He...vergeten jullie ook wel eens je PIN??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

He...vergeten jullie ook wel eens je PIN??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 13:47

Hallo,

Daar baal ik nu zo ontzettend van he!
Sta ik in de winkel wil ik betalen weet ik mijn pin nummer toch niet meer. Boos! Boos!

Ik schaam me diep!! Huilen Huilen

En nu een paar uur later weet ik het nog niet Verdrietig Verdrietig ...het zal straks wel weer in me opkomen (hoop ik) maar daar heb ik nu niets aan.

Nu is mijn pin geblokkeerd!! Boos! Boos! Boos!

BAAL ik van!!

Wat moet ik nu eigenlijk doen??
Moet ik met mijn pas naar Bank??

Hij is trouwens geblokkeerd toen ik de pin in toetste bij de E.dentifier waar je je pas in moet steken als je wilt internet bankieren.

Huilen Huilen Corina Huilen Huilen


passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:51

uuhhm ik ben die nog nooit vergeten.
Ik heb effe aan mijn moeder gevraagd wat je dan moet doen, de bank bellen zei ze.

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:57

Je moet inderdaad naar de bank gaan om je pas te laten deblokeren. Ik weet niet bij welke bank je zit naar bij de ABN kun je je eigen pin pas bedenken/uitkiezen. Of bedenk anders een ezelsbrug.

Jetta fan d'ald Loop
&
Lobke M

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 13:59

ja dat is het dus juist!!

Ik heb deze pin uitgekozen en heb ik al 7 jaar en nu opeens ben ik het vergeten.

Blach-out !

Voel me echt achterlijk

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:00

Pin ben ik nog nooit vergeten. Het gebeurt wel eens dat ik 2 cijfers omdraai, maar nu heb ik een handig ezelsbruggetje en gebeurt dat niet meer. Ik heb wel eens dat ik m'n mobiele nummer opeens niet meer weet. Ik kan het 100x achter elkaar zeggen en dan denk ik er over na en dan weer ik het niet meer. Verward

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:16

Tessebes schreef:
Ik heb wel eens dat ik m'n mobiele nummer opeens niet meer weet. Ik kan het 100x achter elkaar zeggen en dan denk ik er over na en dan weer ik het niet meer. Verward

Dat heb ik wel al vaker gehad Scheve mond Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:11

Heb jaren dezelfde pin gehad en opeens heb ik hem laten veranderen en hij zit nog steeds niet goed in mn hoofd....

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:30

mmm nee eigenlijk niet is een vd belangrijkste dingen die ik gelukkig
goed kan onthouden !!!

ik heb het wel eens gehad toen ik net een nieuwe pincode had echt zooo suf in een winkel toetste ik 3 x het verkeerde nr en toen was tie geblokkeert Boos! hihihi stond ik voor l*l

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:34

Ja dat had ik laatst ook! Ik had eerst 2 pinpasjes met dezelfde pincode (had er een van de Rabobank en toen kreeg ik er een van de ABN en dan kan je je eigen pincode nemen dus ik had dezelfde genomen)
Maar toen was ik een keer mijn ene pasje kwijtgeraakt en een nieuwe gekregen met een nieuwe pincode dus.. stond ik in de winkel, ik die oude pincode intoetsen maar nee hij deed he niet, ik zat echt zo huh Verward Zegt mijn vriendin Doe je wel die andere? Ik echt zo owja Tong uitsteken Clown Was ff vergeten dat het een ander nummer was.
Heb ook weleens gehad dat ik mijn pasje moest verlengen en hij tijdelijk geblokt was... Sta je dan.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:34

nee nooit maar vroeger wel heel vaak

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Boris
Berichten: 131
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:57

Je moet inderdaad even met je pas naar een ABN AMRO kantoor. Ze zullen daar je pas deblokkeren en als je je pincode weer kunt herinneren dan kun je je pas dan weer gebruiken. Als je je pincode echt niet meer weet, dan moet het kantoor zorgen voor heraanvraag pincode. Hoe lang dit duurt weet ik even niet...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:00

Ik heb wel eens dat ik spontaan een pincode van tig jaar geleden intoets. Ziek

Op het moment dat-ie dan zegt 'pincode onjuist' weet ik ineens wat voor stoms ik doe. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Margreet

Berichten: 18317
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:02

Nee nooit.
Zo moeilijk is het toch niet om 4 cijfertjes te onthouden?

