Samsung A800

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Samsung A800

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 20:23

Kreeg net allemaal reclamefolders door de brievenbus. Dus ik ff kijken, staat er in het blaadje van de Kijkshop de Samsung A800 voor 150 euro inclusief 15 euro beltegoed! Ik wil zo'n type telefoon ongeveer al een jaar, en nu kan ik hem eindelijk kopen. Overal waar je kijkt is ie veeeel duurder (hij staat ook bij t for telecom voor 239,95!) of je kan hem alleen krijgen met een abonnement.
Het zal wel een oud model zijn, maar dat maakt me niks uit. Wie heeft hem ook en wat vind je ervan en wat kan je er allemaal mee?

Dit is hem trouwens:

Afbeelding

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:52

Meen je dat nou? Waar heb je die gezien?

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:57

Dat had ik voor een paar weken geleden ook gezien bij de Kijkshop. Ik dus gelijk erheen met poen opzak, was hij al uitverkocht Boos! De volgende dag stond hij ook in het krantje van the Phonehouse voor 140,- gelijk er heen en tsjakka, ik heb hem nu een week! Ideaal telefoontje en het handige is, er zat een vodafone sim in dus heb nog steeds mijn zelfde nummer als voorheen.
Als je toch besluit hem bij de Kijkshop te kopen, denk dan wel na over de garantie, ik denk dat je dan bij een telefoonzaak beter uit bent!

In elk geval succes en kopen!!!Hijz echt leuk, ik heb hem zelfs een naam gegeven... Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:07

Ik heb hem, in combinatie met een T-mobile abbonement. Ben er heel tevreden over, ideale telefoon. Er kunnen ontzettend veel telefoonnummers in, bellen en SMS'en is een koud kunstje en je kan er mee wappen (schijnt het Haha!). En, nog een 'groot' voordeel, hij is klein, dus past in het kleine zakje van je rijbroek

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:19

Super fijne telefoon OK dan!

xxBartjexx

Berichten: 61
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:21

Het is echt een eindeloze telefoon echt waar.
Groetjes Danielle

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:30

Cody schreef:
je kan er mee wappen (schijnt het Haha!).


Je kunt er ook mee wappen als je provider dat ondersteunt.
Dus kun je hele leuke beltonen downloaden

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 21:48

Ik hoop dat men ouders hem morgen voor me kunnen halen, want denk als ik een paar dagen wacht hij uitverkocht zal zijn... De actie is vandaag begonnen, dus hij zal er morgen toch nog wel zijn?

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:54

Ik heb um ook! Echt fijn!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 21:56

Je kan er geen foto's mee maken toch? En wat houdt dat i-mode precies in, wat kan je ermee?

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:10

nee, je kan er geen foto's mee maken,maar verder is het echt een fijne telefoon, makkelijk in gebruik.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:15

Ik wil hem ook heeeeel graag hebben Lachen Maar het is nou jammer dattie niet via Telfort gaat Geen haar op mijn hoofd denkt erover om over te springen naar een andere provider dan Telfort.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:41

Ik zou em niet kopen!!! Ik ken er al meerdere waarbij ie binnen een half jaar kapot is!!!

OqUeNdO

Berichten: 142
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:05

Oh haha ik heb het ook net gekocht! Ik ben er tevreden over hoor...

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:16

Ik ga ook binnenkort een nieuwe telefoon kopen. Niet omdat het nodig is, mijn oude siemens C35i doet het nog prima, maar na 3,5 jaar wil ik toch wel eens wat anders. Ben zo'n muts die persé een cameratje erin wil hebben Bloos dus deze wordt het niet Lachen

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 07:37

Ik heb em ook,maar ik zou em niet meer kopen, hij is al 3 keer stuk gegaan, drie keer wachten op een nieuwe, en 5 van mijn vriendinnen hebben em ook, en die hebben de zelfde ervaringen. Volgens orange zelf waren er ook heel veel problemen met deze foons

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 08:39

Nou ik heb hem al weer een tijd en geen enkele keer problemen mee gehad!! Ook de mensen die ik ken hebben er geen problemen mee!..

Ik vind het ecnht een super foon

Cynnie_21
Berichten: 333
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 08:52

Hoveel smsjes kun je er in op slaan? Zit er ook al een tijdje over te denken om hem te kopen...

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 09:48

200 smsjes geloof ik, in ieder geval eeeeeeerg veel! en 2200 telefoonnummers....

