M'n les ging niet door dus dan maar buitenrit!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

M'n les ging niet door dus dan maar buitenrit!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 18:21

Haalloo Lachen ,

Nou ik had dus eigenlijk vandaag een priveles, maar die ging niet door dus toen ben ik lekker buiten gaan rijden. Ik had hier namelijk nog niet eerder buiten gereden (we zijn pas verhuist en Gracy heeft blessure achter de rug) ik richting de spoorlijn *LOL* , daarlangs heb je een heerlijk zandpad waar je lekker kan rijden en keihard galopperen op de terug weg Haha! !!!! Echt heerlijk gewoon, maar helaas Gracy durfde niet tussen die 2betonnen pilaren door, ze staan ook vrij dicht tegen elkaar aan en er kwamen steeds fietsers te gemoet dus na 15min heb ik het opgegeven Scheve mond (niet zo goed ik weet het! Maar dan hebben we weer iets om te oevenen!) en ben ik via een ander pad gegaan zo hup richting westerpark, nou ja en daarna terug via het fietspad langs de snelweg! Echt super gewoon... Bloos Hopelijk kunnen we binnekort wel die korte route nemen!!!!!!! *LOL*

Xiess megan

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:31

Dat zal wel een belevenis zijn geweest voor Gracy... die enge betonen pilaren *LOL* Wel leuk dat je een keer aandurfd om een buitenrit te maken Knipoog

Gracy kent de weg naar westerpark via de fietspad langs de snelweg.
Ze vindt de bouwplaats niet eng, de drukke verkeer is ze gewend, en de rood/wit bordjes.. wapperende vlaggen.. ken ze ook allemaal

De betonen pilaren bij de spoorlijn ken ze ook... dus ik denk dat ze jou daar aan het uitproberen was Schijnheilig Tong uitsteken
Geef niet, ik neem haar nog een keer langs om weer van dichtbij te kijken Knipoog

Hoe komt dat je les niet doorging?

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 09:45

Ze stuurde een smsje dat er iets tussen was gekomen dus vandar. Maar ja volgende keer beter!!! Knipoog

Ik weet dat Gracy me uitprobeerde want ze moet wel vaker tussen smalle dingen door , maar tussen die betonnen pilaren en de spoorlijn reden ze steeds met traktoren heen en weer, ze waren bezig dingen ze verslepen, vervolgens kwamen er een paar treinen en op het moment dat je weer kon oversteken kwamen er fietsers dus vandaar dat het ook met de situatie te maken had Schijnheilig , steeds als ik Gracy door wou zetten kwam er iets tussen, dus ik heb het opgegeven . Maar ja volgende keer moet ze. Haha! Dan wachten die fietsers maar lekker!! Tong uitsteken

Haha, xxxMegan

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:14

Hé dat heb ik ook gedaan vandaag!
Mijn les ging ook al niet door, dus ben ik maar lekker ff over het maisland gaan rijden!
(Jopie moest natuurlijk ook overal vanschrikken haha! ook van borden waar ie al 200x langs is gekomen enzo Knipoog)

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:17

leuk dat je op buitenrit bent geweest, succes met die pilaren Knipoog

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 20:49

Jaaa bedankt!! Lekker he zo'n buitenrit...

Ik weet dat Gracy me op de proef heeeft gestelt haha..!! Ze probeert me nog steeds uit maar elke keer moest er weer zo'n rotfietser langs dus tja, maar weer wachten!!! Boos! fietsers, neem toch lekker een paard!! Haha, nou ja dan moesten ze er toch ook langs... Bloos