stalling nabij Maatsricht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

stalling nabij Maatsricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 14:59

We hebben plannen om te verhuizen richting maastricht. Nu wilde ik jullie vragen of er iemand is die een goed stal weet in het zuiden des lands? Voor mijn paard is luxe niet belangrijk, maar een paardvriendelijke omgaan is des te beter. Ze staat nu op een stalling waar ze zomer en winter buiten komt. Gewone onderhoudsbrok en kuil voor de voeding. Ik ben een enduranceruiter en het is voor de training belangrijk om goede uitrijmogelijkheden te hebben, eventueel bereikbaar per trailer is oke! Wie weet zo'n gezellige paardvriendelijke stal in het zuiden van het land? OK dan!

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:22

Ik zal volgende week (heb deze week vakantie Haha! ) eens vragen op mijn werk. De dierenarts die veel paarden doet is bijna continu onderweg en kent dus veel (pension)stallen, misschien weet hij wat voor je.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:42

Manege Ten Eijsden in Geleen, perfecte buitenrijmogelijkheden in het bos, zomer kunnen ze buiten, winter volgens mij niet.

Manege 't Hetjen in Stein; heb ik zelf gestaan. Gezellige manege met 2 binnenbakken en goeie uitrijmogelijkheden. Zomers kunnen ze naar buiten.

Als je nog vragen hebt; mail gerust ! Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:10

ik had je dus gepb't.
wij hebben trouwens ook een enduranceruiter op stal Haha!
en hebben hele goede uitrijmogelijkheden!

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 21:33

Ik heb je pbtje gelezen. Leuke site inderdaad en leuk om te zien dat er goede paardvriendelijke stallingen zijn in het zuiden des lands. Hier in Apeldoorn is het nogal zoeken geweest. Ik wil best een keertje langskomen als je dat leuk vindt?

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:02

hey gezellig weer een limburgse bokker erbij Hyper!
mijn stal is ook super.... mooie binnenbak hele mooie buitenrij mogelijkheden en een super buitenbak....
weidegang....

helaas is het een poosje geleden afgebrand maar ze zijn het weer aan het opbouwen Lachen
met buitenrijden kun je niet beter zitten dan op onze stal dat weet ik zeker...

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:36

Hoi Eva,

Ga je verhuizen?

Ik hoop voor je dat je een leuke stal voor Moortje vindt.

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 17:56

Hoi Gerdien,

Nou er zijn zeer reele plannen en voor Moortje is het verstandig om ruim van te voren goed te zoeken. Er zijn ook mogelijkheden om haar aan huis te hebben, maar je moet alles bekijken, nietwaar? Allerlei spannende plannen en zo'n leuke site zorgt ervoor dat er mensen kunnen mee denken. Ik ben trouwens benieuwd hoe het met jou gaat.

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 14:58

ten eysden sta ik ook spuper stal echt super naar mij zin ik sta er nu een maandje maar het bevalt me echt goed

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 15:23

Kan je er iets meer over vertellen. Zoals, mogen de paarden in de zomer en wintermaanden naar buiten? Welke voorzieningen zijn er en hoe gaan de mensen met de paarden om?

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:51

hje mag je paarden in de zomer en winter op wei zetten hievoor moet je wel 115 euro per jaar betalen in de zomer worden ze op wei gezet en in de winter moet je dit zelf doen maar er worden gewoon afspraken gamaakt per groepje wie wanneer de paarden buiten zet en je hebt een springe wei maar je kunt ook even kijken op www.grjv.nl dit is de site hier staat veel informatie op

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:52

hje mag je paarden in de zomer en winter op wei zetten hievoor moet je wel 115 euro per jaar betalen in de zomer worden ze op wei gezet en in de winter moet je dit zelf doen maar er worden gewoon afspraken gamaakt per groepje wie wanneer de paarden buiten zet en je hebt een springe wei maar je kunt ook even kijken op www.grjv.nl dit is de site hier staat veel informatie op

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:20

even nog iets je betaalt 220 voor een paarden stal en anders is het 150 of 200 ligt aan de grote van je stal er is een grote buiten bak een spring wei een longeer bak een binnen bak een de mogelijk heden om super vre te gaan uit rijden bij je stalling zitten twee lessen in begrepen het enige nadeel is dat elke avond de bak bezet is maar tussen 6 en 7 kun je rijden en over dag is de bak altijd vrij wil je meer weten geef ik je het telefoon nummer wel even

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:35

sorry de site is deze:www.grjv.nl had een foutje gemaakt