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:37

Ik heb de mijne bijna een jaar geloof ik. Hij past idd erg makkelijk in het zakje van je rijbroek, maar dan moet je er wel een andere antenne op kopen, anders ziet die constant in je lies (zo'n dopje erop krijg je dan). Het verotte van deze telefoons vind ik dat ze onwijs snel beschadigen. Ik heb de mijne vrijwel altijd in mijn broekzak, maar moet je kijken hoe de achterkant er nu uitziet...
Afbeelding
Ook vind ik dat ze moeilijk te horen zijn. Als ze ergens liggen ofzo, dan hoor je ze prima, soms is het net een stereo, maar zodra ze in je rijbroekzak zitten onder je jas: vergeet het maar. Mijn nokia's hoorde ik altijd en overal, op deze heb ik vaak gemiste gesprekken. Een vriendin van mij heeft er precies dezelfde kalchten over en die heeft de versie die erna kwam (met al die kleurtjes). Ach, leuke telefoon wel, maar als ik weer een nieuwe uit ga zoeken neem ik weer een nokia denk ik...

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:54

Carlaa schreef:
Ik heb de mijne bijna een jaar geloof ik. Hij past idd erg makkelijk in het zakje van je rijbroek, maar dan moet je er wel een andere antenne op kopen, anders ziet die constant in je lies (zo'n dopje erop krijg je dan). Het verotte van deze telefoons vind ik dat ze onwijs snel beschadigen. Ik heb de mijne vrijwel altijd in mijn broekzak, maar moet je kijken hoe de achterkant er nu uitziet...
Afbeelding
Ook vind ik dat ze moeilijk te horen zijn. Als ze ergens liggen ofzo, dan hoor je ze prima, soms is het net een stereo, maar zodra ze in je rijbroekzak zitten onder je jas: vergeet het maar. Mijn nokia's hoorde ik altijd en overal, op deze heb ik vaak gemiste gesprekken. Een vriendin van mij heeft er precies dezelfde kalchten over en die heeft de versie die erna kwam (met al die kleurtjes). Ach, leuke telefoon wel, maar als ik weer een nieuwe uit ga zoeken neem ik weer een nokia denk ik...



Volledig mee eens, je kunt ze echt niet horen, en ze worden lelijk, ook kun je er niet zomaar een nieuw hoesje voor kopen, dus ik vind ze eigenlijk gewoon niet zo goed als een nokia!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:30

Ben ik het ook mee eens. Je hebt ook geen trilfunctie gelijk met het melodietje, ja bij 1 of 2 melodietjes! Nokia was veel beter. En daar zou ik ook straks weer voor kiezen. Tis wel een leuke telefoon maar vind hem zo onduidelijk, je hoort m bijna niet, nokia heeft veel meer mogelijkheden!
En idd elk krasje erop zie je goed. Ik zou er nog ff over nadenken hoor...
HElaas heb ik een abbonement dus ik houd hem voorlopig nog wel.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 22:47

Lees jullie reacties nu pas...
Maar ik heb hem! En ik moet zeggen dat ik er echt superblij mee ben! Mede doordat ie zo lekker klein is en ik vind ook dat ie een makkelijk menu heeft. Inderdaad wel balen dat je geen frontjes kan wisselen, maar ja, ik ben sowieso super zuinig op m'n spullen.

Ik heb wel nog een vraagje:
Ik heb er een headset bij, maar kan je daar ook radio mee luisteren? Want in het boekje dat erbij zat stond wel iets in over radiofrequenties, maar kan verder er niets over vinden... Weet iemand het?

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:13

Georgette schreef:
Lees jullie reacties nu pas...
Maar ik heb hem! En ik moet zeggen dat ik er echt superblij mee ben! Mede doordat ie zo lekker klein is en ik vind ook dat ie een makkelijk menu heeft. Inderdaad wel balen dat je geen frontjes kan wisselen, maar ja, ik ben sowieso super zuinig op m'n spullen.

Ik heb wel nog een vraagje:
Ik heb er een headset bij, maar kan je daar ook radio mee luisteren? Want in het boekje dat erbij zat stond wel iets in over radiofrequenties, maar kan verder er niets over vinden... Weet iemand het?



Hoe zuinig je er ook op bent, je krijgt er heel snel krassen op, deze telefoons zijn er gewoon vatbaarder voor beschadigingen. Dat vind ik dan ook een groot nadeel.
Maar wat betreft die radio, mijne heeft die functie niet, 100% zeker. Ik weet niet of er vernieuwde versies zijn, maar ik dacht het niet!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 09:25

Ow wel jammer, maar ja, alsnog ben ik er echt superblij mee! Nog ff over die krassen, je kan er toch ook een hoesje omheen doen?