Nulla tenaci invia est via

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:49

Margreet schreef:
Nee nooit.
Zo moeilijk is het toch niet om 4 cijfertjes te onthouden?



uhm mischien niet nee,maar er zijn mensen die andere dingen aan hun hoofd hebben,dus zo raar is het niet!!
vind dit echt een neerbuigende opmerking van je!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:12

Daar ben ik nou ook altijd zo bang voor... Daarom herhaal ik mijn pincode altijd tig keer voordat ik ga pinnen, maar ik ben 'm gelukkig nog nooit vergeten.

happyhorse

Berichten: 4382
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:14

in het begin vergat ik hem steeds. had hem in me agenda geschreven. en zei steeds in me hoofd. ik ben wel dom geweest vlede jaar. vroeg zon gastej was je pincode ik had dus gezegd en iedereen wist het dus en iedereen opschrijven whaha. als die geblokeerd is moet je naar de bank gaan.

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:14

Nee heb ik gelukkig geen last van Haha! ... heb namelijk de pin van mn pasje ook in mn foon gezet Haha!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Margreet

Berichten: 18317
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:28

diana"]
[quote="Margreet schreef:
Nee nooit.
Zo moeilijk is het toch niet om 4 cijfertjes te onthouden?



uhm mischien niet nee,maar er zijn mensen die andere dingen aan hun hoofd hebben,dus zo raar is het niet!!
vind dit echt een neerbuigende opmerking van je!
[/quote]

Het is geen opmerking, het is een vraag: ?
Waarop jij antwoordt dat je het wel moeilijk vindt, vervelend voor je, lijkt me erg lastig! Scheve mond

Nulla tenaci invia est via


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:38

Ik ben niet handig met cijfertjes, ik vind het ook lastig om pincodes te onthouden. Daarentegen heb ik wel weer een haast fotografisch geheugen voor tekst. Iedere gek z'n gebrek, toch?

Misschien maar eens pincodes gaan invoeren op basis van letters, dan wordt het voor 'mijn soort mensen' ook wat makkelijker. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:49

ow jeee.... dit komt me bekend voor Lachen

toen ik mijn piercing ging laten schieten was ik zo zenuwachtig dat ik mijn code ook niet meer wist en dus mijn pas geblokkeerd had Boos!

ik ben naar de bank gegaan en kreeg binnen 5 dagen mijn code thuis gestuurd ( rabo bank ) gelukkig maar

alles waarvan ik dacht dat het mijn code zou kunnen zijn leek er geenees op , en tsja toen ik hem weer zag dacht ow jaaa dat was het !!!


ik heb in in mijn mobiel staan verstopt in een telefoon nummer dus ik vergeet hem nooit meer Lachen misschien een handige tip??

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

DaanCats

Berichten: 1328
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:26

Hehe ik vergeet ook altijd me pincode Bloos

Gelukkig heb ik een ma die um niej vergeet haha Bloos Clown Clown

Pompiedom.....

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:55

Margreet"]
[quote="diana"][quote="Margreet schreef:
Nee nooit.
Zo moeilijk is het toch niet om 4 cijfertjes te onthouden?



uhm mischien niet nee,maar er zijn mensen die andere dingen aan hun hoofd hebben,dus zo raar is het niet!!
vind dit echt een neerbuigende opmerking van je!
[/quote]

Het is geen opmerking, het is een vraag: ?
Waarop jij antwoordt dat je het wel moeilijk vindt, vervelend voor je, lijkt me erg lastig! Scheve mond
[/quote]

moet je wel ff beter lezen muts,ik heb dit topic niet gestart .
en ik zeg nergens dat ik dat moeilijk vind

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:01

Ja heb ik ook weleens gehad, van een rekening die ik errug weinig gebruik. Scheve mond
Ik heb ook nog niet zo lang een nieuwe en ik doe ook vaak per ongeluk de oude (die ik nu wel als code voor mijn mobiel heb).
Lekker handig allemaal he die codes. Wordt tijd dat ze met iris scan of handafdrukken gaan werken, die kan je tenminste niet vergeten Haha! Knipoog

:evaw:

Alja

Berichten: 25497
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:08

ik vergeet mijn pincode eigenlijk nooit terwijl ik ook nooit pin, handig hoor Haha! Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Margreet

Berichten: 18317
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:27

diana schreef:
muts


Aanrader met dit weer OK dan!


Er bestaan trouwens ook hulpmiddeltjes om je PIN te onthouden, weet niet meer precies hoe het zat, maar het was iets met een woord (Karin!) en dan moest je dingetjes op z'n plek schuiven ofzo en dan kon je je PIN lezen. Lekker duidelijk weer Haha!

Nulla tenaci invia est via


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Bretsa, Emmaa_92, IASCrawler, Ineke2, J30d, Josien_, Sababber, sas27 en 30 bezoekers