absoluut verslaafd aan chocola en japanse mix!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

absoluut verslaafd aan chocola en japanse mix!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 22:15

ik sport nu 3x in de week ,2 uur per keer,waar ik veel plezier aan beleef.
Het doel is een betere conditie,en z'on 5 kilo af te vallen en dan op gewicht te blijven.

Vanmorgen dus ook 2 uur gesport maar na het sporten even zitten met kopje thee op de bank en eet dan in 1 x een hele! chocolade reep van verkade door naar achter(paps als je de H zoekt,helaas! Bloos Knipoog )

Door dat sporten word ik dan niet zwaarder maar af vallen doe je zo natuurlijk ook niet he beetje zonde.
En jappen mix kan ik ook zo een zak van opgobbelen,maar dat is dan niet zo slecht voor je.

Voor nu vind ik het niet zo erg maar na feestdagen wil ik echt gaan afvallen,enige ideen hoe van de chocolade af te blijven,ben soms erna helemaal misselijk Scheve mond
Gelukkig heb je na feestdagen al veel minder eetgoed in huis dus dat scheelt.

Verder eet ik s'ochtends ontbijtkoek en cornflakes ,smiddags 2 broodjes met geitenkaas/appelstroop of slankie,met mandarijntje erbij en 3 uur appel en dan avondeten,weinig saus/vet.
Dus zou moeten lukken met veel cardio trainen.

nog ideen?

Z1+4



Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:15

Je moet niet van de chocolade afblijven, maar het punt is hem om niet de hele reep binnen te werken... Maar gewoon een klein stukje te eten...
Het klein stukje wat je gehad hebt, is voor de smaak en de zin... de rest van de reep die je binnenwerkt geniet je niet meer zo van als de eerste hap (vind ik dan)

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:53

Als je wat langzamer de chocola naar binnen werkt. En er echt van leert genieten. Het misschien als een beloning ziet voor na het trainen, lukt het dan misschien om alleen een paar blokjes te eten?

Echt veel eet je niet. Ik eet zeker het dubbele!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, sjaslique en 27 bezoekers