Huur buitenbak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Huur buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 13:34

Ik rijd nu in een buitenbak bij een pensionstal bij mij in de buurt, nu betaal ik daar nog niks voor maar het ziet er naar uit dat ik in de toekomst ervoor moet gaan betalen.
De bak heeft een zandbodem waar heel grove houtsnippers overheen zijn gegooid en is op veel plaatsen niet egaal (vergeten de zandgrond egaal te maken toen er hout overheen ging). Ook is de bak op veel plaatsen erg mul. De bak heeft geen drainagesysteem dus als het erg heeft geregend staat er een laagje water. Er is wel verlichting aanwezig. De bak is afgezet met brede banden langs paaltjes. Er maken maar weinig pensionklanten gebruik van de bak. Het is een 20x40 bak.
Aan welk bedrag moet ik denken voor de huur van deze bak per maand? Nu mag ik in de bak rijden in ruil voor mollenklemmen zetten maar in de toekomst gaat dit veranderen. Ik rijd vrijwel iedere dag (5 dagen per week ongeveer).
Wat is een normale prijs voor de huur van deze bak?

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:44

Wij moesten op de manege 2.50 per keer per paard betalen. dit was voor een binnenbak. Nu rijden we bij de buren... voorlopig nog gratis en hebben we waarschijnlijk zelf volgend jaar een bak. Maar wij moesten dus 2.50 per keer per paard voor een binnenbak betalen. Het is maar net wat je zelf er voor over hebt om daar te rijden denk ik. De prijzen zullen namelijk heel erg per eigenaar verschillen.

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:21

Ik zou een maandbedarg afspreken in plaats van prijs per keer ik heb echt geen idee waar ja dan aan moet denken 35 euro pm ofzo

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:02

Ja ze spreekt ook een maandbedrag af. maar ze kan dan een ongeveer prijs bedenken wanneer ik 2.50 per keer moet betalen... als ze dat maal 5 doet (want zo vaak rijd ze) en dat maal 4 (heb je ongeveer een maand) dan zit je op de 50 euro per maand. maar aangezien deze bak nog wel de wensen over laat zou ik ook zeggen zo'n 30 a 35 euro per maand.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:10

De huur van onze binnenbak is vier euro per keer.
Voor een buitenbak die niet helemaal perfect is (maar wel verlichting heeft!) zou ik uitgaan van de helft, twee euro per keer, dus veertig euro per maand.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:43

Wij rijden in de bak van de buren, maar de buurman wil niet dat we er geld voor betalen. Als ik wel ergens een buitenbak moest huren dan zou ik 20/25 euro per maand wel een mooi bedrag vinden