rijles voor mijn vader, hoe pak ik dit aan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 17:19

om mijn vader over de grens te trekken van halve naar hele paardengek wil ik hem bij wijze van een cadeautje een les geven.
maar hoe pak ik dat aan? ik bedoel, moet ie al gelijk laarzen en een rijbroek hebben? en een cap?

[Edit] titel duidelijker gemaakt [/edit]
_________________
<FONT COLOR="deepseablue">Shiraz shall overrule. Ohnee dat doet -ie al Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-28 20:30 ]</font>


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:22

Nou een cap denk ik wel en die is wel even te lenen denk ik. Maar een broek en rijlaarzen zou ik nog niet doen. Stel dat hij het niet leuk vind of zoiets. En vind hij het wel leuk dan gaat ie de rest zelf wel kopen misschien en dat scheelt in jouw knippie.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:24

had jij alles voor je eerste rijles nee toch? schoenen met een hak of rubberengroene laarzen.
spijkerbroek of joggingbroek en een cap hebben ze vast wel te leen Lachen
leuk idee trouwens. Mijn vader heeft wel eens op Floor gereden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 17:25

ik had wel alles voor mijn eerste rijles *LOL*
voor ik op ponykamp ging op mn 8e heb ik alles voor mijn verjardag gevraagd. maar bedankt!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:36

ik had niet alles
cap van de manege, trainingsbroek en kaplaarzen
en laterna eigen cap rijbroek en kaplaarzen en laterna cap rijbroek laarzen zweep
(niet in 3 weken maar na maten)
gewoon informeren of je cappen kunt lenen, denk het wel!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:38

cap kan je wel op de manege lenen denk ik he...
laarzen gewoon kaplaarzen ofzo...
rijbroek hoeft ook nie, misschien een jogging broek ofzo...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:57

Ik had mijn vader ook een les kado gedaan, en toen heeft ie met mijn cap (zo'n verstelbare Casco, je hebt m gezien op pk) gereden, een spijkerbroek en kaplaarzen.
Nu heeft ie al weer 5 lessen gereden en een rijbroek en rijlaarzen gekocht Party!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:34

nadat ik een pony kreeg ging mijn vader zich meer interresere voor paarden en ponies, hij was ook altijd met mij en mn zusje mee naar de rijlessen (hij moest met de trailer rijden) hij hielp ons met de eerste buitenritten, fietste mee en greep de pony bij de teugels als ie schrok of als er iets aan kwam waar hij bang voor was.. en zo is ie er langzaam in gerold tot op een dag ik uit logeren was bij mn oom en tante met mn pony en hij me ophaalde,
zegt ie; Ja, ik heb een fries gekocht!
nou ik geloofde dat dus mooi niet he, want zulke geintjes had ie wel vaker, maar de dag erna haalden we haar op! Haha!
Mijn moeder was een beetje bang voor paarden maar kwam via ons en kennissen in aanraking met appaloosa's en ze was verkocht! nu hebben we dus een paadenfamilie op mijn broertje na... Hij heeft ooit eens op mijn pony en de fries gezeten, maar hij is het nooit echt leuk gaan vinden,
wel issie nadat mijn pony hem er had afgebokt, super klein bokje, want hij zat zonder zadel en was te ver naar achtern gaan zitten,bijna op de kont, nou ja voor de helft al op zn kont, en ik of mn zusje hadden haar niet vast, gewoon zonder zadel en hoofdstel doen we wel vaker. maar goed een bokje van misschien 2 cm en hij landde op zn knien naast mn pony. Leek heel lollig! maar hij klimt er zo weer op hoor, hij stelt zich wel eens aan maar hij doet t wel! nou ja ff door drammen en hij neemt mijn pony over.. hoeft ik m toch niet te verkopen.. dat zou toch wel heel leuk zijn! maar dat zal wel nooit zo gaan... Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, IASCrawler en 5 bezoekers