SpeedXS ADSL provider? [adsl vraag]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

SpeedXS ADSL provider? [adsl vraag]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 16:36

Iemand ervaring met speedxs.nl als adsl provider?
En daarnaast nog de vraag hoe het nou precies werkt met de overzetting van een adsl lijn, wat houdt het in?

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:55

Ik heb inderdaad internet van SpeedXS, maar heb er totaal geen verstand van. Daarom heb ik mijn vriend even gevraagt en die zegt het volgende:

"Wij hebben sinds een paar weken SpeedXS, ADSL extreme, dat wil zeggen de snelste verbinding die je daar kan krijgen. Dual Extreme zijn gewoon 2 ADSL verbindingen en heb je dus ook 2 telefoonlijnen voor nodig. Als je al ADSL hebt moet je EERST het oude abbonement opzeggen en DAN pas kan je een andere aanbieder (bijv. SpeedXS) kiezen. Dus je zit een tijdje zonder internet...
Ik ben persoonlijk ZEER tevreden over SpeedXS, de snelheid is goed en de helpdesk is ook goed. Op mijn werk heb ik nu 2x dual extreme aangevraagd, nu ik weet hoe de verbinding is."

Handig he? Succes met je keuze! Haha!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:55

om te beginnen kan je eens rondneuzen op http://www.adslforum.nl/ daar kan je al een hoop vinden.

Ik geloof dat speedxs iets goedkoper is dan mijn huidige ADSL boer, namelijk telebyte, maar van de laatste weet ik dat de service erg goed is!

Neus eens rond op dat eerder genoemde forum. ook op [url]gathering.tweakers.net[/url] kan je eea vinden. Gewoon goed zoeken, er zijn al vaak vragen over gesteld.

Met vragen over telebyte (http://www.telebyte.nl) kan je bij mij terecht.

Het porteren van een aansluiting (mits langer dan 1 jaar in gebruik) schijnt niet zo ingewikkeld te zijn!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:20

een collega van mij zit bij die provider, voor zover ik weet heeft hij alleen goede ervaringen.