhouder het om de bak te slepen, dus zelfs stappen is al levensgevaarlijk....
En zo'n harde bak ga ik zowieso niet in, Jordy denkt niet eens aan stappen met dit weer, dat worden renpartijen, en dat lijkt me niet zo'n strak plan...

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 04:57

Nou ik heb geen eigen paard, maar we gaan binnenkort verhuizen en er is nog zo veel wat gedaan moet worden, dus lessen komt er even niet van. Verdrietig

Kerstmuts

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 08:38

Ik kan helemaal niets doen, niet rijden, niet longeren, is veel te glad met haar hoefijzers en omdat het zo gauw donker is kan ik na school ook niet meer naar buiten Boos! dus ik wacht op een beetje warmer weer Haha!

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:17

Onze bak is nog steeds heel goed, dus ik kan nog prima blijven rijden Haha! . Wij hebben er o.a. tapijtsnippers in en deze voor de vorst op zondagmiddag even goed gesleept. Dus gelukkig blijft hij goed *LOL* !

Je kunt niet alle honden van de wereld redden, maar wel de wereld van één hond...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:27

Wentos schreef:
Ik kan helemaal niets doen, niet rijden, niet longeren, is veel te glad met haar hoefijzers en omdat het zo gauw donker is kan ik na school ook niet meer naar buiten Boos! dus ik wacht op een beetje warmer weer Haha!



Ik heb momenteel ongeveer hetzelfde probleem (bak is te hard en er lagen plassen op het erf die bevriezen dus het wordt te glad met zijn ijzers).

Maar nu is mijn vraagje, je zeg, ik wacht op een beetje warm weer... maar wat doe je dan nu in de tussentijd met je paard????

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:34

Cinzano"]
[quote="Wentos schreef:
Ik kan helemaal niets doen, niet rijden, niet longeren, is veel te glad met haar hoefijzers en omdat het zo gauw donker is kan ik na school ook niet meer naar buiten Boos! dus ik wacht op een beetje warmer weer Haha!



Ik heb momenteel ongeveer hetzelfde probleem (bak is te hard en er lagen plassen op het erf die bevriezen dus het wordt te glad met zijn ijzers).

Maar nu is mijn vraagje, je zeg, ik wacht op een beetje warm weer... maar wat doe je dan nu in de tussentijd met je paard????
[/quote]

ow, ja qua rijden.. op zondag heb ik meestal wel tijd dus dan maak ik vaak wel een buitenrit. En verder stap ik gewoon een beetje rond om het huis..meer zit er niet in op dit moment

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:35

Helaas doe ik dus ook, meer dan stappen gaat echt niet.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:13

Wij krijgen geen vergunning van de gemeente om een binnenbak te maken, dus ook wij hebben een probleem. Ik maak gewoon een ritje naar de buren. Is ook eens wat anders

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:55

bij ons is de bak nog redelijk goed, wij hebben ook tapijtsnippers erin liggen... eigenlijk moet er een nieuwe laag in , en is ie nu net iets te hard om er echt in te trainen... Voor het echte trainings werk kunnen we gelukkig uitwijken naar de binnenbak van de club... Is wel super!!

On a lovely night, I look at the stars, shining so bright. Bye my friends, we will meet again, someday, somehow!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:56

Bij ons is de bak hartstikke bevroren. Ik heb dus een tijdelijke pauze ingelast. Nu gaat dex gewoon lekker op de wei. Ik denk niet dat hij het erg vind.

harriewijk

Berichten: 47
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:00

Geen bevroren bak, maar wel een paard met een peesblessure! Dus inmiddels al drie maanden stappen. Volgende week weer een controle scan maken en maar hopen dat het beter wordt.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:07

Dennis rijd ik al maanden buiten omdat ik geen bak heb(en ben dat gewent omdat ik afgelopen jaren een 'zwem-bak' had). Lekker kilometers maken en niets hoeven, dressuren doen we zomers wel.

Ik rijd dus enkel langs de weg of ga lekker naar het bos.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers