wielen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 10:37

nou heb ik een erg handige man + schoonvader, dus een karretje maken zal het probleem niet zijn. Maar wat voor wielen kan ik het beste pakken? Ik wil een 4 wieler, en vind die smalle wieltjes heel erg mooi.
Mijn 2 wielertje (nu van merilyn) had een soort kruiwagen wielen idee (lekker duidelijk he)


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 10:49

ik dnek dat je het beste van die wilen kunt hebben met een gave rand, hoe noem je dat nou, he!
euhm euhm daar zit geen lucht in is gewoon een laag rubber, die gebruiken ze ook veel bij marathon.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 15:35

Ik heb gewoon 4 fietsbandjes. Lekker licht en ik vind die dunne bandjes het mooiste. Weet alleen nog niet hoelang ze meegaan Haha!

Ga je weer mennen meis? Gaaf zeg.
met hon, of jamaica?

Groetjes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 18:30

tja, het heeft altijd gekriebelt.... Maar ik durfde niet meer ivm harley trauma. Nu staat er een vrouwtje bij ons op stal, die een harley heeft, en zij heeft al aangeboden om met hon en harley te gaan trainen.
Achteraf gezien baal ik als een stekker dat ik mijn wagentje heb verkocht, maarja, so be it, en meertje is er gelukkig blij mee.
Op onze stal worden natuurlijk altijd huifkartochten enzo gedaan, dus je kan niet om het mennen heen (weleens helpen inspannen enzo....)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 19:08

Leuk meid. Ben benieuwd! Ennuh, Honey vertrouwd jou zo door en door dat jij haar makkelijk kunt leren om niet meer bang te zijn voor een harley (pokke dingen *LOL* )

Hou ons op de hoogte he?!

Groetjess

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 19:34

zal wel even duren hoor, heb voorlopig even geen wagen + tuig centjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 21:02

Ik vind iets bredere wielen op lucht het fijnste.
Ik rijd dus met grote motorbanden (crossmotorbanden) maar die zijn wellicht voor Hon iets TE Haha!
Luchtbanden lopen licht, brede banden trekken licht doordat ze niet in het zand "snijden", maar erover heen rollen.
Ik vind grote wielen ook prettiger, lopen weer lichter en makkelijker en ik vind het er ook nog eens veel mooier uitzien!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 22:55

Een idee waar je niet zo een twee drie aan denkt: Ik heb o.a. een karretje waar wieltjes van een rolstoel gebruikt zijn. Een prima alternatief, je moet er alleen maar net aan kunnen komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers