na kinder/babytaal ook moedertaal..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-01 19:10

Haha!
we zijn allemaal steeds meer into paarden, zo ook mijn moeder. we rijden in friesland, langs de weides, 2 friezen onder de modder, waarop ik zeg kijk wat een vieze friesjes. antwoord mn moeder ze zijn niet zwart dus zijn het groningers.

offe wat vinden jullie van deze? een fries is toch anders dan een groninger? maar kan je een bruine groninger dan ook zwart verven?
<HR>Tja dat krijg je als je moeder 2 verschillende rassen kent he. ik heb trouwens een hele leuke bonte minifries gezien. Haha!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:02

hahahaahahhaahaha, mijn moeder bemoeit zich er nooit mee want ze weet danw le wat voor commentaar ze krijgt, wat ik btw ook krijg als ik iets van voetbal zeg, bijv.:

he! datw as tog een penaltie?
neeheee, houd nou maar je bek dicht je wete er nix van!

hahaha, zulke dingen....nu ben ik eits beleefder Schijnheilig

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:06

Citaat:
Op 2001-10-27 20:10, schreef Pam:
ik heb trouwens een hele leuke bonte minifries gezien. Haha!



een tinker noemen ze dat ook wel. Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-01 20:20

tja dat ras kent ze nog niet.
ik vond het wel melig. maar wat is shiraz dan? een groninger met een arabieren uitstraling? ohnee dat laatste bestaat nog niet he Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:24

Hahaha laatst stond ik in de bak te kijken, 2 meisjes waren aan het rijden. E. zit in het Z, M. rijd geen wedstrijden en heeft een oud, sloom, saai arabiertje, echt het braafste paardje wat ik ken Lovers
E. deed dus van alles, appyeren, schouderbinnenwaards etc. dus die moeder van M. zegt tegen E. ; Laat jij je pony kunstjes doen? Dus M. ; NEE mam!! Dat heet nou rijden!! Die moeder van M.: Nou M. doe jij dat ook eens dan. *LOL* Was echt grappig maar moes je wel bij zijn denk ik, nu klinkt t niet echt grappig. *LOL*

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:32

mmm mijn moeder houd meestal wel haar mond, maar me niet-paardenvriendin, was me laatst ff ophalen bij de manege voor we de stad in gingen.
Eerst moest ze van mij ff de pony's zien zegt ze zo bij bonte Pinto:"haha wat leuk een Duo Penotti paard!!!"...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:41

Mijn moeder is de mevrouw van de wortels Haha! Vork dus de paarden zijn allemaal dol op mijn moeder, al luisteren ze beter naar mij }>

Mijn vader is degene bij ons thuis die echt niets met paarden heeft, dus de wilde uitspraken komen van hem. Toen ik 15 was reed ik een vos D-pony, Akka, en een donkerbruin paard van 1.65m, Levi's. Akka was drachtig. Ik stapte een keer op Levi's naar de manege, kom ik mijn vader tegen. Zegt ie 's avonds aan tafel "goh, ik vind Akka nog helemaal niet zo dik." "Pap, dit was Levi's." "Ooo... is dát nou Levi's?" *LOL* en toen had ik hem al zowat een jaar!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 22:44

Ik stond een keer met mijn vader langs de kant van de inrijbak te kijken toen mijn zusje een wedstrijd had. Zegt m'n vader ineens: "Eigenlijk raar hè, als je er zo over nadenkt, dat al die paarden een staart van achteren hebben...".

Ja inderdaad, echt heel raar... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 23:34

haha leuk rian ik zie het al helemaal voor me!!
mijn moeder kent: bonte en vos (staan een bonte 2 vossen en een zwarte in de wei) mijn moeder is de vrouw van : 'hoi expensive, braaf paard'
met haar doodsbenauwde stem
en mijn vader zei over expensive toen ik em nog niet had (van fotos dus): 'pff klein paard barbiepaard" toen was hij er (expensive) en ging hij showen
toen was mijn vader de man van de stilte.. Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 08:08

haha Friezen en groningers vind ik nou niet echt op elkaar lijken *LOL* (okee als je expiriment niet mee telt)
Bovendien zijn groningers er ook erg veel in het pikzwart.
maar idd daarnaast ook veel in het bruin *LOL*

Mijn ouders hebben er tegenwoordig wel wat verstand van haha.
Hij stond niet 4 kant die schouderbinnenwaarts was niet mooi etc.
Gelukkig zitten ze er vaak naast: je eerste proef was rommelig de 2de was beter. als ik dan zeg juist niet haha moet je ze dan horen allemaal comentaar waarom ze het beter weten (mike doet ook zo hard mee)
en vervolgens heb ik idd de eerste proef wel beter gereden dan de andere ach ja

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 09:21

Mijn vader zegt altijd: een paard loopt achter een karretje
Verward Verward Verward Ik verbeter hem elke keer, maar hij blijft het maar zeggen!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 10:07

mijn zus is ook zo iemand.... Haha!

