Als herdenking aan Tinkerbell.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 20:00

[img]../upload/445/tinky2.jpg[/img]

Dit was Tinkerbell, alias Tinky. Mijn lief kleine EIGEN poesje, van nu 6 weken oud. Ik haalde haar weg bij haar moeder omdat ze echt ondervoed, uitgedroogd en zwaar ontstoken oogjes had.

Nu ben ik net verhuisd en toen we de poesjes gingen halen kwamen alleen Katja en Mini terug. Nikki was gelukkig gevonden, Tinky niet. En dat vond ik raar want Tinky gaat nooit alleen weg. Ik heb haar toen opgegeven bij Amivedi, en dan nu vanmorgen kreeg ik een telefoontje van hun. Ze hadden zo'n soort katje gevonden, alleen aangereden.

Ik dacht nog: "nee dat kan haar niet zijn". Maar ik moest het weten, toen we vandaag Seth, Ginger en de chinchilla's gingen halen, en Nikki die gevonden was reden we langs de plek waar ze zou liggen. Toen we er aankwamen wist ik het al meteen het was Tinky.
Dit is al de 2e poes die ik kwijt raak in 6 maanden.... Scheve mond\ Huilen
Ik hoop dat alles goed gaat bij de volgende Verdrietig

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:05

aaahhh zielig sterkte ik weet hoe het voelt !

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:07

wat een schatje.. ik word er helemaal Verdrietig van, zo zielig! het lijkt me zo erg als je kat aangereden wordt.
heel veel sterkte!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:08

Hoi,
Ik vind het heel erg mijn kat is pas ook overleden ook aangereden, maar ze heeft 3 dagen geleefd de dierenarts kon niks aan haar vinden. Later bleek het dat ze een gescheurd middenrif had. Ook al hadden ze het wel ontdekt dan was er niks meer aan te doen geweest. Het was een schat van een poes en nog maar 6 jaar. Hier een foto:
[img]../upload/1709/floor_op_cornerseat.jpg[/img]

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:10

jeetje wat erg
ik heb net zo'n verhaal
een lapjespoes die aan is komen lopen
was wild enalles na een halfjaar bij ons te lopen in de geitenwei was ze tam en ze kreeg een nestje. 1 daarvan werd door een ekster opgegeten en een week daarna is die poes (diablo) verdwenen.. laterna bleek (hing in de dierenwinkel) dat er een poes is gevonden die is aangereden de vrouw is ermee naar de dierenarts geweest maar is onderweg gestorven Huilen ze was pas anderhalf/2 jaar en we hadden haar helemaal tam gemaakt. ik krijg nu weer tranen in me ogen als ik het vertel.
we hebben van het nestje 1 overlevenden van de 3 en we hebben 3 katten in 2 weken verloren
ik weet dus dondersgoed hoe je je voelt


_________________
<font color=red>expensive<font color=blue> ik hou van jouw, en weet je wie
nog meer? helen! en jouw verlaten deed haar
zeer!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-10-28 19:11 ]</font>

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:20

Hoi,
Wat vervelend allemaal ja, ik voel me niet echt prettig, want Floor was zo lief en dat je dan niet wist wat ze had ze ging bij ons thuis dood en mijn moeder heeft haar zien doodgaan ik vind het echt heel vervelend dat ze dan ook niet even melden dat ze iets onder de auto hebben gehad ook al haar nagels waren kapot. Ik mis haar echt super erg.