Laatst werd ze toen ze vanuit haar werk kwam zowat van haar brommer geschopt door een bonte fries (tinker dus Haha!)

Ook mijn moeder kan je tussen de paarden erg mee lachen.
In een wei loopt een hengst, die zijn gevalletje zeg maar uitgeschagt had hangen.
Dus mijn moeder: " stef, wat hangt er nou onder zijn buik????????"

Owhhhhhhh maaaaaaaaa!!!!!!! Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 10:29

hahahaha, wat hangt er onder z'n buik, ahahahahhaah

mijn vader zegt altijd:nou ga dat beest ff optuigen, houd die leidsels ff goed vast, waar heb je dat kinkettinkje gelaten??
hij is een fanatieke menner ennuh nu gelooft ie alleen in tuig en neit in zadels, hoofdstellen en teugels, haha...

Me moeder is bang voor paarden dus die houd dr mond ook wel, haha, behalve een paarw eken geleden toen keek ze ff bij les, hoor je haar tegen me pa zeggen:dat arme beestje hij heeft vast last van z'n nek anders zou die huis niet zo naar beneden lopen, hehe...

Jellie was op dat momnet es een keertje voor de verandering nagevelijk en dan komt je moeke met zo'n opmerking aan Lips are sealed

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 11:20

Hhahahaha. Grappig, mijn moeder intresseert zich niet zo in paardenrassen. Als ik zeg, kijk daar loopt een shetlander, gelooft ze het nog ook, terwijl het een fries is Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 12:08

nou ik moet eerlijk zeggen, mijn vader begint het een beetje door te krijgen, hij kan amu zelfs al uit het land halen, oke ik doe de hekken open en dicht en ik hou amulet vast. maar toch, hij staat erbij en kijkt ernaar.
Verder kent hij al wel vrij veel rassen, jammer alleen dat een zweetvos direct een haflinger is..... Haha!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 12:53

Mijn eerste pony kreeg ik voor m'n verjaardag, 8 jaar terug. Ik was helemaal gek op haar, en m'n moeder heeft haar dus gekocht.
Zij heeft tegen m'n vader gezegd dat het een pony is.
Dus: m'n vader dacht: 'dat is een shetlander!'. M'n vader is aannemer, en begon met het bouwen van de stal. Toen pas zag m'n vader Snoopy voor het eerst.... en de stal was wel errug klein...


wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 13:13

was laatst weer es op de manege bij ons in de buurt om te kijken bij een gevorderde les. Paarden waren allemaal netjes aan het wijken hoor ik een vrouw aan iemand vragen of die paarden niet omvallen als ze zo pootje over moetn lopen Haha! .
En mijn zusje( van 4) is ook errug grappig. Loop ik samen met haar met onze shet langs de weg gaat ze ineens op haar knietjes zitten, dus ik zeg wat doe jij nou? hoor je haar kei hard over straat brullen He ik zie z'n piemeltje!! Lips are sealed
Haha!

17 mensen vinden dit leuk

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 14:05

Haha mijn moeder vind paarden met een koeienkleur altijd zo mooi *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 14:24

Mijn moeder zegt ook altijd hele suffe dingen over paarden en vooral ook over mijn paard. Het grappigste was wel die keer dat ik bij haar had gegeten en er aan het einde van de avond een bakje uit de koelkast kwam. In dat bakje zaten stoofperen, ze dacht dat Labje dat wel lekker zou vinden. Ze had ze speciaal vantevoren in dat bakje gedaan omdat ze wist dat ik anders niks over had gelaten. Mijn moeders stoofperen zijn magical namelijk. Overigens vond Lab ze fantastisch lekker en ik ook, samen delen he.
Mijn moeder vindt het hele paardengedoe nog steeds belachelijk en eigenlijk ook ziekelijk, ze zou het liefst zien dat ik ermee stopte.
Mijn vader geeft wel grappige commentaren bij dressuurwedstrijden op tv.

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 16:37

ondanks dat mn vader steeds meer paardenliefhebber wordt kan ie er ook wat van Haha!
he ze hebben ook een hengst op lies beuker he. ik zeg nee das een ruin hengsten lopen niet mee in de les. zegt ie ik ben toch niet gek, die heeft duidelijk een erectie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Eapy, ellen05, GoogleAdsense, Josien_, katinker, Kimberly520, Lau07, Love_Rosie, Malissaa1, MDWStables, Mirranda, MissMarije, MuffinX, saphire, Vaiqua en 58 bezoekers